abonnement Unibet Coolblue
pi_112909660


Y NO SAY?
pi_112912726
Niet openbaar, maar wel tenenkrommend:

Bericht op mijn bureau:
melkamu werdt gisteren gebeld.

Ik geef toe dat de t werd doorgestreept. Met melkamu werd bedoeld: meldkamer.

Onbegrip kan een rol hebben gespeeld. Maar dan nog.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 03:05:35 #278
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_112914302
Het is jammer dat het inmiddels veranderd is en ik er destijds geen foto van heb gemaakt maar bij een lokale Gyrosboer hadden ze een speciale aanbieding: de "Maandeal".
In eerste instantie dacht ik nog dat die aanbieding alleen op maandagen geldig was of bij volle maan en het een leuke woordspeling was maar het bleek uiteindelijk om een maanddeal te gaan.

Beter hadden ze deal overigens kunnen vervangen voor 'menu' een deal zou bijna inhouden dat je een contract moet afsluiten om je eten te krijgen. :Y)
pi_112914760
Zo heeft er hier bij de grillroom een hele tijd "kipfile" op het bord gestaan :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 07:03:55 #280
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_112914911
Ik zag een paar dorpen verderop een groot bord in de tuin waarop iemand zijn diensten aanbood:
"inbraak beveiliging". Leek me een interessante combinatie, wel goed opletten waarvoor je hem nu precies inhuurt, dus ik besloot eens te Googlen naar het bedrijf...

http://inbraakbeveiligingae.vpweb.nl/Over-ons.html



WELKOM....WIJ MAKEN UW WONING, ONAANTREKKELIJK VOOR INBREKERS....

Ons bedrijf is gebaseerd op het feit dat de behoeften van de klant van het grootste belang is.

Uw woning professioneel veilig, zonder hak of breekwerk...

FOTO SENSOREN MET CAMERA....

DOOR PRAKTISCH ALLE INBOEDEL VERZEKERAARS ERKEND

WILT U, OOK GRAAG WETEN, WAT DE PRIJS ZOU ZIJN, OM UW WONING PROFESSIONEEL TE BEVEILIGEN,

LAAT ONS DAN CONTACT MET U OPNEMEN, DE PRIJS ZAL U ZEKER MEEVALLEN.

Contact persoon is (naam)
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  Redactie Frontpage vrijdag 15 juni 2012 @ 09:19:27 #281
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_112916280
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_112944733
quote:
Deze blonde Oekraïense journaliste was duidelijk niet helemaal voorbereid op de Oranjegekte. Ze wilde woensdag een reportage maken van de Oranjemars, die van het Vrijheidsplein in Charkov naar het Metalist Stadion voerde. Maar het werk werd haar onmogelijk gemaakt door tientallen Oranjefans.
Terwijl de jonge vrouw haar bevindingen probeerde te delen met de Oekraïense televisiekijker, wordt ze constant lastiggevallen door aangeschoten Nederlandse supporters.

In het begin kan de journaliste er nog wel om lachen. Als een rolstoeler aan haar jurkje trekt, is de eerste boze blik te zien. Maar de Oranjefans laten haar maar niet met rust. Nadat een paar mannen haar probeert op te tillen, is de vrouw het zat en loopt ze uit beeld.
Sowieso niet al te mooi geschreven en ik vraag me af of oranje drie keer met een hoofdletter moet ondanks dat het afgeleid is van Willem van Oranje.

Bron
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_112944760
Waarom twijfel je niet over de vierde keer? :')
pi_112944817
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:23 schreef Tchock het volgende:
Waarom twijfel je niet over de vierde keer? :')
Oh damn, vier keer zelfs ja. Thanks.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:34:04 #285
366803 AthCom
Overigens ...
pi_112945090
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:22 schreef exile79 het volgende:

[..]

Sowieso niet al te mooi geschreven en ik vraag me af of oranje drie keer met een hoofdletter moet ondanks dat het afgeleid is van Willem van Oranje.

Bron
Ik ben vrij zeker van wel, ja. :Y
Moira. is tof. :7
pi_112945529
Kan je dat toelichten?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:57:53 #287
366803 AthCom
Overigens ...
pi_112945995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:46 schreef exile79 het volgende:
Kan je dat toelichten?
Ik heb het groene boekje hier nu bij me, dus wat voorbeelden:

Zonder hoofdletter: oranjebitter, oranjeblanjebleu, oranjebloesem, oranjeboom, oranjekleurig.

Met hoofdletter: Oranje-elftal, Oranjefan, Oranjegezind, Oranje-international, Oranjevlag.

Dus ik denk dat de kleur oranje bedoeld wordt wanneer het zonder hoofdletter is, en dat het Nederlands elftal of het Koningshuis bedoeld wordt wanneer het met een hoofdletter is geschreven.
Moira. is tof. :7
pi_112946566
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:57 schreef AthCom het volgende:

[..]

Ik heb het groene boekje hier nu bij me, dus wat voorbeelden:

Zonder hoofdletter: oranjebitter, oranjeblanjebleu, oranjebloesem, oranjeboom, oranjekleurig.

Met hoofdletter: Oranje-elftal, Oranjefan, Oranjegezind, Oranje-international, Oranjevlag.

Dus ik denk dat de kleur oranje bedoeld wordt wanneer het zonder hoofdletter is, en dat het Nederlands elftal of het Koningshuis bedoeld wordt wanneer het met een hoofdletter is geschreven.
Als er één Oranje bedoeld wordt is het met een hoofdletter. (In dit geval dus ons koningshuis). Als het om algemeen oranje gaat (alle oranje kleuren) is het met een kleine letter. Bij Koninginnedag en koninginnensoep doet zich hetzelfde fenomeen voor.
pi_112957737
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:57 schreef AthCom het volgende:

[..]

Ik heb het groene boekje hier nu bij me, dus wat voorbeelden:

Zonder hoofdletter: oranjebitter, oranjeblanjebleu, oranjebloesem, oranjeboom, oranjekleurig.

Met hoofdletter: Oranje-elftal, Oranjefan, Oranjegezind, Oranje-international, Oranjevlag.

Dus ik denk dat de kleur oranje bedoeld wordt wanneer het zonder hoofdletter is, en dat het Nederlands elftal of het Koningshuis bedoeld wordt wanneer het met een hoofdletter is geschreven.
Maar waarom zou het Nederlandse elftal dan vernoemd worden naar de afstammelingen van de Friese tak van de Oranjes? En dan bovendien ook nog aangemoedigd moeten worden met de naam Holland?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_112958487
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 01:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar waarom zou het Nederlandse elftal dan vernoemd worden naar de afstammelingen van de Friese tak van de Oranjes? En dan bovendien ook nog aangemoedigd moeten worden met de naam Holland?
Het voetbalelftal is vernoemd naar Willem van Oranje. Dat de Bredase tak uitgestorven is doet daar niets aan af. En dan nog, de tijd dat de Noordelijke Provincies niet bij Holland hoorden is lang achter ons.
pi_112958558
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 07:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik zag een paar dorpen verderop een groot bord in de tuin waarop iemand zijn diensten aanbood:
"inbraak beveiliging". Leek me een interessante combinatie, wel goed opletten waarvoor je hem nu precies inhuurt, dus ik besloot eens te Googlen naar het bedrijf...

http://inbraakbeveiligingae.vpweb.nl/Over-ons.html

[ afbeelding ]

WELKOM....WIJ MAKEN UW WONING, ONAANTREKKELIJK VOOR INBREKERS....

Ons bedrijf is gebaseerd op het feit dat de behoeften van de klant van het grootste belang is.

Uw woning professioneel veilig, zonder hak of breekwerk...

FOTO SENSOREN MET CAMERA....

DOOR PRAKTISCH ALLE INBOEDEL VERZEKERAARS ERKEND

WILT U, OOK GRAAG WETEN, WAT DE PRIJS ZOU ZIJN, OM UW WONING PROFESSIONEEL TE BEVEILIGEN,

LAAT ONS DAN CONTACT MET U OPNEMEN, DE PRIJS ZAL U ZEKER MEEVALLEN.

Contact persoon is (naam)
Ik heb nog nooit zo.n slechte website gezien, haha dat is in 10 minuten eventjes gemaakt denk ik....

En het huis staat al 6 maanden te koop en is leegstaand,
http://huizen.resumo.nl/v(...)%20van%20Houstra/24/

fraude?

[ Bericht 6% gewijzigd door GekkePoes op 16-06-2012 01:50:09 ]
🐱
  zaterdag 16 juni 2012 @ 06:59:45 #292
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_112960582
Het staat niet leeg.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_112990973
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 01:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het voetbalelftal is vernoemd naar Willem van Oranje. Dat de Bredase tak uitgestorven is doet daar niets aan af. En dan nog, de tijd dat de Noordelijke Provincies niet bij Holland hoorden is lang achter ons.
"Horen bij" als in "als gelijkwaardige onderdelen bijdragen aan een overkoepelende natie die Nederland heet" klopt wel. Maar beslist niet als in "onderdeel zijn van".
Van die fout krullen al mijn tenen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 17 juni 2012 @ 01:03:59 #294
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_112991122
In een voorstukje voor een serie over schatzoekers op National Geographic Channel, genaamd Lucky Muckers, hebben ze het over 'vonst' in de ondertitel.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_112995607
En bij Deadliest Catch werden pods vertaald als potten.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 17 juni 2012 @ 11:45:49 #296
87694 Robin__
letitredno
pi_112998277
quote:
7s.gif Op zondag 17 juni 2012 08:42 schreef Biancavia het volgende:
En bij Deadliest Catch werden pods vertaald als potten.
Het niveau van de vertalingen op Discovery is regelmatig dramatisch vind ik, ook in de technische/wetenschappelijke programma's waar ze niet eens op een consequente manier met hun eenheden om kunnen gaan. En inderdaad gewoon vertalingen die de indruk wekken dat de vertaler andere dingen te doen had in plaats van het checken of de nederlandse tekst en de beelden nog over hetzelfde gingen.

Absoluut tenenkrommend wat mij betreft, als zender laat je zo gewoon zien je kijkers niet al te hoog in te schatten.
  zondag 17 juni 2012 @ 11:54:13 #297
366803 AthCom
Overigens ...
pi_112998447
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:45 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Het niveau van de vertalingen op Discovery is regelmatig dramatisch vind ik, ook in de technische/wetenschappelijke programma's waar ze niet eens op een consequente manier met hun eenheden om kunnen gaan. En inderdaad gewoon vertalingen die de indruk wekken dat de vertaler andere dingen te doen had in plaats van het checken of de nederlandse tekst en de beelden nog over hetzelfde gingen.

Absoluut tenenkrommend wat mij betreft, als zender laat je zo gewoon zien je kijkers niet al te hoog in te schatten.
Ik vind het ook zo raar wanneer er in programma's over bijvoorbeeld 50 pond of dollar wordt gesproken en dat dat dan in de ondertiteling wordt veranderd in 50 euro. Laat dat lekker pond of dollar blijven ...
Moira. is tof. :7
pi_113006367
Gisteren gezien bij Miami Ink; ''Is that your hubby? (husband)'' vertaald naar ''Is dat je hobby?''
:')
  zondag 17 juni 2012 @ 15:48:28 #299
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_113006729
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Gisteren gezien bij Miami Ink; ''Is that your hubby? (husband)'' vertaald naar ''Is dat je hobby?''
:')
:o niet.waar. _O-
With the stars as her umbrella
pi_113017669
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:48 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:o niet.waar. _O-
Wel! :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')