Kun je uitleggen waarom? Ik heb er namelijk moeite mee datzelfde standpunt van mijn vriendin te begrijpen.quote:
Daar voel ik mij niet zo fijn bij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:38 schreef P8 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom? Ik heb er namelijk moeite mee datzelfde standpunt van mijn vriendin te begrijpen.
Bedankt, maar je zal het iets verder moeten toelichten eer ik er wat mee kan.quote:
Jaloers gevoel en ik vertrouw het niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:42 schreef P8 het volgende:
[..]
Bedankt, maar je zal het iets verder moeten toelichten eer ik er wat mee kan.
Dus een vriendschappelijke relatie met een ex kan niet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:44 schreef Hanako het volgende:
Nee. Had ze er maar bij moeten blijven lijkt me makkelijk.
Ik roep altijd van wel. Maar nee kan nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:47 schreef P8 het volgende:
[..]
Dus een vriendschappelijke relatie met een ex kan niet?
Dit is voor mij het zwaarst wegende argument. Maar mijn vriendin zegt: Voor een relatie moet je offers maken. Daar heeft ze imo ook gelijk in. Maar is het verbreken van vriendschappen een wenselijk offer? Is het uberhaupt een redelijke wens?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Ja, omdat jij de vriendschappen van je vriend/vriendin niet mag bepalen
Ik vind dat ze gelijk heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:52 schreef P8 het volgende:
[..]
Dit is voor mij het zwaarst wegende argument. Maar mijn vriendin zegt: Voor een relatie moet je offers maken.
Ze heeft een ex-man en daar mag ze niet bij in de buurt komen als haar ex-man dat doet dan hebben we een probleem in zoverre hij dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:47 schreef P8 het volgende:
[..]
Dus een vriendschappelijke relatie met een ex kan niet?
Dat is gelukkig niet bij mij het geval, maar juist dan lijkt het mij noodzakelijk dat er een vriendschap blijft tussen de biologische ouders. Een kind kan wmb niet opgroeien in twee compleet losse werelden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
En hoe zit het als er kinderen in het spel zijn?
En wat als het andersom zo zou zijn? Stel dat jouw vriendin er ontzettend veel moeite mee heeft dat jij wel zo nu en dan wat gaat drinken en bijpraten met een ex?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:57 schreef Xetran het volgende:
Ja prima. Als ik mijn vriendin niet kan vertrouwen heb ik ook geen zin in een relatie.
Hier heben kinderen zelf de wens hun vader niet te willen zien dus dat is ook opgelost.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
En hoe zit het als er kinderen in het spel zijn?
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:59 schreef Hanako het volgende:
[..]
Hier heben kinderen zelf de wens hun vader niet te willen zien dus dat is ook opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |