Wax is de oplossingquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef Rezania het volgende:
Gel in je haar is trouwens ook niet alles.
gat nee. ik wil geen plakkerige vingers.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef Rezania het volgende:
sowieso niet, maar alleen al omdat het tijd kostquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef Rezania het volgende:
beetje moet kunnen toch, mits het maar niet strak staat ervanquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef Rezania het volgende:
hojjjquote:
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik had vroeger een mooie bos krullen, maar ik ging het alleen maar steilen en nu is het op 1 of andere manier stijl geworden?
Nee.quote:
Werkt niet goed bij mij.quote:
Meestal is het na een half uur al droog.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
gat nee. ik wil geen plakkerige vingers.
2 minuten, maar soms werkt het niet mee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef dramatic het volgende:
[..]
sowieso niet, maar alleen al omdat het tijd kost
rustig avondje, moet afentoe kunnenquote:
afentoe moet even de patriarch langskomen toch, die rez moet je ook in de gaten houden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zie nu pas dat leelll er is, MLN < EXA
ik niet xD niet dat ik het bij meiden lelijk vind maar men leven is een stuk makkelijker nu haha. Ik heb nu alleen nog grove krullen, mede door het lengte van mijn haar (is het zwaarder, blijven krullen minder goed zitten)quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
nu mis ik mijn mooie bos krullen
wat voor kleur haar heb je nu?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef JApieman het volgende:
Ik had vroeger heel blond haar. Nu niet meer.
Ik ook. Nu wordt het alleen in de zomer nog blond, krijg ook vaak de vraag of ik mijn haar kleur, maar dat komt gewoon door de zonquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef JApieman het volgende:
Ik had vroeger heel blond haar. Nu niet meer.
Ik ben iemand anders niet. Ik kan toch niet, omdat iemand anders het wil, het zelf gaan behouden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef dramatic het volgende:
[..]
das toch zondeiemand anders zou er een moord voor doen
hij noemt onze (rez/mij) soort lulzuigers, wat vind je daarvan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:24 schreef leeell het volgende:
[..]
afentoe moet even de patriarch langskomen toch, die rez moet je ook in de gaten houden.
zonder gel is mijn haar onhandelbaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef Rezania het volgende:
Gel is irritant als iemand zijn handen door je haar haalt, dan ziet het er gelijk zo dood uit.
Ik heb echt stijl haar, alleen 1 of andere rare slag die te lelijk is waardoor ik het nog steeds elke dag steil XDquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:24 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik niet xD niet dat ik het bij meiden lelijk vind maar men leven is een stuk makkelijker nu haha. Ik heb nu alleen nog grove krullen, mede door het lengte van mijn haar (is het zwaarder, blijven krullen minder goed zitten)
hoort mn vriendin ook bij, niks mis meequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij noemt onze (rez/mij) soort lulzuigers, wat vind je daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |