Dat is het doel van elk bedrijf.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef Estolan het volgende:
Ik blijf het onzinnig vinden. Het gaat alleen maar om meer geld verdienen
Wat volgens mij ook de reden was voor het aangepaste script van Prometheus. Van een prequel maak je geen vervolg, want die is er al!quote:Op zondag 3 juni 2012 20:02 schreef Estolan het volgende:
Ik blijf het onzinnig vinden. Het gaat alleen maar om meer geld verdienen
ja die is er welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:06 schreef FL_Freak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Karstman het volgende:
[..]eh nee, das de koninginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben de alien die de Space Jockey/Engineer van Alien vermoord heeft nooit gezien, ook niet wat het ei gelegd heeft. Maar aangezien het hele ruim vol ligt met eieren zou ik er niet gek van staan te kijken dat ze gewoon een wapen verder ontwikkeld hebben...quote:
Maak daar maar gewoon sci-fi horror van.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Alien was een psychologische thriller,
Staat nu op nu.nlquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat was al vrij snel duidelijk. Van mij mag hij.
Dit dus. Deel 2 staat allang gepland.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Was voor het filmen zelf eigenlijk al bekend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |