Dat was heldenbaas. Met mijn neefje. 80 toetsenborden kapot geramd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:21 schreef BlueMage het volgende:
Waren die niet ook van die FC Knudde games? Bakte ik iig niks van van dat fierljeppen oid.
Die kreeg je gratis bij de Rabobank. Een vriend van mij had hem, maar volgens mij was zijn 386 te sloom. Toen gingen we hem later op een pentium 2 spelen, bleek dat kut spel niet goed in elkaar te zitten en liep het weer te snel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Maar soberzo was die oude Red Cat waar je muizen overhoop moest knallen met een ijzeren pan op je hasses het allerbeste.
En wielrennenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:21 schreef BlueMage het volgende:
Waren die niet ook van die FC Knudde games? Bakte ik iig niks van van dat fierljeppen oid.
Nee mang die stonden vet goed verstopt in de berm.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Flitspalen ombeuken die midden op de snelweg stonden
Oh die heb ik ook nog liggenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:21 schreef BlueMage het volgende:
Er was maar een platformer die ik toen speeldequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die kreeg je gratis bij de Rabobank. Een vriend van mij had hem, maar volgens mij was zijn 386 te sloom. Toen gingen we hem later op een pentium 2 spelen, bleek dat kut spel niet goed in elkaar te zitten en liep het weer te snel.
Ik krijg er kippenvel van (serieus). Pure nostalgie dit.quote:
Kankerbaas.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |