Beste mensen,
Via een ander forum werd ik geattendeerd op een aantal videos waarin mensen onthoofd worden. En ja, dit zijn geen fake videos, geloof me. Ik heb niet veel haar meer maar die haren die er nog zijn werden spontaan grijs bij het zien van zo veel gruwelijkheid. Ongelofelijk hoe mensen zich kunnen gedragen. Via de term onthoofding kettingzaag kwam ik terecht bij een video waarin twee mannen onthoofd worden, de een met een kettingzaag en de ander met een mes. Ik waarschuw je alvast, kijken is op eigen risico! Ik heb er serieus zeer slecht van geslapen en de beelden blijven in mijn hoofd rondspoken. Op een Amerikaans forum wordt gemeld dat deze mannen gesedeerd zijn of onder de drugs zitten. Dat lijkt me sterk aangezien ze eerst nog een heel verhaal vertellen wie ze zijn en wat ze gedaan hebben. Volgens mij zijn ze volledig bewust van wat er gaat gebeuren. Iemand anders vraagt zich af waarom deze mannen zich niet "verweren"? Daar werd de volgende verklaring voor gegeven: deze mannen zijn al lang "blij" dat ze niet eerst dagenlang gemarteld worden alvorens deze "behandeling" te ondergaan. Ze accepteren schijnbaar hun lot. Let wel; het gaat hier niet om de grote drugsbazen in Mexico maar om mensen die als chauffeur of als uitkijk hebben gewerkt en op deze manier als afschrikkingsmiddel afgemaakt worden. Het zijn dus mensen op de onderste ladder van het drugskartel die de klos zijn.
Ok, dan denk je gruwelijker kan het niet. Nou wel dus. Terug op het forum werk ik nog op een andere site gewezen waarop een video staat waarin meerdere mannen bij volledig bewustzijn onthoofd worden. Ook hier ging het weer om mensen die voor een Mexicaans drugskartel hebben gewerkt Dit is echt de meest afschuwelijke video die ik tot nu toe gezien heb. Echt met geen woorden te beschrijven wat er daar gedaan wordt ......
Daarnaast nog een aantal videos gezien van onze vrienden uit het Midden-Oosten waarin ook op gruwelijke wijze mensen het hoofd wordt afgesneden. Op 1 video wordt dit zelfs gedaan door een kind van 12. En ja, de utopie dat een schaap direct het bewustzijn verliest als deze ritueel geslacht wordt is bij deze dus ook naar het land der fabels verwezen.....
Ik heb niet echt een positieve blik op de mensheid maar na het zien van deze videos is toch duidelijk hoe in en in slecht en barbaars de mens kan zijn. Hoe kun je zoiets toch doen vraag ik me af? Ik zit hier echt serieus mee en krijg die afgrijselijke beelden amper meer uit mijn gedachten.
Tuurlijk gebeurde dit in vroegere tijden ook en overal maar tegenwoordig heet de mens modern en ontwikkeld te zijn. Iemand verwoorde het goed; we leven al in de hel, kijk maar eens goed om je heen. Jongens, stel je toch eens voor dat jij daar zit en dat je weet dat dit gaat gebeuren......
"Hoka Hey!"