Straks komt Triggerfinger!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Jolande Sap, wat een zaadwijf, en niet in de zin van zaadvragende ogen wijf![]()
Niet dat ik Tofu Bifi wat vind hoor, maar goed
lekkâh!quote:
UNF, our überbabe in tha house!quote:
Komt door je UI, da's karmaquote:
ga je nog wat leuks doen dit weekend?quote:
ik heb steeds in mijn hoofd dat het hamsters zijnquote:
Ik ben bij Speesquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Mojito gieten of iets dergelijks?
Ja? i hope! Morgen post ik gelijk een foto, met bonus dikke wang denk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb steeds in mijn hoofd dat het hamsters zijn
Leuk trouwens dat je je haar recht laat knippen, da's mooi met jouw krullen
Braderiequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben bij Speesmorgen braderie geloof ik
Ik ben vet jaloers op jouw krullen/haar, weet je tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja? i hope! Morgen post ik gelijk een foto, met bonus dikke wang denk ik.
Jaa, maar sommige kapsels zullen me niet staan!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben vet jaloers op jouw krullen/haar, weet je toch
Ik had mijn haar voor de pasen een kleurspoeling gegeven, na de vakantie is het weer blond, hehehehe
Op zich prima hoor, want niet meer witblonde punten, maar goudblond en de uitgroei is niet te zien. Alleen 1 witte pluk in het midden, maar da's mijn grijze kuif die er nu toch echt merkbaar doorheen piept![]()
Ik vind het stiekem wel leuk
Nu moet het alleen nog even heel snel 20 cm groeien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |