ABO SC.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 03:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik zit nu wat te kutten in de chat van Giel Beelen omdat FOK! dood is.
Ik betaal niet voor FOK!quote:
Het was wel gezellig daar, maar om er nou voor te dokken. Neen.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:26 schreef 4000 het volgende:
Ik mis deze spellen. Geen Davilex, maar toch.
De Dilliebillies uit de groene vallei
[ afbeelding ]
adidas Power Soccer '98 – Scoren vanaf de middellijn.
[ afbeelding ]
Putt-Putt redt de zoo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Platvoet en zijn vriendjes – Het avontuur in de verboden vallei (Ik herinner me dit als een erg zielig spel, eigenlijk. Die oranje dino ging altijd dood, voor zover ik mij herinner.)
Zeikerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:10 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Dit krijg je wanneer je kinderen hun eigen spellen laat uitkiezen, een jeugd gevuld met absolute stront, sorry hoor, maar mensen die hier posten hebben gefaald in het gamen.
En Junglebook zat er ook bij toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:25 schreef sinepedraap het volgende:
Deze Disney games waren ook altijd epic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik niet, misschien wel maar ik speelde deze voornamelijk, vond ik sowieso nooit echt een leuke disneyfilm die junglebook.quote:
MDK, kapot vetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef schommelstoel het volgende:
En dan wel niet van Davilex, maar in de jaren 90 was ik hier ook wel fan en ondersteboven van.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:10 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Dit krijg je wanneer je kinderen hun eigen spellen laat uitkiezen, een jeugd gevuld met absolute stront, sorry hoor, maar mensen die hier posten hebben gefaald in het gamen.
Mijn eerste ingeving is Evidence: Het Bewijs, maar die zal het niet zijn denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kan mij een Nederlands spel herinneren in een kantoorgebouw. Een soort puzzelgame. Dan had je een lift. En je kon dingen met computers doen. En je moest volgens mij sleutels vinden. Maar de naam ben ik kwijt, iemand enig idee?
Inspecteur Hint?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kan mij een Nederlands spel herinneren in een kantoorgebouw. Een soort puzzelgame. Dan had je een lift. En je kon dingen met computers doen. En je moest volgens mij sleutels vinden. Maar de naam ben ik kwijt, iemand enig idee?
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb ook heb wat uurtjes besteed aan Theme Hospital:
Die heb ik uren gespeeld idd, bazenspel, komt nou weer uit in een nieuwe versie als opvolger van Angry Birds volgens mij.quote:
Jazz Jackrabbitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
Ontzettend suf spel, maar toen ik 9 was vond ik het geweldig. Dit soort spellen zijn ook veel leerzamer dan de rommel die tegenwoordig wordt gemaakt.
Nog een pareltje van eigen bodem:
[ afbeelding ]
JJ2 stond bij ons op alle schoolcomputers. Tijdens informaticalessen in de brugklas speelden we met de hele klas tegen elkaar. Als de lerares binnenkwam werd het snel weggeklikt of werd de computer in paniek uitgedrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |