Dat heb ik al geprobeerd..quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:07 schreef MPC60 het volgende:
Klinkt heel plastisch maar ga naar de kroeg en zoek gewoon een leuke jongen uit. Geef die de nacht van zn leven.
Omdat je nog met die andere gast rommelde, zelfs na je verhuizing naar het buitenland. Probeer het nu nog een keertje maar zonder die man in the picturequote:Op donderdag 17 mei 2012 02:10 schreef chantal91 het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd..
Ook al een rebound relatie geprobeerd, helpt niet
..
Oftewel jij was zijn scharreltje en dat is veel te lang door gegaan, het zou echt goed voor je zijn om gewoon al het contact te verbreken. Je kan het weinig contact noemen, maar blijkbaar is het toch teveel voor je aangezien je er last van hebtquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:11 schreef chantal91 het volgende:
En we zagen elkaar niet zo heeeel erg vaak 1x in de 2 maanden soms meer, maar soms ook minder. en we appen/smsen/mailen/skypten ook bijna niet
21 en hij 30..quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:11 schreef P8 het volgende:
Hoe oud ben jij? En hij?
En ik snap dat naar het buitenland verhuizen van tijdelijke aard is geweest?
21 en 30 vind ik niet zo dramatisch groot, als het echt goed zat zou dat gewoon kunnen werken. Maar heb je hem in het buitenland nog gezien dan? Is hij naar je toe gekomen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:16 schreef chantal91 het volgende:
[..]
21 en hij 30..
Groot leeftijdsverschil, daarom wist ik ook al dat het vanaf het begin niets kon worden..
En nee.. ik woon nu nog steeds in het buitenland.
en morera,
toen ik met die andere jongen ging, had ik geen contact met die jongen die ik leuk vind..
Waarom wist ik dit al voordat ik het topic opende?quote:
Okee, je hebt een laag zelfbeeld. Los dat eerst eens op. Denk dat dat een onderdeel van het probleem is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:05 schreef chantal91 het volgende:
Ik vind een man echt leuk, maar hij mij niet op die manier.
Dat vind ik allemaal prima,maar ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd.
Niet dat ik een relatie met hem wil oid, want ik wil het beste voor hem en dat ben ik niet.
Hoezo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Okee, je hebt een laag zelfbeeld. Los dat eerst eens op. Denk dat dat een onderdeel van het probleem is.
Dat dus. "Ik wil het beste voor hem en dat ben ik niet."quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Okee, je hebt een laag zelfbeeld. Los dat eerst eens op. Denk dat dat een onderdeel van het probleem is.
Omdat je, als je een laag zelfbeeld hebt, anderen boven jezelf zet. Ze moet zichzelf op 1 zetten om hier overheen te komen.quote:
Denk daar maar eens over na.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:05 schreef chantal91 het volgende:
Niet dat ik een relatie met hem wil oid, want ik wil het beste voor hem mezelf en dat ben ik niet dat is hij niet.
Dit dus. Mijn vriendin is 21 en haar vriend is ook 30. Ik ben 21 en mijn vriend is 27. Leeftijd hoeft echt geen issue te zijn als de relatie goed zit en je redelijk op één lijn zit met elkaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:17 schreef Morera het volgende:
[..]
21 en 30 vind ik niet zo dramatisch groot, als het echt goed zat zou dat gewoon kunnen werken. Maar heb je hem in het buitenland nog gezien dan? Is hij naar je toe gekomen?
omdat er 91 in dr naam stond?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom wist ik dit al voordat ik het topic opende?
Dit. Hoe meer je iets forceert, des te minder het lukt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:18 schreef Canillas het volgende:
Hoe meer aandacht je aan iets besteed hoe groter de plek datgene inneemt in je beleving, iets niet willen valt daar ook onder. Met andere woorden; hoe erger je er niet aan wil denken hoe meer je het zal doen.
Die gedachten zijn er; prima. Neem die waar, geef ze de ruimte en vestig je aandacht op jezelf, jouw leven en de dingen die je wilt doen. Zo verleg je je blik beetje bij beetje weer daar waar hij hoort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |