Daar ging ik ook al van uit. Maar toch, het is ook een beetje raar om nu toe te geven. Dan vertrouwt ze mij ook niet meer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef Kola het volgende:
Misschien zag ze jou nu wel als meer dan alleen een vriend en wil ze het nu een beetje dood laten bloeden omdat jij tegen haar hebt gezegd dat je haar enkel als vriendin ziet en niets meer.
Dat haar reactie was dat zij het ook zo ziet zou in dat geval ook begrijpelijk zijn, omdat je niet al je gevoelens voor iemand gaat vertellen na zo´n reactie.
Maar ik schat dat jullie nogal jong zijn, dus het was vast niet zo serieus. Denk er verder niet meer teveel bij na.
Dan kan zij de tyfus krijgen, probleem opgelost.quote:
Bel wanneer je denkt te weten dat ze tijd heeft nog een keer.quote:
Ik had het ook liever in het 'echt' willen doen. Maar zij begon er dan ook mee via sms.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
Dat soort gesprekken via sms voeren is ook killing.
Nee, en sowieso heb ik niet heel lang met haar gepraat. Ze zei alleen maar hoe aardig ik wel niet was en deed, dus iets kwalijks heb ik niet gedaan. En anders niet expres.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan kan zij de tyfus krijgen, probleem opgelost.
Waarom zou je nog na 1 of 2 keer proberen nog moeite doen als de ander dat niet wilt?
Het is niet alsof je haar hebt beledigd, bedreigd, geslagen oid (dus iets kwalijks hebt gedaan).
Ze is vandaag nog online geweest, dus ze heeft wel alles gewoon gelezen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bel wanneer je denkt te weten dat ze tijd heeft nog een keer.
Kijk desnoods wanneer ze laatst online was op WhatsApp, whatever.
En laat het anders zitten.
Dit dus. Ze is gewoon beledigd. Of zo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef Kola het volgende:
Misschien zag ze jou nu wel als meer dan alleen een vriend en wil ze het nu een beetje dood laten bloeden omdat jij tegen haar hebt gezegd dat je haar enkel als vriendin ziet en niets meer.
Dat haar reactie was dat zij het ook zo ziet zou in dat geval ook begrijpelijk zijn, omdat je niet al je gevoelens voor iemand gaat vertellen na zo´n reactie.
Maar ik schat dat jullie nogal jong zijn, dus het was vast niet zo serieus. Denk er verder niet meer teveel bij na.
Normaal boeit het mij ook niet zo veel, maar dit is nu al de tweede keer deze maand. Begint een beetje verdacht te worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef LavenderTown het volgende:
Wat is dit voor pubergedoe? Als je genegeerd wordt vergeet je haar gewoon. Jezelf druk maken om vrouwen is...zoiets als een wolvenshirt dragen ofzo.
Er is niks verdachts aan. Ze wil je niet. En dat andere meisje ook niet. Zo simpel is dat. Daar kan je niks aan doen, tenzij je echt tactloos bent. Ik bedoel als je zogenaamd geïnteresseerd gaat zitten doen in hoe haar dag is geweest en hoe leuk ze haar hobby vindt enzo dan raakt ze mega-geïrriteerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:44 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Normaal boeit het mij ook niet zo veel, maar dit is nu al de tweede keer deze maand. Begint een beetje verdacht te worden.
Nee, dat doe ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Er is niks verdachts aan. Ze wil je niet. En dat andere meisje ook niet. Zo simpel is dat. Daar kan je niks aan doen, tenzij je echt tactloos bent. Ik bedoel als je zogenaamd geïnteresseerd gaat zitten doen in hoe haar dag is geweest en hoe leuk ze haar hobby vindt enzo dan raakt ze mega-geïrriteerd.
Maar daar ga ik niet van uit dat je dat doet.
Tis een achterlijk wijf en vrouwen zijn nou eenmaal niet goed bij hun hoofd. Daarom beter niet druk maken en lekker leven ofzo. Fuck vrouwen. Als ze je wil, dan laat ze dat vanzelf wel merken en goed ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:49 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik natuurlijk niet.
En waarom zegt ze dat niet gewoon dan? Zou het wel makkelijker maken.
oquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:49 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik natuurlijk niet.
En waarom zegt ze dat niet gewoon dan? Zou het wel makkelijker maken.
Dat ga ik dan maar doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:57 schreef Koskesh het volgende:
[..]
o
Omdat de meeste vrouwen niet logisch nadenken en doen wat ze voelen en helemaal als ze wat jonger zijn... spelletjes spelen etc etc
Heel kinderachtig maar realiteit. Heel herkenbaar jouw verhaal, zit momenteel ook met bijna precies zoiets. Het beste is er niet te veel van verwachten en vooral niet te veel smsen... en bezig zijn met meerdere vrouwen dat als ene niet meer lukt je je niet fucked voelt.
Vooral vergeten en doorgaan is t beste...
Truequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:57 schreef Koskesh het volgende:
[..]
o
Omdat de meeste vrouwen niet logisch nadenken en doen wat ze voelen en helemaal als ze wat jonger zijn... spelletjes spelen etc etc
Heel kinderachtig maar realiteit. Heel herkenbaar jouw verhaal, zit momenteel ook met bijna precies zoiets. Het beste is er niet te veel van verwachten en vooral niet te veel smsen... en bezig zijn met meerdere vrouwen dat als ene niet meer lukt je je niet fucked voelt.
Vooral vergeten en doorgaan is t beste...
Zou best goed kunnen. Het is alleen wel jammer dat ik haar vriendinnen niet ken en nooit zie, en dus ook geen nummer van ze heb.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:54 schreef Rivellafles het volgende:
Het is vrij simpel, zij vindt jou leuk en jij hebt haar (per ongeluk) gefriend-zoned. Net zo iets als dat jij een meid leuk vindt, en zij zegt dat ze liever vrienden wil blijven... Maar dan omgekeerd. Waarschijnlijk voelt ze zich afgewezen en is ze verdrietig.
Wat je kan doen is een van haar beste vriendinnen bellen en een lulverhaal ophouden over hoe bezorgd je wel niet bent dat je niks meer van haar hoort. Is ze ziek? Is er iets erg gebeurd? blablabla, zolang je maar niet zegt dat je die meid toch wel leuk vind. Beste vriendin zal na jou belletje meteen die meid bellen en na een hoop vrouwen gepraat zullen ze vanzelf concluderen dat je haar toch wel leuk vind en komt ze vanzelf weer terug
Niet mee zitten, gewoon vrouwen gedoe. Mijn ervaring is dat ze iets voor je voelt, anders reageert ze niet zo heftig. Alle meiden die mij ooit leuk vonden hebben mij ook geblokkeerd :pquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:27 schreef Ensemble het volgende:
Nou ja, ik ga maar door. Ze heeft me toch geblokkeerd zie ik nu.
Lijkt mij ook. Ze zegt wel dat ze een vriend heeft trouwens. Maar waarom wilt ze dan zo graag met mij afspreken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Rivellafles het volgende:
[..]
Niet mee zitten, gewoon vrouwen gedoe. Mijn ervaring is dat ze iets voor je voelt, anders reageert ze niet zo heftig. Alle meiden die mij ooit leuk vonden hebben mij ook geblokkeerd :p
Als je haar nu ook negeert geef ik je een goede kans dat ze weer bij trekt. Het slechtste wat je kan doen is haar blijven stalken met belletjes en smsjes. Heb ik ook gedaan en werkt niet. Negeren op een of andere reden werkt wel
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:41 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Als ik dat doe is het uiteindelijk ook niet goed.
Halfjaar geleden was ik helemaal eerlijk, en toen had ze mij juist afgewezen. Toen stelde ze precies dezelfde vraag.quote:
Waarom ben je toen vrienden gebleven als jij meer van haar wilde en zij dat dus niet wilde?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Halfjaar geleden was ik helemaal eerlijk, en toen had ze mij juist afgewezen. Toen stelde ze precies dezelfde vraag.
Ik ben geen vrienden gebleven met haar. Ik heb sinds een half jaar geleden dus niet meer met haar gepraat en haar gezien totdat zij begon met sms'en.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom ben je toen vrienden gebleven als jij meer van haar wilde en zij dat dus niet wilde?
Oh. Dan is het toch logisch dat ze nu niets meer laat horen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:15 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik ben geen vrienden gebleven met haar. Ik heb sinds een half jaar geleden dus niet meer met haar gepraat en haar gezien totdat zij begon met sms'en.
Nee, want waarom zou ze het dan nog een keer vragen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh. Dan is het toch logisch dat ze nu niets meer laat horen?
Egoboost & aandachtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Nee, want waarom zou ze het dan nog een keer vragen?
Blijkbaar, arme jongen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:30 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ben ik dan zo wanhopig dat ik daar intrap?
Totaal geen ervaring, verder dan een beetje op de bank knuffelen ben ik niet gekomen.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:44 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Totaal geen ervaring, verder dan een beetje op de bank knuffelen ben ik niet gekomen.![]()
Ik probeer het wel altijd, maar tot nu toe wordt het niet echt beloond. Ben meerdere malen afgewezen.
Inderdaad. En onervarenheid is niet iets om je voor te schamen. In deze tijd zelfs iets waar je tot op een zekere hoogte trots op mag zijn.quote:
Hoezo trots? Je hoeft je er niet voor te schamen maar trots zijn is ook zoiets. Je kan best trots zijn als het je eigen keuze is. Maar ja, is het een prestatie om onervaren te zijn? Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:53 schreef Kola het volgende:
[..]
Inderdaad. En onervarenheid is niet iets om je voor te schamen. In deze tijd zelfs iets waar je tot op een zekere hoogte trots op mag zijn.
Te plakkerig weet ik wel zeker. Weinig interessant dan weer niet, ik praat vaak genoeg met vrouwen, en die vinden het altijd wel gezellig. Anders zouden ze denk ik niet steeds een praatje met mij maken. Maar die hebben allemaal al een relatie, dus daar kan je niks mee. Of ze zien mij als een vriend, wat dus vaak gebeurt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:49 schreef Triggershot het volgende:
Misschien ben je te plakkerig en weinig interessant om mee te blijven praten?
Het is geen prestatie maar waarom zou je er niet trots op kunnen zijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoezo trots? Je hoeft je er niet voor te schamen maar trots zijn is ook zoiets. Je kan best trots zijn als het je eigen keuze is. Maar ja, is het een prestatie om onervaren te zijn? Nee.
vrouwen zijn volgens mij in een gesprek evenmin uit op een altijd gezellig gesprek, maar ook diepgang en emotie? denk je dat ze je plakkerig vind? zo Ja heb je eigenlijk je antwoord en oplossing al...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Te plakkerig weet ik wel zeker. Weinig interessant dan weer niet, ik praat vaak genoeg met vrouwen, en die vinden het altijd wel gezellig. Anders zouden ze denk ik niet steeds een praatje met mij maken. Maar die hebben allemaal al een relatie, dus daar kan je niks mee. Of ze zien mij als een vriend, wat dus vaak gebeurd.
Diepgang en emotie is er natuurlijk ook. Ik kan prima luisteren naar haar, en zij kan dan ook alles kwijt. Maar als ik mijn emoties moet laten zien komt het er altijd negatief uit op een of andere manier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vrouwen zijn volgens mij in een gesprek evenmin uit op een altijd gezellig gesprek, maar ook diepgang en emotie? denk je dat ze je plakkerig vind? zo Ja heb je eigenlijk je antwoord en oplossing al...
nou je hebt volgens mij anders wel een goed beeld van wat wel een niet goed gaat.. je zegt altijd negatief uit, misschien starten met dat anders te doen? goed na denken over hoe het kan overkomen etc?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:04 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Diepgang en emotie is er natuurlijk ook. Ik kan prima luisteren naar haar, en zij kan dan ook alles kwijt. Maar als ik mijn emoties moet laten zien komt het er altijd negatief uit op een of andere manier.
De oplossing is dat ik er iets aan moet doen. Ik zou alleen niet weten hoe.
Het is namelijk zo dat klagen op een of andere manier makkelijker gaat dan positieve dingen vertellen. Ik zal wel proberen om er goed op te letten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou je hebt volgens mij anders wel een goed beeld van wat wel een niet goed gaat.. je zegt altijd negatief uit, misschien starten met dat anders te doen? goed na denken over hoe het kan overkomen etc?
Omdat je namelijk daarmee hard afgewezen kan worden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef Kola het volgende:
[..]
Het is geen prestatie maar waarom zou je er niet trots op kunnen zijn?
Dat is denk ik wel zo. Na een tijdje is ervaring een vereiste.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:20 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat je namelijk daarmee hard afgewezen kan worden.
Nou ja, waarom wel! Eigenlijk. Het is zijn eigen keuze niet (geweest) om onervaren te zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef Kola het volgende:
[..]
Het is geen prestatie maar waarom zou je er niet trots op kunnen zijn?
Nou ja, als ik nog onervaren was zou ik er best trots op kunnen zijn. Maar dat is misschien ook makkelijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou ja, waarom wel! Eigenlijk. Het is zijn eigen keuze niet (geweest) om onervaren te zijn.
Ik ben er zelf nou niet echt trots op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef Kola het volgende:
[..]
Nou ja, als ik nog onervaren was zou ik er best trots op kunnen zijn. Maar dat is misschien ook makkelijk gezegd.
Schaam je je er voor of dat niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:13 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nou niet echt trots op.
Eigenlijk wel. Al mijn vrienden zijn al stukken verder. En ik weet dat ik mij niet moet vergelijken, maar toch. Je wordt er wel onzeker van.quote:
Dit merk ik zelf ook. Ik ben veel te soft tegen vrouwen. Slechte gewoonte.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:28 schreef Sdm007 het volgende:
Volgens mij moet je wat arroganter zijn tegen vrouwen. Schijt hebben en niet te lief zijn.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
Dat soort gesprekken via sms voeren is ook killing.
Arrogantie lijkt me nou ook weer niet dé oplossing.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dit merk ik zelf ook. Ik ben veel te soft tegen vrouwen. Slechte gewoonte.
Wat zou volgens jou dé oplossing zijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef Kola het volgende:
[..]
Arrogantie lijkt me nou ook weer niet dé oplossing.
De juiste persoon tegenkomen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:46 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Wat zou volgens jou dé oplossing zijn?
Dat weet ik wel zeker. Het probleem is alleen dat door iedere negatieve ervaring je steeds wanhopig wordt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef Frag_adder het volgende:
wellich kom je te opdringerig / te wanhopig over en denken ze daarom laat maar zitten
je zal jezelf echt moeten leren beheersenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Het probleem is alleen dat door iedere negatieve ervaring je steeds wanhopig wordt.
Dit is altijd lastig. Ik heb dan uiteindelijk geen zin om te wachten en reageer maar meteen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je zal jezelf echt moeten leren beheersenals iemand bij jou niet na 5 sec antwoord maar pas na een half uur, ga dan zelf NIET sneller reageren. Laat het een beetje vieren, je met het niet te graag wilen, je moet het leuk vinden!
Nee, klopt. Ik vind zelf ook niet dat ik er al echt klaar voor ben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Frag_adder het volgende:
En als je zo iets hebt van "dat kan ik niet", stop er dan even mee en ga juist aan jezelf werkenwant ik krijg niet het idee dat je 100% tevreden bent met je zelf op het punt dat je vrijgezel bent na
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |