Ik ben Theme Hospital nu aan het downloaden:quote:
Of aardbevingen waardoor al je apparaten ineens stukgaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik ben Theme Hospital nu aan het downloaden:
http://code.google.com/p/corsix-th/
Hopelijk breekt er niet meteen een waterhoofd-epidemie uit.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we dan niet-Davilex-zooi gaan posten: Rollercoaster Tycoon 1 en 2![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:50 schreef lucky_m3 het volgende:
Wie kent Transport Tycoon Deluxe nog?
[ afbeelding ]
Wie dat niet kent is een faalhaas. Speel het nog dagelijk Open TTDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:50 schreef lucky_m3 het volgende:
Wie kent Transport Tycoon Deluxe nog?
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk
OpenTTD speel ik nog regelmatig
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kan mij een Nederlands spel herinneren in een kantoorgebouw. Een soort puzzelgame. Dan had je een lift. En je kon dingen met computers doen. En je moest volgens mij sleutels vinden. Maar de naam ben ik kwijt, iemand enig idee?
Nee helaas.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving is Evidence: Het Bewijs, maar die zal het niet zijn denk ik.
Ook niet.quote:
!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef das_phantom het volgende:
hoe heet dat milieuspel dat je nar de douche kon gaan, dat je kranten kon weggooien e.d.?
hoe heet dat spel waarbij je het waterschap moest beheren, je kon dan karpers inzetten bijv en de sluizen open doen. je faalde dan als er een overstroming gebeurde?
Welke kwaliteit? Die spellen van Davilex waren allemaal één grote teleurstelling.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom snappen mensen dit topic ineens niet meer? Dit ging over de kwaliteit van davilex?
Hater!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke kwaliteit? Die spellen van Davilex waren allemaal één grote teleurstelling.
Geniaal toch! En mekaar met de peddel meppen.quote:
oh kan dat tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Je kunt tegenwoordig GTA II gratis downloaden:
http://www.rockstargames.(...)heft%20Auto%202&id=3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |