Straks komt Triggerfinger!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Jolande Sap, wat een zaadwijf, en niet in de zin van zaadvragende ogen wijf![]()
Niet dat ik Tofu Bifi wat vind hoor, maar goed
lekkâh!quote:
UNF, our überbabe in tha house!quote:
Komt door je UI, da's karmaquote:
ga je nog wat leuks doen dit weekend?quote:
ik heb steeds in mijn hoofd dat het hamsters zijnquote:
Ik ben bij Speesquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Mojito gieten of iets dergelijks?
Ja? i hope! Morgen post ik gelijk een foto, met bonus dikke wang denk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb steeds in mijn hoofd dat het hamsters zijn
Leuk trouwens dat je je haar recht laat knippen, da's mooi met jouw krullen
Braderiequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben bij Speesmorgen braderie geloof ik
Ik ben vet jaloers op jouw krullen/haar, weet je tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja? i hope! Morgen post ik gelijk een foto, met bonus dikke wang denk ik.
Jaa, maar sommige kapsels zullen me niet staan!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben vet jaloers op jouw krullen/haar, weet je toch
Ik had mijn haar voor de pasen een kleurspoeling gegeven, na de vakantie is het weer blond, hehehehe
Op zich prima hoor, want niet meer witblonde punten, maar goudblond en de uitgroei is niet te zien. Alleen 1 witte pluk in het midden, maar da's mijn grijze kuif die er nu toch echt merkbaar doorheen piept![]()
Ik vind het stiekem wel leuk
Nu moet het alleen nog even heel snel 20 cm groeien![]()
Misschien morgen na het badderen, mits mijn krullen meewerkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaa, maar sommige kapsels zullen me niet staan!
Pic? Als het zover is? Het kleuren, niet nadat het zoveel gegroeid is
lekker laten zitten, toch? Als het leuk is
jouwnes ook anders mevrouwtje!quote:
Ik heb geleidelijke lagen nodig geloof ik, dat is veel beter inderdaad! Ooit echt van die botte grove lagen gehad, was echt niks.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien morgen na het badderen, mits mijn krullen meewerken
Ik denk dat grove lagen in jouw haar niet echt aan te raden is, dan krijg je dat driehoekige poedelhaar, in piramidevorm zeg maar, punt bovenop je hoofd
Slaap lekker!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:39 schreef RenRen- het volgende:
Nu ga ik echt slapen. Moe. En de pijn ebt weg. Kusjes
Het lijkt mij ook heel lastig, zo lang. En het is natuurlijk heel zwaar ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:40 schreef Mss het volgende:
Thanx babes, maar ik ben er zelf niet altijd even blij mee. Het gaat heel snel in de knoop, en mn slag zakt in no-time uit.
Nope, ik heb vaak een warrige knot uit gemak, maar ik zou niet weten hoe ik het zou moeten opsteken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook heel lastig, zo lang. En het is natuurlijk heel zwaar ook.
Doe jij het weleens opsteken?
Vertel vertel, spiecholoog Kip zit voor u klaar, BEL NU, we zitten voor u klaar.quote:
Kijk eens in het haar topic, daar hebben sommigen echt hendig sjieke ideeën voor lang haar met allemaal hulpmiddelen daarvoor en zulks.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, ik heb vaak een warrige knot uit gemak, maar ik zou niet weten hoe ik het zou moeten opsteken.
Yessssssssssssssssssssssquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel vertel, spiecholoog Kip zit voor u klaar, BEL NU, we zitten voor u klaar.
0909-spiegiesjesjit
Profielen zijn op basis van fictie en echte afspraken kunnen niet gemaakt worden
Ik zag van de week bij de six een hele leuk pin achting ding. Zo'n grote pin, met frutsels eraan, ik vond hem wel heel leuk. Misschien dat ik die nog ga halen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kijk eens in het haar topic, daar hebben sommigen echt hendig sjieke ideeën voor lang haar met allemaal hulpmiddelen daarvoor en zulks.
Ik scroll daar vaak snel voorbij omdat ik er jaloers van word
Hoe lang moet je nou nog ongeveer daar werken? (tot einde studie?)quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Op mijn werk. Druk, irritante mensen, weinig personeel, te weinig handen. Bleeeh.
van die cages zijn ook leuk, of (zijwaardse) vlechtenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zag van de week bij de six een hele leuk pin achting ding. Zo'n grote pin, met frutsels eraan, ik vond hem wel heel leuk. Misschien dat ik die nog ga halen.
Hopelijk tot einde schooljaar. Dan ben ik klaar en kan ik een fulltime baan gaan zoeken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nou nog ongeveer daar werken? (tot einde studie?)
Lijkt me bleeeeh inderdaad, maar het mooiste aan al dit alles is is dat jouw werk er voor vandaag op zit en je vrij bent! WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO
Nee, maar omdat ik lagen in mn haar heb, heb ik onderaan heel weinig haar, en dan is vlechten lastig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat is lang genoeg om leuk in te vlechten maar nog niet zo lang dat het onder n de knoop schiet terwijl je bovenaan aan het vlechten bent
Ah, dat klinkt goed! Dan kun je ook lekker naar het einde uit kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hopelijk tot einde schooljaar. Dan ben ik klaar en kan ik een fulltime baan gaan zoeken.
Oh dat is dan wel jammer ja :-/quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, maar omdat ik lagen in mn haar heb, heb ik onderaan heel weinig haar, en dan is vlechten lastig.
Ja, het lijkt me heerlijk als ik niet meer klanten hoef te pleasen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt goed! Dan kun je ook lekker naar het einde uit kijken
Ik had dat met een stom onderdeel van mijn werk, altijd gezeik, gezeur, niet leuk, zwaar, ellende. En toen ik wist dat ik er op een bepaald punt mee kon stoppen, heb ik daar heeeeerlijk naar uitgekeken.
En nog steeds denk ik af en toe "ohhhhh, zo fijn dat dat nu niet meer hoeft"
Die klinkt heel foutquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me heerlijk als ik niet meer klanten hoef te pleasen.
Ik zal morgen wel even duidelijke pics maken!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel jammer ja :-/
Maar je moet een s een rondje youtube doen, daar staat veel kapsels endezo :-)
En Pinterest is ook een bron van inspiratie
Ik vind deze kapsels altijd zo leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel jammer ja :-/
Maar je moet een s een rondje youtube doen, daar staat veel kapsels endezo :-)
En Pinterest is ook een bron van inspiratie
Sucky sucky, ten dollar?quote:
Je kunt ook vanaf nu al je kutklanten aanspreken met de stemmen uit de Nichtrijderquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me heerlijk als ik niet meer klanten hoef te pleasen.
Van jou is ook bizar lang toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga ook weer eens een rondje interwebz doen..ik ben mn haar ZAT. Het zit alleen nog maar in de weg
Ik doe weleens 'Wie kan ik helpen?' als ik kassa moet bijdraaien en dan blijven ze allemaal staan kijken naar wie er het eerst naar mij toe komt lopen. 'Het hoeft niet hoor. Ik wil wel weer gaan!'.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt ook vanaf nu al je kutklanten aanspreken met de stemmen uit de Nichtrijder
"Nou, dan toch niet joh!!!"
hehehehehe
Ik heb hartstikke kort haar, dus ik heb dat nooit gedaan bij mezelf, nu ik er over nadenk is het wel logisch ook eigenlijk dat je dat niet zelf kuntquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuke kapsels Kip! Maar wel voor bij mn dochter want ik kan mn eigen haar echt met geen mogelijkheid invlechten
Mijn haar is tot mn stuitje. Ik kan zo bij de amishquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van jou is ook bizar lang toch?
Stukkie eraf?
Je moet zeggen op zijn plat Rotterdams "nou, dan toch niet joh" en dan in je hoofd denken "klootviool" of iets anders lollerigsquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik doe weleens 'Wie kan ik helpen?' als ik kassa moet bijdraaien en dan blijven ze allemaal staan kijken naar wie er het eerst naar mij toe komt lopen. 'Het hoeft niet hoor. Ik wil wel weer gaan!'.
Dan komt er eindelijk een aangelopen.
hmmmm, lekker bebaarde mannenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn haar is tot mn stuitje. Ik kan zo bij de amish
quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je moet zeggen op zijn plat Rotterdams "nou, dan toch niet joh" en dan in je hoofd denken "klootviool" of iets anders lollerigs
als je het idee hebt dat je anders in een steegje doodgestoken wordt na je werk kun je het misschien beter niet doen neequote:Op donderdag 17 mei 2012 01:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]Vanavond hing er een beetje een raar sfeertje. Misschien als ze wat vrolijker zijn.
Mjah, paar van die opgefokte petjes in de winkel. Niet zo handig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je het idee hebt dat je anders in een steegje doodgestoken wordt na je werk kun je het misschien beter niet doen nee
Heerlijk lijkt me dat!quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:07 schreef Mss het volgende:
Ik was in de laatste maanden dat ik in een winkel werkte ook ontzettend direct naar klanten. Ik heb behoorlijk lopen bitchen toen
ik werkte vroegâh in de AH in een durpje, en kwam zelf uit "de grote stad" dus ik was juist altijd verbaasd over hoe aardig en vriendelijk de mensen waren die daar kwamenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:07 schreef Mss het volgende:
Ik was in de laatste maanden dat ik in een winkel werkte ook ontzettend direct naar klanten. Ik heb behoorlijk lopen bitchen toen
slaap lekker!quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga te bed. Kan niet meer recht uit mn ogen kijken van vermoeidheid
Trusten ladies!
vuilniszakjas/bontkraag en wolla wolla roepend?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, paar van die opgefokte petjes in de winkel. Niet zo handig.
[..]
Heerlijk lijkt me dat!
's avonds is de Tickets en Service dicht dus dan willen ze bij ons wisselen en wij doen dat niet. 'Wisselen, man. Je kan toch wel wisselen. Voor je vrienden zou je het wel doen.'quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vuilniszakjas/bontkraag en wolla wolla roepend?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets ophangen bij de kassa als die service balie dicht is?
Heerlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een soortgelijk artikel als deze
http://www.nrcnext.nl/blo(...)an-gelukkige-mensen/
heel groot aan de muur hangen in mijn kamer, ondanks dat mijn leidinggevende al 3 x heeft gevraagd of die van het prikbord af mag, blijft die mooi hangen
Dat stond ook bij sociale psychologie, ging over eerste indrukken en de self-fulfilling prophecy die daarop kan volgen o.a. tijdens sollicitatiegesprekken. En dat chagrijnige mensen inderdaad beter na- of doordenken en dus verder kijken dan de eerste impressies.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb een soortgelijk artikel als deze
http://www.nrcnext.nl/blo(...)an-gelukkige-mensen/
heel groot aan de muur hangen in mijn kamer, ondanks dat mijn leidinggevende al 3 x heeft gevraagd of die van het prikbord af mag, blijft die mooi hangen
Ik doe het af en toe wel opzettelijk hoor, in mijn week. Mensen chagrijnig makenquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat stond ook bij sociale psychologie, ging over eerste indrukken en de self-fulfilling prophecy die daarop kan volgen o.a. tijdens sollicitatiegesprekken. En dat chagrijnige mensen inderdaad beter na- of doordenken en dus verder kijken dan de eerste impressies.
Alleen werd het dan weer afgeraden om diegene wat je interviewt chagrijnig te maken
al sinds half 7 opquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik doe het af en toe wel opzettelijk hoor, in mijn week. Mensen chagrijnig maken
Om ze te laten denken enzo. Tijdens een sollicitatie zou ik het dan inderdaad niet zo snel doen he he
Niemand nog op? Ik heb lekker koffiw op bed gekregen, hmmm. En dan straks maar weer de schilderskwast ter hand nemen
Geniet van vandaag, iedereen die vrij is!
Enthousiasteling: Dquote:
ik ben altijd tussen 7 en 8 uur mijn bed uit, ook in het weekend ... maar mijn lichaam vond vandaag dat het om half 7 al genoeg wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Enthousiasteling: D
Expres of kon je gewoon niet meer slapen?
Ze zijn al een kwartier aan het schreeuwen. Steeds harder ook.quote:
Aha, dan snap ik het. Ik ben avond/nacht mens dus als mijn lichaam ooit zoiets zou doen zou ik echt fucked zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben altijd tussen 7 en 8 uur mijn bed uit, ook in het weekend ... maar mijn lichaam vond vandaag dat het om half 7 al genoeg wasmaar nee niet express, door slapen wordt ik stijf en krijg ik meer pijn, dus ik wordt daar dan wakker van
HET IS WEL FREAKING MOOI WEER![]()
Zijn er geen Hemelvaart liedjes die je kunt zingen voor ze zodat je ze subtiel de tering kunt wensen inclusief een enkele reis naar de eeuwige jachtvelden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn al een kwartier aan het schreeuwen. Steeds harder ook.
ik ben geen avondmens omdat ik dus vroeg op bed en mijn medicijnen atm erg zwaar zijn dus ik ben al heel vroeg moequote:Op donderdag 17 mei 2012 10:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha, dan snap ik het. Ik ben avond/nacht mens dus als mijn lichaam ooit zoiets zou doen zou ik echt fucked zijn
Heb jij minder last als het wat warmer is trouwens? Minder verkrampte spieren enzo bedoel ik dan
dit dus!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zijn er geen Hemelvaart liedjes die je kunt zingen voor ze zodat je ze subtiel de tering kunt wensen inclusief een enkele reis naar de eeuwige jachtvelden?
ridge filler onder je lak doen!quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Kun je iets doen aan ribbels in je nagels trouwens, behalve voorzichtig eraf/plat vijlen?
Vandaag lekker spelen met pastels enzo? Leuke dingen maak je hoor, heel mooi!quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:15 schreef RenRen- het volgende:
Morgen kapper. Hij is te druk met de toppers vandaag
En dan de dikste ribbels eraf vijlen? Anders blijf je die zien, die steken echt uit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ridge filler onder je lak doen!
[ afbeelding ]
of een van een goedkoper merk, maar ff voor t idee
ik zou eerst je nagels bufferen, en daarna dit gebruikenquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan de dikste ribbels eraf vijlen? Anders blijf je die zien, die steken echt uit.
Ik hou me hier wijselijk buiten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zijn er geen Hemelvaart liedjes die je kunt zingen voor ze zodat je ze subtiel de tering kunt wensen inclusief een enkele reis naar de eeuwige jachtvelden?
Klinkt als work-out die vermakelijk is om te zien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
De dag begonnen met wat sick cats, daarna de angry mule en nog wat luie flamingo's
ik heb ontdekt dat ze leuker zijn als je er achterlijke namen aan geeftquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als work-out die vermakelijk is om te zien.
Een gevalletje van "mgihihihi, ik doe de sick cat-dance"?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ontdekt dat ze leuker zijn als je er achterlijke namen aan geeft
jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een gevalletje van "mgihihihi, ik doe de sick cat-dance"?
Ik krijg ook de raarste dingen in mijn hoofd als ik dat probeer te visualiseren mhehequote:Op donderdag 17 mei 2012 12:40 schreef Mss het volgende:
De angry mule klinkt dan ook als een zeer goeien tijdverdrijf!
Ezeltje strekje!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ja dan zit je op handen en knieën en dan moet je je benen om en om naar achter trappen![]()
Dat zou wel een mooi bij effect zijn anders!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Ik schijt helaas echter geen gouden munten
Ja, plankje halen bij de gamma zodat ik een schone werkplek heb en gaan!quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vandaag lekker spelen met pastels enzo? Leuke dingen maak je hoor, heel mooi!
Awwquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:05 schreef RenRen- het volgende:
Pff, ik baal... Fiets z'n opa is woensdag.. En mijn toelating ook... Nu kan ik fiets niet steunen
fiets zal dat wel begrijpen denk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:05 schreef RenRen- het volgende:
Pff, ik baal... Fiets z'n opa is woensdag.. En mijn toelating ook... Nu kan ik fiets niet steunen
very coolquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
mir hoe vond je mijn cartoon tekening?
Ik ben net terug. Was druk jonguhquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:29 schreef Diconnected het volgende:
Hallon! Straks naar de strandopening in hoek van Holland: D hopelijk blijft het lekker weer, wel zo leuk.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:14 schreef Lindytje het volgende:
Het grote voordeel van weer tv hebben: ik kan Bear Grylls weer kijken![]()
Hij is wel helemaal alleen op een heide en viel net in een gat en kwam er weer uit hoorquote:
Tof!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb m'n eerste logee hier gehad.
En ben op het punt beland dat ik het dan ook wel weer fijn vind om daarna hier alleen te zitten met mijn spulletjes.
Mijn held.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij is wel helemaal alleen op een heide en viel net in een gat en kwam er weer uit hoor
is lekker he?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ben op het punt beland dat ik het dan ook wel weer fijn vind om daarna hier alleen te zitten met mijn spulletjes.
Omdat het kan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
hij gaat een rauw schapenhart opeten
![]()
Oftwel, een schaap slachten en in stukken rijten...
Why...
Betere reden nog: omdat geld.quote:
ik weet nog dat ik daar in het begin zoooooooooo vreselijk van kon genietenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Lekker je eigen ding doen enzo.
Dat heb ik ook altijd. Mensen over de vloer is gezellig, maar ik vind het ook weer prima als ze weg zijn en ik niemand meer hoef te entertainen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Lekker je eigen ding doen enzo.
Mwah, mindere reden.quote:
+10000000quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Mensen over de vloer is gezellig, maar ik vind het ook weer prima als ze weg zijn en ik niemand meer hoef te entertainen.
Dat merk ik nu dus. Je eigen plan trekken zonder verantwoording af te leggen enzo. Fijn!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik daar in het begin zoooooooooo vreselijk van kon genieten
Dat dus ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Mensen over de vloer is gezellig, maar ik vind het ook weer prima als ze weg zijn en ik niemand meer hoef te entertainen.
Ja, dat is zo schijtirritant!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:24 schreef Mirjam het volgende:
mensen entertainen is niks.
iedereen is bij mij altijd welkom, maar men moet me niet aan gaan zitten staren
Maar dan hoef ík ze niet te entertainen, als ze zichzelf entertainen vind ik het best.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is zo schijtirritant!!
Entertain jezelf, of ga weer weg
Daarom, entertain jezelf, óf ga weg.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan hoef ík ze niet te entertainen, als ze zichzelf entertainen vind ik het best.
Die ene was écht matig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daarom, entertain jezelf, óf ga weg.
Ik heb ook nog velen matigen goeden films in de kast staan, die kan ik ook altijd aan slingeren![]()
Zijn we er ooit nog achtergekomen hoe het afliep eigenlijk?quote:
Nee, ik geloof het nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn we er ooit nog achtergekomen hoe het afliep eigenlijk?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:39 schreef megamandy het volgende:
Om 13u begonnen met werken, nu pas pauze van 15min omdat het zo druk is en om 17u mag ik weer gaan
Ja vond ik ook alquote:
Pas je wel een beetje op jezelf??quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja vond ik ook alen ik viel bij a flauw dus denk neem een reep pure chocolade (normaal eet ik melk) en nu ben ik misselijk
Dus begin ik nu maar aan een pot salmiak
Ik moest écht douchenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had écht geen zin. Dus ga morgenochtend maar douchen.
Ola babe!!quote:
Hey dearquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ola babe!!
hoe is het? En met de misselijkheid? En de rest enzo?
Je hond? Maar die is toch very preciooouuussss?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ze hebben van mijn hond The Joker gemaakt.
Maar gisteren dus y so sirieus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hond? Maar die is toch very preciooouuussss?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb even een rode lijn gemaaktmaar of dat helpt weet ik dus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik, dat je die misselijkheid af en toe helemaal beu bent...quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hey dear
Jah, goed, wel, de misselijkheid is er nog (gisteren was ik het ff flink zat, maar het gaat wel weer), maar de medicijnen helpen wel dusdanig dat ik nu de meeste dingen wel binnenhou, als ik niet teveel eet.. Ik heb gister en eergister avondeten gegetenEn verders ok dus, wat lief dat je het vraagt
![]()
Hoe is het met jou?
Ohgossie!quote:
Jah, bij Stef en Gabriël had ik dat niet zo, ik kon er wel mee leven.. Maar ik denk dat ik wel misselijk genoeg ben geweest voor 1 mensenleven, ik ben er wel een beetje klaar mee zoquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Snap ik, dat je die misselijkheid af en toe helemaal beu bent...
Maar yay voor het avondeten![]()
Voelt het nog steeds allemaal goed?
Hier is het wel oke
+1quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:12 schreef Lindytje het volgende:
Fijn Trix, dat je je er zo goed bij voelt
Dat is echt heel fijn om te horen
Haha, nog meer goed nieuws!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:17 schreef Incantrix het volgende:
Thnx liefjes
Ik hoop ook echt dat dit 'm is dan, ik ben wel een beetje klaar met het baby-maak-gedeelte van mijn levenNiet dat ik het niet leuk vind om zwanger te zijn hoor *klopt af keer duizend* maar het duurt al zo lang enzo.
Anyway, on to lighter things
Onze tent leeft nog, bijvoorbeeld
Van dattumquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, nog meer goed nieuws!
Maar hoop idd echt heel erg ontzettend dat vanaf nu alles goed gaat en is met jou en baby. <3
Hihi, nou, fijn dat die stress weer weg is dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:21 schreef Incantrix het volgende:
Thnx liefje
En jah, die tent.. Ik zou echt gaan janken als 'ie stuk was, is echt een onwijs dure en we hebben 'm voor ons trouwen gekregen.. Als je dan een tijd geleden die tent hebt opgeruimd weet je eigenlijk niet zo goed meer dat je 'm opruimde, dus voor mij is dat dan altijd reden om een maand voor mijn vakantie te gaan panieken dat we 'm vast niet goed/nat hebben ingepakt en dat 'ie knetterend is doorgeschimmeld
Dus dan moeten we 'm altijd even op proef opzetten, zeg maar.. En dan ben ik altijd weer woo yay als 'ie ok is enzo
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou zeg, het moet niet gekker worden man!!
Zwanger?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef Lindytje het volgende:
Hoe komt het toch dat ik de laatste tijd zo moe ben?
Ik zou elke dag wel 16 uur kunnen slapen ofzo, en dan ben ik nog moe
Stom he? Terwijl je echt je tent niet op gaat bergen als 'ie niet droog is ofzo, maar als je 'm lang genoeg niet tevoorschijn haalt weet je het niet meer en dan ga je stressen ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:23 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dat van de tent ken ik... daar ben ik ook altijd bang voor
Jepquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:25 schreef Incantrix het volgende:
Haha, jullie zijn lief
[..]
Stom he? Terwijl je echt je tent niet op gaat bergen als 'ie niet droog is ofzo, maar als je 'm lang genoeg niet tevoorschijn haalt weet je het niet meer en dan ga je stressen ofzo
GMTA.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken
En toen dacht ik "nah, ik zeg het gewoon lekker niet"
Wij bedenken meestal wel al een maandje of 2 vantevoren of we gaan kamperen of niet, dus dat scheelt welquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep
Alleen beslissen wij altijd pas lastminute wat we met de vakantie doen, dus van tevoren er uit halen doen we nooit
quote:
Geeft niks hoor, kan de beste overkomenquote:
Virusje onder de leden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:27 schreef Lindytje het volgende:
Maar het is echt niet normaal....![]()
Ik heb vannacht zeker 10u geslapen en ik wil nu weer tukken
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:27 schreef Lindytje het volgende:
Maar het is echt niet normaal....![]()
Ik heb vannacht zeker 10u geslapen en ik wil nu weer tukken
JOah, die wil ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Geeft niks hoor, kan de beste overkomenEn iedereen snapt natuurlijk wel dat jullie dat expres doen, want dan kun je zo'n mooie jurk aan met zo'n gat bij de buik
![]()
Nee, ik geloof het niet..quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel enorm irritant ja.. Heb je iets waar je je erg druk over maakt, dat je veel energie kost? Dan ga ik soms ook op hybernation-stand.
Nu vraag ik mij af of ik na Dour vorig jaar de tent thuis nog wel heb uitgepakt om te drogenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:25 schreef Incantrix het volgende:
Haha, jullie zijn lief
[..]
Stom he? Terwijl je echt je tent niet op gaat bergen als 'ie niet droog is ofzo, maar als je 'm lang genoeg niet tevoorschijn haalt weet je het niet meer en dan ga je stressen ofzo
U haz aidsquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet die er al een maand ofzo zitten
Met pinksteren even een dagcamping opzoeken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af of ik na Dour vorig jaar de tent thuis nog wel heb uitgepakt om te drogenwant het had toen iedere dag geregend.
En nu durf ik niet binnenkort te kijken want uitstelgedrag
Eindtoets van een collegereeks. Een toets over toetsen.quote:
Ja probeer ik ook, alleen wil ik de klanten dan weer niet tekort doen door ze te lang laten wachten dus blijf ik ook soms wat langer beneden dan de bedoeling isquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op jezelf??
Beetje rustig aan enzo
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eindtoets van een collegereeks. Een toets over toetsen.
Best een tof vak.quote:
Leedvermaakfactor is hoog daar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap Shopping Queens soms niet. Ik zou dat programma echt loeihard winnen als ik maat 38 hadwat mensen soms verzinnen
Dan zal ik wel moeten werken, en anders moet ik leren van mijzelf.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Met pinksteren even een dagcamping opzoeken?
Ja echt he!! Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap Shopping Queens soms niet. Ik zou dat programma echt loeihard winnen als ik maat 38 hadwat mensen soms verzinnen
Ja maar ik heb eens gekeken waar je die Fashioncheque in Maastricht kunt inleveren en dat zijn bijna allemaal kutwinkelsquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, is dat het?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ik heb eens gekeken waar je die Fashioncheque in Maastricht kunt inleveren en dat zijn bijna allemaal kutwinkels
Neem d'r mee naar de meetquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef megamandy het volgende:
Vandaag kreeg ik de opmerking van een collega dat ik een leuke kleur op had (Dragon) en dat ik toch ook wel veel kleurtjes had. Dus ik zo, heb het laatste geteld en dat valt reuze mee, heb er 40.
Dat vond zij wel heul veul
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef megamandy het volgende:
Vandaag kreeg ik de opmerking van een collega dat ik een leuke kleur op had (Dragon) en dat ik toch ook wel veel kleurtjes had. Dus ik zo, heb het laatste geteld en dat valt reuze mee, heb er 40.
Mensen vinden 20 al veel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef megamandy het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:41 schreef Mss het volgende:
Een studiegenootje van mij zei laatst trots dat ze echt een nagellak addict was, dat ze wel en hele schoenendoos vol had. Toen kwam ik dus aan met mijn helmer en 300+ lakjes en was ze wel even stil.
Dat soort dingen vind ik altijd zo heerlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:41 schreef Mss het volgende:
Een studiegenootje van mij zei laatst trots dat ze echt een nagellak addict was, dat ze wel en hele schoenendoos vol had. Toen kwam ik dus aan met mijn helmer en 300+ lakjes en was ze wel even stil.
"Dat hoeft ook niet"quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
"maar dat krijg je toch nooit op, zo veel nagellak???"
"Gebruik je die dan ook allemaal???"quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn stashpic gebruikt in een kennismakingspowerpoint op mijn werkquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:44 schreef Mss het volgende:
Ik heb een jaar geleden es een foto van mijn toenmalige stash op facebook gezet. Toen waren het rond de 200 lakjes. De reacties
Dat zegt mijn vriend dus ook. Toen had ik er 30 en ik uitrekenen en toen heb ik gezegd dat ik toch wel hoopte langer te leven dan ... jaar en ik dus meer kleuren nodig hadquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
Serieus, awesomequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb mijn stashpic gebruikt in een kennismakingspowerpoint op mijn werk
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Haha geweldig!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet eens een tettenfoto?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, we hadden een paar weken terug zo'n kick-off van de nieuwe afdeling. Al die mensen allemaal droge powerpoints over alle projecten waar ze aan gewerkt hadden.
Dus ik zo van: let's skip the boring stuff![]()
en toen liet ik foto's zien van mijn nagellak, kadders en schoenen. En toen gingen ze allemaal keihard lolleren
truequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n first person view zit er toch beter uit!
Ik heb nog 3 soorten groente in de vriezer liggen. Maar ga dit weekend al groente eten, dus moet nu soep van mezelf.quote:
Faalsienquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:04 schreef Lindytje het volgende:
Och, arme sien... nu is ze ook nog verkouden...
Lekkere snotneus
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
De holo schoenen zijn afgeprijsd bij Zelendo
+1quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:07 schreef Debsterr het volgende:
Iemand vroeg me vandaag hoeveel de collectie van mij waard is. Ik wilde er niet over nadenken.
Ja, maar dat is het volgens mij ook niet... Hmm..quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:05 schreef princess-a het volgende:
Lin je kunt ook teveel slapen he? Daar gaat je energielevel ook flink van naar beneden
Als ik een gemiddelde neem van 5 euro per lakje dan kom ik toch wel aan de 2200 euroquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:07 schreef Debsterr het volgende:
Iemand vroeg me vandaag hoeveel de collectie van mij waard is. Ik wilde er niet over nadenken.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik een gemiddelde neem van 5 euro per lakje dan kom ik toch wel aan de 2200 euro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |