Ik ben ook bezig nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef tomaat52 het volgende:
Ik ben nu A2 racer aan het downloaden. Nostalgie.
Ik krijg een foutmeldingquote:
Lion Kingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:25 schreef sinepedraap het volgende:
Deze Disney games waren ook altijd epic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was zo slecht in dat Ducktales spelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lion King! Dat speelde ik verdomme op m'n Super Nintendo. Ducktales had je toen ook de game van
.
Plaatje is stukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef TheHappyPrince het volgende:
Moest vroeger verplicht Redcat de razende rekenrace spelen, kon niet rekenen
Verder ook de taalversie en de brutale bankroof/tijdreis![]()
![]()
Max en het gele sokjesspook was ook tof en 'Muizen in het hotel', kent iemand dat?
[ afbeelding ]
Laatst op een avondje opnieuw gespeeld, binnen een uur was ik klaarEigenlijk ben je als kind zoveel dommer, nu wist ik precies waar alle muizen zaten, heel voorspelbaar.
Wel van Bombilla overigens. Die ook van die uitvindersspelletjes had en een heel vaag 3D spel over toveren.
Hmm.. en als je nu via eigenschappen "uitvoeren als" en dan de meest oude Windows versie kiest?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij A2 racer 4 deed alles het behalve het racen zelf
En daarna kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
Owja brutale bankroof!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:49 schreef TheHappyPrince het volgende:
Moest vroeger verplicht Redcat de razende rekenrace spelen, kon niet rekenen
Verder ook de taalversie en de brutale bankroof/tijdreis![]()
![]()
Max en het gele sokjesspook was ook tof en 'Muizen in het hotel', kent iemand dat?
[ afbeelding ]
Laatst op een avondje opnieuw gespeeld, binnen een uur was ik klaarEigenlijk ben je als kind zoveel dommer, nu wist ik precies waar alle muizen zaten, heel voorspelbaar.
Wel van Bombilla overigens. Die ook van die uitvindersspelletjes had en een heel vaag 3D spel over toveren.
Dan doet ie het ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. en als je nu via eigenschappen "uitvoeren als" en dan de meest oude Windows versie kiest?
Ik wil eigenlijk die en de Tijdreis weer eens spelen. Eens zien of ik ze kan downloaden, ben de cd's kwijt.quote:
Dat spel had ik ook, alleen kreeg ik altijd een foutmelding bij het laatste level.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk die en de Tijdreis weer eens spelen. Eens zien of ik ze kan downloaden, ben de cd's kwijt.
Ik had ook het Spookhuis trouwens, de laatste van de serieWe kwamen nooit voorbij het level met de rode spinnen volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |