Kakkerlak?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
Crosspost, iemand een idee wat dit is? Ga hem zo naar buiten zetten. Hij is echt huge solid thick & tight.
[ afbeelding ]
DUDE heb je kakkerlakken thuisquote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
Crosspost, iemand een idee wat dit is? Ga hem zo naar buiten zetten. Hij is echt huge solid thick & tight.
[ afbeelding ]
Neem die spin als huisdier danquote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Niemand in dit huis heeft tijd voor huisdieren
Kakkerlakken kunnen ook vliegen toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
Nee, hij kwam ineens binnenvliegen als een helicopter.
Ik stond pas te douchen. Draai ik me om, hangt er 10 cm voor m'n neus opeens een fakking grote spin. Ik schrok me de tyfusquote:Op zondag 20 mei 2012 23:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik zit al een uur op bed omdat ik niet weet waar hij nu rondloopt. Spinnen
Op de een of andere manier heb ik vandaag even geen issues met m'n lengte, toch attent van jequote:Op zondag 20 mei 2012 23:03 schreef Panzermaus het volgende:
nou junamii jij mag hem hebben, jij moet er nog van groeien.
* Panzermaus gaat een glas halen om hem uit te zetten
Is dus een kakkerlak, wat een monster dit.
Ik wou vorige week onder de douche op de zeepdispenser (?) drukken, zie ik ineens vaagjes (ik douche natuurlijk meestal zonder bril) iets daar zitten, kom ik zo dichter bij is het ook een spinquote:Op zondag 20 mei 2012 23:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik stond pas te douchen. Draai ik me om, hangt er 10 cm voor m'n neus opeens een fakking grote spin. Ik schrok me de tyfus
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Juminelle het volgende:
Mensen die bang zijn voor spinnenPussies.
Prima toch, mag jij ze weghalen als we getrouwd zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Juminelle het volgende:
Wtf doen ze daar, ga lekker in een tuin zitten ofzo. Kutbeestenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou vorige week onder de douche op de zeepdispenser (?) drukken, zie ik ineens vaagjes (ik douche natuurlijk meestal zonder bril) daar zitten, kom ik zo dichter bij is het ook een spin.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Juminelle het volgende:
Ik breng ze altijd met liefde weer naar buitenquote:
Ik dood ze ook nooit. Vind ik zieligquote:Op zondag 20 mei 2012 23:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik breng ze altijd met liefde weer naar buiten![]()
Ik voel me altijd vet kut als ik (per ongeluk) een insect gedood heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |