Ik ga toch maar vrijdag met een maat, wat ook beter uitkomt qua tijdstip.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Iemand vanavond in de voorpremiere in den haag?
Waar dan?quote:
Het is niet zo zeer dat zij linken naar Alien maar voornamelijk de link naar Alien vaak wordt aangehaald door Ridley. Tot in het copy paste niveau toe.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Vooral de insteek van veel reviewers om te moeten linken aan Alien...
Maar ook ik vrees na de halve laatste trailer voor een nat doorslagje van AvP met een iets betere afwerking...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen enkel karakter komt overeen met welk karakter dan ook in de oorspronkelijke alien reeks. Wel is er natuurlijk Weyland zelf, maar deze zie je nooit "echt" in de oude films.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, net terug.
Maar dat meisje is dus die vrouw in de Alien films? Die moet ik nog zien.
Vond je echt dat er veel werd uitgelegd? Vond het persoonlijk redelijk tegenvallen kwa uitleg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef DeeCruise het volgende:
Zojuist terug en ik kan me dus absoluut niet vinden in alle (negatieve) reviews. Ridley scott heeft zeer vaak aangegeven dat deze film niet als prequel gezien moet worden, wat in zoverre ook wel klopt gezien de tijdlijn.
Maar my god wat een heerlijke verwijzingen en oplossingen voor zeer oude vraagstukken. Ben met zowel Alien liefhebbers als mezelf geweest waar er ook andere mensen bij waren die geen enkele Alien film gezien hebben (ze bestaan dus blijkbaar echt), en het oordeel was over het algemeen positief tot zeer positief.
Dus niks aantrekken van de reviews, gewoon gaan kijken en laat het op je afkomen is mijn advies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:16 schreef thedeedster het volgende:
Gisteravond geweest. Ik heb me zeer vermaakt en de film is zeker beter dan de gemiddelde sifi blockuster. Niet alle vragen worden beantwoord - wat ik niet erg vind, want totaal uitgekauwde verhalen zijn ook niet leuk - en er is ruimte voor een interessante sequel.
Er zit alleen volgens mij een grote fout in de film in relatie tot de eerste Alien film;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:29 schreef Solomon het volgende:
Heb hem gisteren gezien, vond hem wel tof
Een dingetje is me echter niet helemaal duidelijk..Goede vraag. Ik zag in deze film geen enkele hint die het kan verklaren. Alleen de andere films met de slechte robots en de foute Weyland corporation zijn een (overigens heel) vage hint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:29 schreef Solomon het volgende:
Heb hem gisteren gezien, vond hem wel tof
Een dingetje is me echter niet helemaal duidelijk..Dit idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |