Een kamer met hoge muren, tot aan het plafond vol met boekenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:16 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja oke
En ik wel. Slaapkamer, kantoor, mini bibliotheek met een lekkere bank om te lezen, inloopkast (2kamers want men kleding, schoenen, tassen, accesoires passen niet in 1 denk ik), de man wil vast ook wel een kamer.. sportkamer ofzo,
Hij heeft meer make-up op dan de meeste vrouwen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak wat jongens betreft.
Gewoon een feit dat je een beetje shopverslaafd bent.quote:[..]
Haten op mij.Niet doen.
Hoe dan?quote:[..]
Werd in deel 1 al gezegd.
[..]
Niet zo moeilijk doen.
kwiiijlllquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een kamer met hoge muren, tot aan het plafond vol met boeken![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:17 schreef dramatic het volgende:
met zo'n gezichtje neem ik het miss niet serieus maar voor de zekerheid zal ik maar niet meegaan met winkelen voor ik jullie in de weg loop
Niet meer dan mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft meer make-up op dan de meeste vrouwen.
Neuh. Mij boeit niet zoveel wat mensen ervan vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:18 schreef Rummikub het volgende:
Etsu heb jij nooit hele discussies op internet met relifundi's die dan allemaal roepen van homo's zijn verkeerd en zo?
Via FOK!kers. Maar ik ga niet die hele FOK!groep af, dat heeft 90 leden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat denk je? Hoe zou ik op jouw FB komen?
Oh oke, zie je namelijk wel eens op forums dat ze hele pagina's vol lullen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh. Mij boeit niet zoveel wat mensen ervan vinden.
Tja, niet zeuren dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Via FOK!kers. Maar ik ga niet die hele FOK!groep af, dat heeft 90 leden.
bij mij op school kwam er een keer een homo langs voor zn PWS iets. hij was er behoorlijk op gekleed maar echt de hele school stond te staren. Zo belachelijk (ja de school)quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh. Mij boeit niet zoveel wat mensen ervan vinden.
Oh, genoeg reacties op het internet gelezen die negatief waren, maar las ik altijd overheen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Oh oke, zie je namelijk wel eens op forums dat ze hele pagina's vol lullen.
En je ouders, zeiden die dat ze het altijd al dachten ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, genoeg reacties op het internet gelezen die negatief waren, maar las ik altijd overheen.
Maar in het echt nooit negatieve reacties gehad. Ben ook sinds 3 maanden officieel uit de kast, en iedereen accepteert het.
Maar jij zit dan ook op een heel gelovige school voor zover ik gelezen hebquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef dramatic het volgende:
[..]
bij mij op school kwam er een keer een homo langs voor zn PWS iets. hij was er behoorlijk op gekleed maar echt de hele school stond te staren. Zo belachelijk (ja de school)schaamde me dood
Eerlijk gezegd kijk ik ook liever niet naar mensen die hele tijd met een gay handje lopen, of zo op kleden. Dat is gewoon pronken met je seksualiteit, wat niet boeiend genoeg is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef dramatic het volgende:
[..]
bij mij op school kwam er een keer een homo langs voor zn PWS iets. hij was er behoorlijk op gekleed maar echt de hele school stond te staren. Zo belachelijk (ja de school)schaamde me dood
ja maar ze zijn ook echt droevig, het is geen verzonnen stereotype ofzo. ik kan het heel goed weten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Maar jij zit dan ook op een heel gelovige school voor zover ik gelezen heb
M'n ma wist het als eerste, en dacht het allang ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
En je ouders, zeiden die dat ze het altijd al dachten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |