Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Is ie ook jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een lieverd is het ook he
Niet te hard zeggen want anders ziet DG dat er mensen gelukkig zijn en gaat ie weer miepen als een ware bassie de clown
Ik moest lachenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een lieverd is het ook he
Niet te hard zeggen want anders ziet DG dat er mensen gelukkig zijn en gaat ie weer miepen als een ware bassie de clown
Kan je verwijderenquote:
Zaterdag zie ik jou en flipselsquote:
En mij zie je morgen. Wat een horrorweekendquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaterdag zie ik jou en flipsels
En zondag zie ik Patje en Silk
En leeell
fok weekendjequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaterdag zie ik jou en flipsels
En zondag zie ik Patje en Silk
En leeell
Selderij TCquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
fok weekendje
er zitten alleen maar mannen in die selderij TC
Jou zie ik tot maandag jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En mij zie je morgen. Wat een horrorweekend.
Watquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
fok weekendje
er zitten alleen maar mannen in die selderij TC
Mwah, denk het niet. Moet wel een beetje op het geld blijven letten, en schoenen staan niet echt bovenaan het verlanglijstjequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
Silk, ik vind dat je sowieso mooie pumps moet zien te scoren. Primark heeft leuke wedges.
Ze zijn goedkoop, hoor...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah, denk het niet. Moet wel een beetje op het geld blijven letten, en schoenen staan niet echt bovenaan het verlanglijstje
Wij hebben MFN dus who caresquote:
Stop ze zichzelf weer vol met eten zoals vorige week of nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:44 schreef Intronic het volgende:
hahah flips in de TC, als dat geen gangbang wordt
ik noem me stevenmac26 is beterquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stop ze zichzelf weer vol met eten zoals vorige week of niet
Ja, lekkerquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
Oh, we moeten sowieso over de Albert Cuyp, gilette fusion mesjes zijn daar stukken goedkoper.
das stomquote:
Herkenbaar....en maar wachten tot een refresh. Tot je 2 cm verder naar beneden scrollt en ziet dat het topic al dicht isquote:
Bohquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu ga ik mijn tieten een badje geven. Later.
Doh!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zie hem, maar ik snap hem niet
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Herkenbaar....en maar wachten tot een refresh. Tot je 2 cm verder naar beneden scrollt en ziet dat het topic al dicht is
Dat probleem heb ik mobiel wel, dan moet je nog met de hand refreshen ook.. op de pc krijgt de achtergrond een ander kleurtje toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Herkenbaar....en maar wachten tot een refresh. Tot je 2 cm verder naar beneden scrollt en ziet dat het topic al dicht is
Onderin beetje roze/oranje, maar dat zie ik pas als ik naar beneden scroll. Of de achtergrond anders is, nooit op gelet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik mobiel wel, dan moet je nog met de hand refreshen ook.. op de pc krijgt de achtergrond een ander kleurtje toch?
ja?quote:
Dus je komt nietquote:
Ja gaat serieus lastig wordenquote:
kijk nog wel even dan, snap dat je samzz moet ballenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja gaat serieus lastig worden
Je kan toch anders laatste trein terug
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
kijk nog wel even dan, snap dat je samzz moet ballen
watquote:
Kom dan gewoonquote:
?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:26 schreef twi het volgende:
Vertelt spytool me nu dat kutkloon wil dat ik zijn vriendje word?
Wasn't mequote:
skihut tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor genoeg bank![]()
Ik ben alleen niet thuis....
Skihutquote:
o ja hou het allemaal niet meer bijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was afgelopen zaterdag
Zaterdag uiteten en waarschijnlijk een feestje
Ik post bijna alleen nog maar hier.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het enige topic waar het gewoon lekker druk is
Zo rustig overal
Na de M&M Show was datquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
o ja hou het allemaal niet meer bij
gezellig gezellig
Ik post wel in diverse topics, radio topic is doodquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik post bijna alleen nog maar hier.
Vroeger las ik nog wel eens active topics ofzo..
misschien moet ik volgende week gaan danquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na de M&M Show was dat
Volgende week vrijdag loesoe in Amsterdam
Holaquote:
Nouja het is hier meestal ook wel gezellig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik post wel in diverse topics, radio topic is dood
Maar kijk nooit bij Active topics eigenlijk
Niet mijn idee ervan, maar ik pas sowieso nergens bij.quote:
Ook alquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
misschien moet ik volgende week gaan dan
Vandaag ja? Met hele grote maten dan, want veel wind was er nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola![]()
Ik was vandaag even op het strand en toen dacht ik aan jeHihihi ze waren aan het Kitesurfen
als jij een slaapplaats hebt heb ik die ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook al
Er komen er nog meer geloof ik, toen ik zei dat ik volgende week er weer ben![]()
Gelukkig heb ik een slaapplaats
Ik verveel mequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef kutkloon7 het volgende:
ja ja ja ja ja ja ja ja
ja ja ja ja ja ja ja ja
Bu bu bubububu bu bu bubu bubu bu bu bubububu bu bu bubu bubu bu bu bubububu bu bu bu bubu bubu bu bu butje butje butje
Ik brak je been met een baksteen, je zakte door je lemen dak heen met een strakke zeem strak om je zak heen
Ik zette een setje slappe slippers in de kast, en ik wapperde met mijn wangen omdat er geen hele banaan in past
Onvergetelijke ervaring, onvergefelijke verklaring, onverbeterlijke bedrading overmeesterde de vergadering
We hebben nu een gaatje in de muur, zodat we naar elkaar kunnen gluur
Ja daarom is het ook een SCquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja het is hier meestal ook wel gezellig.
Echt over versieren gaat het meestal niet eens, maar dat is juist het leuke
Ik vermaak me overal wel eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Niet mijn idee ervan, maar ik pas sowieso nergens bij.
Ik vind leuk wat anderen haten, en haat wat anderen leuk vinden.
En dat is niet eens waar ik mee zit. Vergankelijkheid. Dat slurpt langzaam alles uit me.
Lees: Alles waar een electrische gitaar met distortion in zitquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom is het ook een SC
[..]
Ik vermaak me overal wel eigenlijk.
Alleen een hele avond club muziek liever niet. Of Hardrock enzo
Op het Noordzeestrand was hetquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaag ja? Met hele grote maten dan, want veel wind was er niet
Ik slaap met een vriendinnetje in een 2 persoonsbedquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
als jij een slaapplaats hebt heb ik die ook
Ok ik moet die show een keer gaan luisterenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees: Alles waar een electrische gitaar met distortion in zit
Hard rockquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen een hele avond club muziek liever niet. Of Hardrock enzo
ja ik kan daar niet vrolijk op dansen hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hard rock![]()
Gillende gitaarsolo's tot je oren bloeden
Jee, iemand anders die tegen me praatquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vandaar dat je tegen jezelf praat
Wat dan wel?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik kan daar niet vrolijk op dansen hoor
Wat gezellig hequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jee, iemand anders die tegen me praat
Brouwersdam bedoel je dan toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op het Noordzeestrand was hetBest veel waren er, mijn neefje vond het geweldig
[..]
Ik slaap met een vriendinnetje in een 2 persoonsbed![]()
In een hostel... dus die bedden zijn niet groot denk ik
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Kut ik moet plassen
Maar ik lig net zo lekker
Ik heb ze niet geteld, vind je dat erg? Hahaha.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Brouwersdam bedoel je dan toch?
Als er daar veel zijn, praat je over minstens 250 kites hoor
Het is dat er altijd iemand bij is die mij mee krijgt, maar anders..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon vrolijke foute muziek
Skihut, top40, etc...
Maar geen hardrock, metal, klassiek etc....
Wat voor training?quote:
Is niet alleen hoempapa muziek, gewoon van allesquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:16 schreef kipknots het volgende:
skihut.
Als er ergens niet op te dansen is.
Watquote:
Geeft niet, gelukkig zijn er ook vrouwen die daar wél graag op dansenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik kan daar niet vrolijk op dansen hoor
jij moet dat kunnen je bent een vrouw, nu plassen en posten tegelijk try itquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat voor training?
[..]
Is niet alleen hoempapa muziek, gewoon val alles
Skihut
[..]
Wat
WOW KIJK MIJ EENS MULTI-QUOTEN
Neuh niet erg, maar heel veel kunnen het nooit geweest zijn hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geteld, vind je dat erg? Hahaha.
Ja volgens mij Brouwersdam... ik zag Noordzeestrand staan
ja ik had zo vriendin.... vond het er maar vaag uitzienquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Geeft niet, gelukkig zijn er ook vrouwen die daar wél graag op dansen
Geef mij er zo eentje maar iddquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Geeft niet, gelukkig zijn er ook vrouwen die daar wél graag op dansen
Gewoon dubbele s gebruiken, mag tegenwoordig ook..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Fu (HOE DE FUCK MAAK JE EEN RINGEL-S) bal
Maar er werd meer geblowd dan gevoetbald
kusjes vanaf de wcquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij moet dat kunnen je bent een vrouw, nu plassen en posten tegelijk try it
True. Maar blijkbaar post je dus als je shift alt s doetquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon dubbele s gebruiken, mag tegenwoordig ook..
Ik moet zaterdag weer voetballenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Fu (HOE DE FUCK MAAK JE EEN RINGEL-S) bal
Maar er werd meer geblowd dan gevoetbald
Ze kwamen wel vooruitquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh niet erg, maar heel veel kunnen het nooit geweest zijn hoorTe weinig wind
Cool!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag weer voetballen
Dan krijg ik dit..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True. Maar blijkbaar post je dus als je shift alt s doet
quote:Je bericht is leeg. Voer eerst een bericht in...
vrouwenvoetbalquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag weer voetballen
Nog 2 trainingen, en 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Cool!
Onze competitie is al voorbij, maar we trainen nog wel.
Nee dat bezopen de stoelendans lopen in de skihut is geweldigquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik had zo vriendin.... vond het er maar vaag uitzien
uhuhquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
weet ik, jij kent de waarde daar van
HOAXquote:
Ik heb nog nooit een stoelendans gedaan in de skihut hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nee dat bezopen de stoelendans lopen in de skihut is geweldig
Ik sta liever ergens aan de kantlijn bij een concert te chillen met mensen die van dezelfde muziek houden.
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeker horror![]()
Vrouwen kunnen echt gemeen zijn
arom zo vroeg? Sterkte iig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik ga m'n bed eens in, 04:00 de wekker weer
lang niet meer gedaan manquote:
Nee, jij claimt bankjes en tafeltjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een stoelendans gedaan in de skihut hoor
laatste keer speciale school toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lang niet meer gedaan man
binnenkort maar weer eens doen
Jij weet helemaal niet hoe goed ik kan voetballen... Ik haat het spel en ken de regels niet, maar dat betekent niet dat ik niet flink kan trappenquote:
Ik heb vertrouwen in jequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe goed ik kan voetballen... Ik haat het spel en ken de regels niet, maar dat betekent niet dat ik niet flink kan trappen.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat? kom dan jonguh! Samzz en ik maken je in
Op die school hadden we geen losse stoelen want daar kan je mee gooien, stoelen zaten vast aan de vloerquote:
De gemiddelde vrouw schrikt al als er een voetbal in de buurt komtquote:
Zondag gaan we voetballenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe goed ik kan voetballen... Ik haat het spel en ken de regels niet, maar dat betekent niet dat ik niet flink kan trappen.
hahahahaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Op die school hadden we geen losse stoelen want daar kan je mee gooien, stoelen zaten vast aan de vloer
Jij wilde zaterdag helemaal niet op de bar met Snarf en Roos enzo! Boeiend, je hebt gezien wat er wel op klimt..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sta altijd op bankjes en tafels![]()
Liefst nog op de bar, maar niet slim in een rokje
Dat geloof ik best, maar ik denk niet dat je dan goed kan voetballenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je neemt je platte schoenen mee zei jequote:
Alsof er mensen echt daar op afkomenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil een FOK voetbaltoernooi
We hadden wel meer dingen nietquote:
Ik niet, ik ga altijd vol voor de balquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw schrikt al als er een voetbal in de buurt komt
oh godquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga altijd vol voor de bal
Lekker sliding maken als ik er net niet bij kom! BAM, sneaky met me andere voet een tikkie tegen de been van de tegenstander aan
ja ik ken wel meer mensen die daar op hebben gezeten, helaasquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je neemt je platte schoenen mee zei je
[..]
Alsof er mensen echt daar op afkomen
[..]
We hadden wel meer dingen niet
Ik dacht dat jij een engeltje wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker sliding maken als ik er net niet bij kom! BAM, sneaky met me andere voet een tikkie tegen de been van de tegenstander aan
Als je met potlood bezig was en je moest iets uitgummen dan moest je naar de leraar en het hem laten doen, want hee stel je voor dat je met een gum gooitquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja ik ken wel meer mensen die daar op hebben gezeten, helaas
Whut?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je met potlood bezig was en je moest iets uitgummen dan moest je naar de leraar en het hem laten doen, want hee stel je voor dat je met een gum gooit
Dan is het steven vs charmed.....quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof er mensen echt daar op afkomen
Kom maar opquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan is het steven vs charmed.....
Maar toch wel de polonaise?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een stoelendans gedaan in de skihut hoor
Ik heb de bal altijd! Ben een goede spelverdeelster, met een goede voorzetquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oh god
een vrouw die ook nog eens blind er op in gaat
Ik had rond mijn 13/14 wat gedragsproblemen en moest naar een speciale schoolquote:
Dat doe ik niet. Ik ga altijd gefocust op de bal, maar ik knal niet bewust tegen anderen aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OKquote:
Nee geen polonaise gezienquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:30 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar toch wel de polonaise?
Ik helaas wel de enkele keren dat ik mij in de skihut bevond.
Why does that shit always happen to me?quote:
Ik wel, hoort er een beetje bijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik ga altijd gefocust op de bal, maar ik knal niet bewust tegen anderen aan.
snap dat echt niet bij jouquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had rond mijn 13/14 wat gedragsproblemen en moest naar een speciale school
Was meer een gevangenis met allemaal regels
Ik ben ooit gevraagd om bij Haarlem te komen voetballen toen ze nog bestonden hequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OK
[..]
Nee geen polonaise gezien
Vind ik niet. Het is voetbal, geen rugby.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel, hoort er een beetje bij
Ik heb wel eens na 9 seconden rood gehadDat is wat minder
ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Why does that shit always happen to me?
Waarom heb je dat niet gedaan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ooit gevraagd om bij Haarlem te komen voetballen toen ze nog bestonden he
Type Materazzi, eerst kijk ik of ik je dood kan trappen, en dan pas naar de bal kijken
Jaaa! Cowboys und Indianerquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Geen idee
Maar ik baal er soms van dat er TEveel top40 wordt gedraaid.
Geef mij maar Cowboys en Indianen ofzo
Ajax fanquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet gedaan?
Je doet het op een manier dat het bijna niet opvalt,quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is voetbal, geen rugby.
Ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je doet het op een manier dat het bijna niet opvalt,
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Geen idee
Mweh, ik ging in die periode elk weekend naar houseparty's en blowde mij helemaal suf, zag het niet echt voor mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan het dansje erbij
[..]
Boeiend
Ik vind dat ze te veel hetzelfde herhalen.. En ook nog te snel achter elkaar.. Er is zoveel meer dat ze kunnen draaien!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Geen idee
Jaa, leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan het dansje erbij
[..]
Boeiend
Kloptquote:
quote:
Ik heb veel opgegeven toen ik bij de Rotterdamse Selectie gingquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mweh, ik ging in die periode elk weekend naar houseparty's en blowde mij helemaal suf, zag het niet echt voor mij
welk levenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
Je zal maar daten met een Ajax fan. Je leven is voorbij.
Ja ik ging liever snuiven en rellen bij het voetbalquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]WT
Schatje
hihi
[..]
Ik heb veel opgegeven toen ik bij de Rotterdamse Selectie gingIedereen ging met 16 jaar stappen enzo... en ik maar trainen, trainen en voetballen.....
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
quote:
We moeten echt weer een keer een avondje stappenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, leuk!
Ik houd sowieso van skihut.
Dus zonder Intronic en mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten echt weer een keer een avondje stappen![]()
(Met het leuke groepjeJe snapt me wel
)
Ik heb een keer een vriend gehad die was Ajaciedquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
Ja dat is waar, heb er ook geen spijt van gehad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ging liever snuiven en rellen bij het voetbal
Ieder zijn ding toch
Het leven dat ik had voor FOK. Het leven dat ik net weer aan het ontwikkelen wasquote:
steven niet hoor hij heeft downquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie behoren tot het groepje leuke mensen
Ik heb gewoon nooit de mentaliteit ervoor gehadquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar, heb er ook geen spijt van gehad.
Alleen jammer dat ik nooit het hoogste niveau heb gehaald.... ivm blessures
quote:
EN IKquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie behoren tot het groepje leuke mensen
Run while you can.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het leven dat ik had voor FOK. Het leven dat ik net weer aan het ontwikkelen was!
Hoe komt dat?quote:
quote:
Kick Ass vond ik wel een hele geslaagde filmquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
[..]![]()
Ik heb zojuist Priest en Kick-Ass gezien. Weer 2 strip verfilmingen van mijn lijstje.
kick ass is één bazige filmquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
[..]![]()
Ik heb zojuist Priest en Kick-Ass gezien. Weer 2 strip verfilmingen van mijn lijstje.
Misschien krijgen we dan wel downkortingquote:
quote:
WE = JIJ en IKquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten echt weer een keer een avondje stappen![]()
(Met het leuke groepjeJe snapt me wel
)
Kickboksenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nooit de mentaliteit ervoor gehad
Zelfde met kickboksen, meerdere keren is er mij verteld dat ik eens de ring in moet gaan
Ik wil niet zoveel trainen en bezig zijn ermee, dan gaat de lol er alleen maar af
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
[..]![]()
Paar jaar gedaan, wil het wel weer oppakken maar moet even eerst de luiheid eraf trainenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KickboksenWOW dat lijkt me echt gaaf om te doen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kick Ass vond ik wel een hele geslaagde film
Zeker weten. Had ik niet verwacht eigenlijk.quote:
Net als in oktober toenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien krijgen we dan wel downkorting
[..]
[..]
WE = JIJ en IK
Dit dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef Intronic het volgende:
maar ja lijkt me wel leuk, ik wil wel lijst van mensen zien voordat we gaan
Lijkt me echt tofquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar jaar gedaan, wil het wel weer oppakken maar moet even eerst de luiheid eraf trainen
ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt me echt tof
Ik ben ook lui
Morgen maar weer eens hardlopen
Mono en ik waren de gangmakers man, jullie stonden alleen maar te lachenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef Intronic het volgende:
vorige keer was een kale stevenspeknek26 er bij meteen hele avond verpest
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net als in oktober toen! Dat was echt zo gaaf
.
Ja die van FOKquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je al een EK-poultje ingevuld?
Het is zeker goed wanneer je een klein agressie probleem hebt zoals ik hadquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt me echt tof
Ik ben ook lui
Morgen maar weer eens hardlopen
ik doe je chick vriend.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leeell vindt dat niet erg, mag ie buiten voetballen met de oudere jongens
Lijkt me een geschikte tent..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Dat was echt tofDie tent was ook gewoon gezellig
Je kon zitten, maar ook dansen
Zij doet eerder jou denk ik vriendquote:
zij bovenop ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zij doet eerder jou denk ik vriend
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
moet even in shape raken anders zie ik er straks zo uit als steven
Ze post hier ook, zeg het tegen haar andersquote:
Ga je nog voetballen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
moet even in shape raken anders zie ik er straks zo uit als steven
Hennes gaat mee doen met het dames voetbal jaquote:
Liegbeest.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik ben blij met jullie relatie hor xxx
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze post hier ook, zeg het tegen haar anders
das onbeleefd, ik heb wel manieren stevenbestek26quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze post hier ook, zeg het tegen haar anders
hahahahquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hennes gaat mee doen met het dames voetbal ja
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hennes gaat mee doen met het dames voetbal ja
Ik steel alleen bestek, en ging mevr leeell niet mee?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef leeell het volgende:
[..]
das onbeleefd, ik heb wel manieren stevenbestek26
Is het niet onbeleefder het hier te zeggen waar het zo gelezen kan wordenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef leeell het volgende:
[..]
das onbeleefd, ik heb wel manieren stevenbestek26
zwanger?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaEINDELIJK
hmm nee, ze heeft examens om deze tijd, helaas jong.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik steel alleen bestek, en ging mevr leeell niet mee?
als iemand in mn wangen knijpt is het oorlog jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet onbeleefder het hier te zeggen waar het zo gelezen kan worden?
Zondag doe ik dat weerquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
als iemand in mn wangen knijpt is het oorlog ja
Heb je appelwangentjes danquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
neeeeeeequote:
geenszinsquote:
Waarvan akte.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
Leeell is echt ahhh koesie koesie zo schattig hequote:
dan is het niet leuk om te knijpenquote:
Wanneer gaan we trouwen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
nou en of ik heb dat kind gemaakt, echt blij
mag ik wel in je oog prikken danquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
Ow wachtquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leeell is echt ahhh koesie koesie zo schattig he
als je komtquote:
jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wachtHij was er ook bij toch... met de bios meer
ach jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja
Dat kleine schattige jochie met de krulletjes
zodra jij gaat scheidenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan is het niet leuk om te knijpen
[..]
Wanneer gaan we trouwen?
quote:
Is niet haram hequote:
Ja dag! wat is dat nouquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
hallo jij bent hier de vrouw dus je mag maar 1 man, ik mag meerdere vrouwen
zolang er mannen bestaan geen enkelquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dag! wat is dat nou
Hmzzzzz in welk geloof mag de vrouw meerdere mannen hebben dan?
Die kunnen we zelf wel oprichtenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dag! wat is dat nou
Hmzzzzz in welk geloof mag de vrouw meerdere mannen hebben dan?
Wat denk je zelfquote:
ik zou dr wel doen ondanks grafjunkquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Lindsay Lohan in Glee![]()
Zo zonde dat ze naar de klote is![]()
[ afbeelding ]
Ja, ze was echt zo mooi ten tijde van Mean Girls en Georgia Rule. Eeuwig zonde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Hey Lindsay Lohan in Glee![]()
Zo zonde dat ze naar de klote is![]()
[ afbeelding ]
Nee manquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik zou dr wel doen ondanks grafjunk
Kleine Viezerikquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee man
Volgens mij is ze echt vies
Achterlijk nummerquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kleine Viezerik![]()
Ik rep Amsterdam als Hooligans
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ze was echt zo mooi ten tijde van Mean Girls en Georgia Rule. Eeuwig zonde.
Nietquote:
neequote:Op donderdag 17 mei 2012 22:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
oei muzieksmaak is dus wel probleem in jullie relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |