Denken dat ik ga zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:22 schreef Rezania het volgende:
Etsu, op welke school zit jij eigenlijk?
Ik ken er toch wel een aantal die het echt niet kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef Rezania het volgende:
Uit ervaring weet ik dat het de meeste jonge Nederlanders eigenlijk geen bal kan schelen.
Nog niet eens pronken met je seksualiteit, gewoon aandacht trekken. Vrouwen die dat doen vind ik ook erg irritant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kijk ik ook liever niet naar mensen die hele tijd met een gay handje lopen, of zo op kleden. Dat is gewoon pronken met je seksualiteit, wat niet boeiend genoeg is.
Jezus, wat ben jij moeilijk zeg.quote:
Je woont in Urk?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik ken er toch wel een aantal die het echt niet kunnen hebben.
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog niet eens pronken met je seksualiteit, gewoon aandacht trekken. Vrouwen die dat doen vind ik ook erg irritant.
Nee Brabant, maar ze zijn wel redelijk gelovig ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij moeilijk zeg.
[..]
Je woont in Urk?
ben jij homo dan? of zeg je dat als heteroquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog niet eens pronken met je seksualiteit, gewoon aandacht trekken. Vrouwen die dat doen vind ik ook erg irritant.
Misschien woon je wel in de biblebelt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Nee Brabant, maar ze zijn wel redelijk gelovig ja.
Als homo zijnde.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
ben jij homo dan? of zeg je dat als hetero
Dat is 50% van de wereldbevolking, heb ik echt wat aan.quote:
lmao xDquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef Etsu het volgende:
PANIEK PANIEK PLOTSELING 2 HOMO'S IN EXA, REN VOOR JE LEVEN
Nee ik woon niet in de biblebelt, ze zijn gewoon gelovig, die tref je overal aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien woon je wel in de biblebelt.
[..]
Als homo zijnde.
En van die 90 FOK!kers?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is 50% van de wereldbevolking, heb ik echt wat aan.
Ik ken ook wel homofobe figuren die niet gelovig zijn hoor. En ja die personen zijn triestquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij moeilijk zeg.
[..]
Je woont in Urk?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef dramatic het volgende:
w8 ff, alles best maar je moet me heel dronken krijgen voor ik meedoe met flesjedraaien nu
Haha, ja daar zijn ook te weinig meisjes voor sws. Kut spel btwquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef dramatic het volgende:
w8 ff, alles best maar je moet me heel dronken krijgen voor ik meedoe met flesjedraaien nu
ditquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef dramatic het volgende:
Dit ook trouwens.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef dramatic het volgende:
neee het was mijn idee om flesje te gaan draaien!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:26 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Haha, ja daar zijn ook te weinig meisjes voor sws. Kut spel btw
al kom ik nu als enige wat danquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
neee het was mijn idee om flesje te gaan draaien!
edit; ik offer me op als spelleider xD
Hier, omgeving van Leiden, gelukkig amper.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Nee ik woon niet in de biblebelt, ze zijn gewoon gelovig, die tref je overal aan.
Maar twee leden uit Rotterdam, eentje is een wijf en de ander zit al op de universiteit.quote:
Die moeten gewoon eens goed in hun aars worden genomen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:25 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik ken ook wel homofobe figuren die niet gelovig zijn hoor. En ja die personen zijn triest
Jij kan hopen op een N-norm van 1.2 of hoger voor NLquote:
Whutquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar twee leden uit Rotterdam, eentje is een wijf en de ander zit al op de universiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |