DAS KK FIJN OM TE HOREN HÉ XDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HAHA DIE HEK NOGNIE EERDER GEHOORD XD
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
2e keer van vandaag dat we hetzelfde hebben
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]KutkindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Gewoon sneller zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het komt zo weinig voor dat ik een keer de lapo heb.. en als het gebeurd, gebeurd het onverwachts en dan moet iemand de glorie ook nog van mij afpakken.
Janken dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het komt zo weinig voor dat ik een keer de lapo heb.. en als het gebeurd, gebeurd het onverwachts en dan moet iemand de glorie ook nog van mij afpakken.
Hard leven van de groningse straat ditquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
AUFMACHEN JAquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bom? DE DUITSERS KOMEN, SNEL NAAR DE BUNKERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |