abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juni 2012 @ 17:14:39 #276
359482 Gibelini
PSN: Sjouwerd
pi_112972634
Laatste posts gaan vrijwel nergens meer over :p
PSN: Sjouwerd
  zaterdag 16 juni 2012 @ 17:15:10 #277
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_112972656
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 16:56 schreef matspontius het volgende:

[..]

Omg, er is altijd wel zo eentje die het zgn racisme ter sprake brengt _O- Ja, het is overduidelijk dat blanken dit vroeger niet deden en dat blanken ubermenschen zijn ..... _O- Hoor jij toevallig ook tot de bekrompen groep die volgens jou steeds aangehaald wordt?

Trouwens, als je een beetje Nederlands kan ontleden zie je dat ik insinueer dat de mens slecht is en niet specifiek mexicanen, allah akbar malloten of afrikanen of wie dan ook.

Allah hakbar malloten?
Goed dat je helemaal niks insinueert, en dat je mensen, blanken, mexicanen, afrikanen en allah hakbar malloten gewoon zonder verkapt waarde-oordeel aanduidt. ^O^
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 17:17:50 #278
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_112972735
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:15 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Allah hakbar malloten?
Goed dat je helemaal niks insinueert, en dat je mensen, blanken, mexicanen, afrikanen en allah hakbar malloten gewoon zonder verkapt waarde-oordeel aanduidt. ^O^
Goed he? Je moet het maar kunnen toch? Maar ja, lezen blijft moeilijk voor sommigen onder ons ......
"Hoka Hey!"
  zaterdag 16 juni 2012 @ 17:18:12 #279
287741 matspontius
pi_112972749
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:14 schreef Gibelini het volgende:
Laatste posts gaan vrijwel nergens meer over :p
Dat is jou mening .......
"Hoka Hey!"
pi_112972835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 14:53 schreef matspontius het volgende:
Beste mensen,

Via een ander forum werd ik geattendeerd op een aantal videos waarin mensen onthoofd worden. En ja, dit zijn geen fake videos, geloof me. Ik heb niet veel haar meer maar die haren die er nog zijn werden spontaan grijs bij het zien van zo veel gruwelijkheid. Ongelofelijk hoe mensen zich kunnen gedragen. Via de term onthoofding kettingzaag kwam ik terecht bij een video waarin twee mannen onthoofd worden, de een met een kettingzaag en de ander met een mes. Ik waarschuw je alvast, kijken is op eigen risico! Ik heb er serieus zeer slecht van geslapen en de beelden blijven in mijn hoofd rondspoken. Op een Amerikaans forum wordt gemeld dat deze mannen gesedeerd zijn of onder de drugs zitten. Dat lijkt me sterk aangezien ze eerst nog een heel verhaal vertellen wie ze zijn en wat ze gedaan hebben. Volgens mij zijn ze volledig bewust van wat er gaat gebeuren. Iemand anders vraagt zich af waarom deze mannen zich niet "verweren"? Daar werd de volgende verklaring voor gegeven: deze mannen zijn al lang "blij" dat ze niet eerst dagenlang gemarteld worden alvorens deze "behandeling" te ondergaan. Ze accepteren schijnbaar hun lot. Let wel; het gaat hier niet om de grote drugsbazen in Mexico maar om mensen die als chauffeur of als uitkijk hebben gewerkt en op deze manier als afschrikkingsmiddel afgemaakt worden. Het zijn dus mensen op de onderste ladder van het drugskartel die de klos zijn.

Ok, dan denk je gruwelijker kan het niet. Nou wel dus. Terug op het forum werk ik nog op een andere site gewezen waarop een video staat waarin meerdere mannen bij volledig bewustzijn onthoofd worden. Ook hier ging het weer om mensen die voor een Mexicaans drugskartel hebben gewerkt Dit is echt de meest afschuwelijke video die ik tot nu toe gezien heb. Echt met geen woorden te beschrijven wat er daar gedaan wordt ......

Daarnaast nog een aantal videos gezien van onze vrienden uit het Midden-Oosten waarin ook op gruwelijke wijze mensen het hoofd wordt afgesneden. Op 1 video wordt dit zelfs gedaan door een kind van 12. En ja, de utopie dat een schaap direct het bewustzijn verliest als deze ritueel geslacht wordt is bij deze dus ook naar het land der fabels verwezen.....

Ik heb niet echt een positieve blik op de mensheid maar na het zien van deze videos is toch duidelijk hoe in en in slecht en barbaars de mens kan zijn. Hoe kun je zoiets toch doen vraag ik me af? Ik zit hier echt serieus mee en krijg die afgrijselijke beelden amper meer uit mijn gedachten.

Tuurlijk gebeurde dit in vroegere tijden ook en overal maar tegenwoordig heet de mens modern en ontwikkeld te zijn. Iemand verwoorde het goed; we leven al in de hel, kijk maar eens goed om je heen. Jongens, stel je toch eens voor dat jij daar zit en dat je weet dat dit gaat gebeuren......
ontopic, ja helaas leven we dus in een wereld die ontkend word door de meeste mensen, maar ook alleen maar omdat we er niets aan kunnen doen. "jawel hoor" word er gedacht. Het is alleen lastig om naar een land te gaan waar ze mensen onthoofden en ze uit te leggen in hun taal dat onthoofden niet goed is en niet zo hoort.
En als antwoord krijg je dan "Dat doen we al sinds we in staat zijn om op twee benen te lopen, dus wat ben jij om te zeggen dat het niet goed is?"

En ja wie heeft er nu gelijk.:

meneer 1 (Die categorie val ik ook onder ).die met pizza kruimels op zijn volgevreten buik ver weg van alles en de hele wereld in zijn" veilige kamertje" die eventjes leuk weet te bedenken hoe de wereld in elkaar zit.
of meneer 2 Die een soldaat onthoofd omdat die soldaat een bedreiging is voor zijn geloof, zijn manier van leven, zijn gezin, zijn inkomsten(al is dat opium) zijn huis, en alles wat hij bezit.

[ Bericht 0% gewijzigd door GekkePoes op 16-06-2012 17:26:44 ]
🐱
pi_112973424
Ik klik er bewust nooit op. Ik zie het nut er niet van in om mezelf daar aan bloot te stellen.
pi_112973442
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:39 schreef muzas het volgende:
Ik klik er bewust nooit op. Ik zie het nut er niet van in om mezelf daar aan bloot te stellen.
goeie keus. ;)
🐱
  zaterdag 16 juni 2012 @ 18:06:31 #283
287741 matspontius
pi_112974306
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:39 schreef muzas het volgende:
Nee inderdaad, waarom zou je je zelf verdiepen in de rest van de wereld?
"Hoka Hey!"
pi_112974341
@TS Je hoeft niet te kijken............................. Je zegt dat je er geschokt door bent, wakker van ligt, maar je blijft wel kijken en klikt zelfs op nieuwe filmpjes.
pi_112974620
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:06 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ik hoef de daadwerkelijke onthoofding niet te zien om te weten dat ze plaatsvinden.
pi_112974776
quote:

[..]

Rare opmerking, je hoeft het niet te zien om te weten dat het gebeurt, het enige wat belangrijk is dat je voorkomt dat het gebeurt, niet dat je er continue aan wordt blootgesteld, kom nou.
pi_112974948
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:19 schreef muzas het volgende:

[..]

Ik hoef de daadwerkelijke onthoofding niet te zien om te weten dat ze plaatsvinden.
Je kijkt ook niet naar de slachting van dieren zoals koeien?
pi_112975503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:29 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Je kijkt ook niet naar de slachting van dieren zoals koeien?
Nee waarom zou ik?
pi_112978877
quote:

[..]

Blijf vooral denken dat je weet hoe de wereld in elkaar zit omdat je een paar filmpjes heb zitten kijken achter je pc'tje :')
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:04:44 #290
287741 matspontius
pi_112980328
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:29 schreef eev90 het volgende:

[..]

Blijf vooral denken dat je weet hoe de wereld in elkaar zit omdat je een paar filmpjes heb zitten kijken achter je pc'tje :')
Nou, ik doe wel meer dan dat hoor, maak je niet bezorgd .........
"Hoka Hey!"
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:53:51 #291
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_112985827
Ik ben daarnet zo'n dwaas geweest om toch dat filmpje te bekijken... :r

Sprakeloos eigenlijk, eigenlijk nooit zoiets zieks gezien.......

Dit blijft dagen en dagen in mijn hoofd zitten, dat weet ik nu al... :'(

Ik vind dit net als de TS behoorlijk treurigstemmend. Het feit dat de meerderheid der mensheid klaarblijkelijk uit voordierlijke zielen bestaat is toch wel een jammerlijke constatering! ;(

We zijn er spiritueel gezien nog lang niet met z'n allen. Ik denk dat er pas redding komt in de 61e eeuw.

Dat de daders die dit soort gruwelijkheden begaan maar een zeer zwaar met karma beladen leven mogen krijgen zeg! :(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 17 juni 2012 @ 08:11:40 #292
287741 matspontius
pi_112995484
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik ben daarnet zo'n dwaas geweest om toch dat filmpje te bekijken... :r

Sprakeloos eigenlijk, eigenlijk nooit zoiets zieks gezien.......

Dit blijft dagen en dagen in mijn hoofd zitten, dat weet ik nu al... :'(

Ik vind dit net als de TS behoorlijk treurigstemmend. Het feit dat de meerderheid der mensheid klaarblijkelijk uit voordierlijke zielen bestaat is toch wel een jammerlijke constatering! ;(

We zijn er spiritueel gezien nog lang niet met z'n allen. Ik denk dat er pas redding komt in de 61e eeuw.

Dat de daders die dit soort gruwelijkheden begaan maar een zeer zwaar met karma beladen leven mogen krijgen zeg! :(
Bedankt Atmosphere82, ik voel met je mee. Ik ben zo'n zelfde dwaas, ik was nog zo naief om te denken dat deze mensen eerst zouden worden doodgeschoten voordat ze onthoofd worden .........

En ik denk helaas dat deze redding er voor het ras "de mens" niet komt!
"Hoka Hey!"
  zondag 17 juni 2012 @ 08:12:59 #293
287741 matspontius
pi_112995490
:o
"Hoka Hey!"
  zondag 17 juni 2012 @ 08:18:59 #294
287741 matspontius
pi_112995504
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:21 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

ontopic, ja helaas leven we dus in een wereld die ontkend word door de meeste mensen, maar ook alleen maar omdat we er niets aan kunnen doen. "jawel hoor" word er gedacht. Het is alleen lastig om naar een land te gaan waar ze mensen onthoofden en ze uit te leggen in hun taal dat onthoofden niet goed is en niet zo hoort.
En als antwoord krijg je dan "Dat doen we al sinds we in staat zijn om op twee benen te lopen, dus wat ben jij om te zeggen dat het niet goed is?"

En ja wie heeft er nu gelijk.:

meneer 1 (Die categorie val ik ook onder ).die met pizza kruimels op zijn volgevreten buik ver weg van alles en de hele wereld in zijn" veilige kamertje" die eventjes leuk weet te bedenken hoe de wereld in elkaar zit.
of meneer 2 Die een soldaat onthoofd omdat die soldaat een bedreiging is voor zijn geloof, zijn manier van leven, zijn gezin, zijn inkomsten(al is dat opium) zijn huis, en alles wat hij bezit.
Nou er zijn wel meer typen meneren hoor:
- de puro masochist, die zijn genot haalt uit het folteren en doden van anderen
- de ignorant, die gewoon echt niet beter weet
- de meeloper, die dit soort dingen doet om erbij te horen
- het kind, die zijn hele leven opgevoed wordt met het idee dat dit soort dingen normaal zijn om te doen
- de handhaver van de wet, die ervan overtuigd is dat dit soort dingen juist is volgens de wetten van zijn land (China b.v.)

En zo kan ik nog wel even doorgaan ....................

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 17-06-2012 11:33:48 ]
"Hoka Hey!"
pi_112998535
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 08:18 schreef matspontius het volgende:

[..]

Nou er zijn wel meer typen meneren hoor:
- de puro masochist, die zijn genot haalt uit het folteren en doden van anderen
- de ignorant, die gewoon echt niet beter weet
- de meeloper, die dit soort dingen doet om erbij te horen
- het kind, die zijn hele leven opgevoed wordt met het idee dat dit soort dingen normaal zijn om te doen
- de handhaver van de wet, die ervan overtuigd is dat dit soort dingen juist is volgens de wetten van zijn land (China b.v.)

En zo kan ik nog wel even doorgaan ....................
Ja die zijn er ook.

Deze situatie gaf aan dat ik er niet ben om te oordelen over goed en of slecht. Ja ik vind het slecht, maar die vent die dat hoofd eraf zaagt vind anders. :o
🐱
pi_113002712
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:50 schreef muzas het volgende:

[..]

Nee waarom zou ik?
Ik vind het vreemd dat jij niet weet hoe het vlees op je bord terecht komt.
Basis kennis heet, net als dat je weet waar een appel vandaan komt oid.
  zondag 17 juni 2012 @ 14:36:28 #297
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_113003919
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:09 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat jij niet weet hoe het vlees op je bord terecht komt.
Basis kennis heet, net als dat je weet waar een appel vandaan komt oid.
Dat is iets heel anders piemel. Je had het over kijken naar dieren die geslacht worden. Wat is dat voor onzinnig tijdverdrijf, en wat een woordenverdraaier ben je dan als je dan doet alsof iemand niet weet waar het vlees vandaan komt. Je kijkt toch ook niet naar filmpjes van appels die geplukt worden, meneer wijsneus?

Het heet overigens basiskennis, en niet basis kennis, over basiskennis gesproken...
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zondag 17 juni 2012 @ 14:44:01 #298
287741 matspontius
pi_113004235
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:36 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Dat is iets heel anders piemel. Je had het over kijken naar dieren die geslacht worden. Wat is dat voor onzinnig tijdverdrijf, en wat een woordenverdraaier ben je dan als je dan doet alsof iemand niet weet waar het vlees vandaan komt. Je kijkt toch ook niet naar filmpjes van appels die geplukt worden, meneer wijsneus?

Het heet overigens basiskennis, en niet basis kennis, over basiskennis gesproken...
Kun je ook een keer inhoudelijk reageren? Ik weet dat dit moeilijk voor je is maar neem eens de tijd om het onderwerp van het topic door te nemen ipv anderen af te zeiken. Ok?
"Hoka Hey!"
pi_113006658
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:36 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Whut? :')
Waar staat dat ik het doe als tijdverdrijf?
Waarom zou je niet naar filmpjes kijken hoe ze appels verwerken?
Genoeg docu's en programma's over voedselproductie.

Als je nog nooit een dier geslacht zien worden weet je idd niet waar het vandaan komt.

Begrijpend lezen blijft moeilijk.
pi_113009870
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:44 schreef matspontius het volgende:

[..]

Kun je ook een keer inhoudelijk reageren? Ik weet dat dit moeilijk voor je is maar neem eens de tijd om het onderwerp van het topic door te nemen ipv anderen af te zeiken. Ok?
Hoezo is dat niet inhoudelijk. Ik snap best dat het kijken naar het slachten van dieren er bij wordt gehaald. Dat is iets wat op veel grotere schaal gebeurt en waar we bijna allemaal aan bijdragen. Toch kijken mensen daar liever niet naar, en dat snap ik best. De één kan visueel nu eenmaal meer aan dan de ander.

Ik vind het onzin om vleeseters die wegzappen hypocriet te noemen. Belangrijker vind ik dat mensen bewust worden van de bio-industrie en de 'kiloknallers' in de supermarkt. Gewoon wat bewuster vlees kopen enzo. Moet je hiervoor zien hoe een koe een metalen pin in z'n harsens krijgt geschoten? Nee, dat heeft er niks mee te maken.

Zo kijk ik dus ook een beetje tegen die onthoofdingsvideo's aan, TS. Wat hebben we eraan als iedereen daarnaar gaat zitten kijken? Ok, dan weten we waar de mens toe in staat is. Maar dat wist ik vóór die video's ook al. Kijk maar in de geschiedenisboeken. Het verschil met toen is dat we nu internet etc hebben, en alles kunnen zien.

Als je je wilt verdiepen in de wereld lees dan een goed boek, dat is minder ongezond dan al die filmpjes die je nooit meer uit je hoofd krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')