ghkjafkjlgaseruiraeghaklfdghahjalkrughakjhdjkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fdshkjfjdklfjdsklfjadskljklaf'jkdsjkla;jJALDKSJFAKDSLJFjdkaslfjadskjfa/l
Blijf de zin: Ik rep Amsterdam als Hooligans.. geniaal vindenquote:
haha dat is bij jou toch, allemaal ajaciedenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Onderweg naar een FOK! meet
[ afbeelding ]
Die dingen stonden vorige week nog hier in Bredaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Onderweg naar een FOK! meet
[ afbeelding ]
cosmo?quote:
zeker verkeerde foto bijgeplaatstquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die dingen stonden vorige week nog hier in Breda. Er zat zelfs eentje tussen met mijn naam erop
Dit kan best nog wel eens een foto van mij zijn. Ik heb geen idee wat ik moet doen met een bal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
wietparkiet en dimens aan het voetballen
oppakken en weggooienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit kan best nog wel eens een foto van mij zijn. Ik heb geen idee wat ik moet doen met een bal.
Balouquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN BALOE, DE BRUINE BEER
Kutbeer. Beetje met kleine jongentjes spelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN BALOE, DE BRUINE BEER
jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
hey steven morgen gaan we ook zo toch?
was ik die beer maarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kutbeer. Beetje met kleine jongentjes spelen.
ah pijn aan zijn rechterhand dus?quote:
dan ga ik ook trustiesquote:
Mistletoe en Boyfriend zijn best leuke nummers hoorquote:
quote:
Inderdaad. Lekker fappen op zijn kleine jongetjeslijf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mistletoe en Boyfriend zijn best leuke nummers hoor
Nee, z'n stemquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker fappen op zijn kleine jongetjeslijf.
Deef Dees daar was ik vroeger echt die-hard fan van.quote:
Nee ze leggen gewoon een baksteen op zijn ballen.quote:
In boyfriend zegt ie "swaggie" wtfffffffffquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mistletoe en Boyfriend zijn best leuke nummers hoor
Niet opgemerkt eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze leggen gewoon een baksteen op zijn ballen.
sowieso het achtergrond muziekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
In boyfriend zegt ie "swaggie" wtfffffffff
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Deef Dees daar was ik vroeger echt die-hard fan van.
Toen ie swaggie zei keek ik echt zo van wtf zei hij dat nou echt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sowieso het achtergrond muziekdoet me denken aan New Kids On The Block
Wat een homo'squote:
Nog niet gehoordquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Toen ie swaggie zei keek ik echt zo van wtf zei hij dat nou echt.
Ik werd fan na:quote:
Pf, heel de avond al bezig met die plaatjes en dan ga je nu huilen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit gaat te ver man, dit vind ik zielig.
quote:
Ja van mongolen ja, maar die kijken kk blij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pf, heel de avond al bezig met die plaatjes en dan ga je nu huilen?
Ja dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja van mongolen ja, maar die kijken kk blij.
Even janken voor de camera, no biggiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit zijn albino negers, en ze kijken treurig. Ze worden vast verstoten ofzo.
En ze verbranden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh ja nu hoor ik het japiemaar ik dacht dat hij 'sway' zei.
stel je niet aan kutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry dat ik met mensen meeleef.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stel je niet aan kut
ze hadden gewoon honger die 2
Heulemaal niet, kijk hoe dik ze zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stel je niet aan kut
ze hadden gewoon honger die 2
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry dat ik met mensen meeleef.
quote:
KANKER ALBINO'S KANKERBLIJquote:
quote:
quote:01. 669 stevenmac26
02. 463 Intronic
Ik weet het manquote:
dit is meer de noordelijke waterstam dan luchtnomaden..quote:
Dit. Die film trekt echt nergens op. De makers moeten hun ogen uit hun kop schamen.quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Die film trekt echt nergens op. De makers moeten hun ogen uit hun kop schamen.
De DBZ film was nog meerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Die film trekt echt nergens op. De makers moeten hun ogen uit hun kop schamen.
Luister de laatste tijd steeds meer old rock. oa The Ramones, Iron Maiden, Led Zeppelin, Pink Floyd, Aerosmith.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kan AC/DC waarderen ja? Niet verwacht, moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Luister de laatste tijd steeds meer old rock. oa The Ramones, Iron Maiden, Led Zeppelin, Pink Floyd, Aerosmith.
The Pixies en The Rolling Stones niet te vergeten
Hahaha ik voel je. Mijn vader is ook helemaal in dat soort muziek.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
M'n vader is hier erg blij mee, haha.
Ik hoor het wel goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoor niks, muziek is zó zacht
Mijn ouwe heeft nog een LP en allemaal platen van Ozzy Osbourne, Jimi Hendrix, Iron Maiden e.d Zo baasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahaha ik voel je. Mijn vader is ook helemaal in dat soort muziek.
Al die muziek van tijdens de vietnamoorlog is best baas.quote:
Die van mij heeft ze al jaren terug weggeflikkerd. Eeuwig zonde.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn ouwe heeft nog een LP en allemaal platen van Ozzy Osbourne, Jimi Hendrix, Iron Maiden e.d Zo baas
Je had vroeger een serie op TV, Tour of duty. Over vietnam, ik keek het toen ik 8 was , daar had je echt álle muziek gemaakt tijdens de oorlog, ben het daardoor ook gaan waarderen enzquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Al die muziek uit de vietnamoorlog is best baas.
Deze
En sympathy for the devil uiteraard
Die van mij heeft ze allemaal gedigitaliseerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die van mij heeft ze al jaren terug weggeflikkerd. Eeuwig zonde.
Hmm, ken ik niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je had vroeger een serie op TV, Tour of duty. Over vietnam, ik keek het toen ik 8 was , daar had je echt álle muziek gemaakt tijdens de oorlog, ben het daardoor ook gaan waarderen enz
Boh, echt zonde. Zodra mijn pa zijn collectie aan mij over geeft zal ik het met mn leven bewarenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die van mij heeft ze al jaren terug weggeflikkerd. Eeuwig zonde.
Wagner - ride of the valkyriesquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:54 schreef JApieman het volgende:
Als ze reageert moet je dit zeggen Dimens:
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
Zooo, dat nummer heb ik al lang niet meer gehoord.quote:
TL;DRquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:02 schreef JApieman het volgende:
Zeg dit:
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
pls
Onleesbaar, man. Raak elke keer verdwaald in de zinnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:02 schreef JApieman het volgende:
Zeg dit:
pls
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:02 schreef JApieman het volgende:
Zeg dit:
pls
Ja, ofcoursequote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Hier DV, deze kun je dan ook wel waarderen.
Ik ga morgen op mijn vrije dag om 7:45 opstaan. Wat doe ik mezelf aan. En dat allemaal voor een hertje.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga morgen op mijn vrije dag om 7:45 opstaan. Wat doe ik mezelf aan. En dat allemaal voor een hertje.
Dat heb ik dus elke avondquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen maar ik heb geen zin
12:52. Ik moet eerst naar Den Haag want ze zijn aan het spoor aan het werkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
hoelaat kom je in groningen aan?
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beter komt m'n pa nog thuis vannacht. Ik moet geld hebben morgen.
Prima!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
12:52. Ik moet eerst naar Den Haag want ze zijn aan het spoor aan het werken
Hoe bevalt de zomervakantie?
Verkoop z'n spullen aan je plaatselijke negert op het station.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beter komt m'n pa nog thuis vannacht. Ik moet geld hebben morgen.
45 minuten langer ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Prima!Gay. Hoeveel minuten ben je langer onderweg dan?
Geweldiguitslapen
We hebben niet echt iets waardevols, ja, z'n motor. Maar als ik die verkoop kan ik per direct uit huis haha.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Verkoop z'n spullen aan je plaatselijke negert op het station.
Je mag hier wel op de bank slapen. Maar in ruil daarvoor moet je wel koken, wassen en opruimenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We hebben niet echt iets waardevols, ja, z'n motor. Maar als ik die verkoop kan ik per direct uit huis haha.
Ik bied 50 euroquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We hebben niet echt iets waardevols, ja, z'n motor. Maar als ik die verkoop kan ik per direct uit huis haha.
schenkstroop?quote:
No problem.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je mag hier wel op de bank slapen. Maar in ruil daarvoor moet je wel koken, wassen en opruimen
Vergeet de seks niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je mag hier wel op de bank slapen. Maar in ruil daarvoor moet je wel koken, wassen en opruimen
Past toch zeker wel in een doos.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verkocht. Wel zelf op komen halen. Hij past niet in een envelop.
Seksquote:
HET TWEEPERSOONSBED IS VAN MIJ. Alleen als je goed je best doet en je bent schoonmaakster van de maand mag je er een nachtje in.quote:
Ja maar dan zijn de 6,50 verzendkosten voor jou.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Past toch zeker wel in een doos.
Oh is goed. Kost me minder dan de reiskosten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn de 6,50 verzendkosten voor jou.
Alsof jij zoveel ruimte nodig hebt man, niet zo verwend doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Seksgadverdamme man
[..]
HET TWEEPERSOONSBED IS VAN MIJ. Alleen als je goed je best doet en je bent schoonmaakster van de maand mag je er een nachtje in.
Oke jij mag welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof jij zoveel ruimte nodig hebt man, niet zo verwend doen
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:16 schreef zibster het volgende:
[..]
Jij wordt als Goddelijk gezien door de Fokkers, huh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Stockholm Syndroom.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe je je spreekbeurt over het syndroom van down?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
Ik zag vandaag tijdens het bowlen een meisje met zo'n lekkere kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
Zo vervelend als dat gebeurd.quote:
We bidden elke dag met ons hoofd richting Groningen ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:16 schreef zibster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We bidden elke dag met ons hoofd richting Groningen ja.
Oh, het stadium waar ik me in begeef zijn geen rondes meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je mag door naar de volgende ronde.
Too sad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We bidden elke dag met ons hoofd richting Groningen ja.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
Ik zag vandaag tijdens het bowlen een meisje met zo'n lekkere kont.Sadder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iedereen weet dat geloven en goden gewoon achterlijke onzin is, zo ook dvquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:16 schreef zibster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Welcome to the Hungergames. May all the odds be in your favor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, het stadium waar ik me in begeef zijn geen rondes meer.
Goed kut voor je dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, het stadium waar ik me in begeef zijn geen rondes meer.
May the odds be ever in your favor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welcome to the Hungergames. May all the odds be in your favor.
Couldn't give a crap.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En iedereen weet dat geloven en goden gewoon achterlijke onzin is, zo ook dvAls je vaak hetzelfde gelul hoort, begin je het te geloven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Film nog niet gezien, maar ze schieten toch herten dood ofzoiets?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Welcome to the Hungergames. May all the odds be in your favor.
Enorm.quote:
Ontroerende film ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Film nog niet gezien, maar ze schieten toch herten dood ofzoiets?
quequote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je vaak hetzelfde gelul hoort, begin je het te geloven..
Katniss probeert in het begin een hert dood te schieten ja, maar ze mist.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Film nog niet gezien, maar ze schieten toch herten dood ofzoiets?
VET ZIELUUGGGGGGquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Katniss probeert in het begin een hert dood te schieten ja, maar ze mist.
Das ginne kattepis.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Godverdomme, hou je bakkes. Ik moet die film nog kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is het wat?quote:
quote:
quote:
Gelukkig was ik daar om je te beschermenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest wel huilen. Ik ben zwak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Mwah wel oke maar echt HEEL erg flauwquote:![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godverdomme, hou je bakkes. Ik moet die film nog kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |