nee ik had al een marcotm kanaal in t engels dat 3 jaar gelopen heeft, met 350.000 vieuws. maar dat was een allegaartje geworden en eigenlijk wilde ik wel in t nederlands ( omdat je dan uiteindelijk ook mensen in t echt gaat ontmoeten) Maar dat voelde een beetje als verraad naar mijn amerikaanse publiek. Tot ik voor mn derde keer een waarschuwing kreeg ( om iets wat ik zeer twijfelachtig vond, ik liet een xtc pil in beeld zien) en toen werd mn kanaal zonder pardon opgedoekt.quote:
Heb je weleens een Amerikaanse fan in het echt ontmoet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:40 schreef marcotm het volgende:
[..]
nee ik had al een marcotm kanaal in t engels dat 3 jaar gelopen heeft, met 350.000 vieuws. maar dat was een allegaartje geworden en eigenlijk wilde ik wel in t nederlands ( omdat je dan uiteindelijk ook mensen in t echt gaat ontmoeten) Maar dat voelde een beetje als verraad naar mijn amerikaanse publiek. Tot ik voor mn derde keer een waarschuwing kreeg ( om iets wat ik zeer twijfelachtig vond, ik liet een xtc pil in beeld zien) en toen werd mn kanaal zonder pardon opgedoekt.
Maar ja, daar leer je van en ik ben dus ook redelijk goed in het te gevaarelijke topics op een tweede kanaal te zetten zodat dit niet in gevaar komt:)
Het grappigge is dat die amerikanen gewoon blijven kijken, ondanks dat er maar 4 filmpjes opstaan die ondertiteld zijn. de rest is in t nederlands.
ontmoet niet, maar dit heb ik van een van mijn amerikaanse fans met de post gestuurd gekregen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heb je weleens een Amerikaanse fan in het echt ontmoet?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Starphus het volgende:
Als deze kerel het gemiddelde van Fok moet voorstellen dan kunnen jullie hierbij afscheid nemen van mij...
wat een pauper
Nou ik weet niet precies wie die starphus is, maar volgens mij is dat iemand die niet zo vaak op verjaardagsfeestjes aanwezig is..quote:
Droeftoeters worden afgevoerd via de achterdeur...quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:45 schreef marcotm het volgende:
[..]
Nou ik weet niet precies wie die starphus is, maar volgens mij is dat iemand die niet zo vaak op verjaardagsfeestjes aanwezig is..
En krijgen geen zakje snoep mee!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:48 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Droeftoeters worden afgevoerd via de achterdeur...
Welke mongool heeft mij überhaupt in de poll opgenomen, oh wacht.quote:
srryquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Welke mongool heeft mij überhaupt in de poll opgenomen, oh wacht.
dr mot een keer een echte versie komen, met muziek bedoel ik. Ik heb zanger rinus al gevraagd voor een duetje, maar hij neemt de telefoon niet op..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:18 schreef Pharkus het volgende:
TS wat een handige product reviews! Vooral je ontbijtliedje is een instant meezinger!
Rinus had laatst een ongeluk gehad, misschien dat hij daarom niet opneemt, maar zo'n duet, ik zeg doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:29 schreef marcotm het volgende:
[..]
dr mot een keer een echte versie komen, met muziek bedoel ik. Ik heb zanger rinus al gevraagd voor een duetje, maar hij neemt de telefoon niet op..
met gerard joling in t achtergrondkoor,quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Rinus had laatst een ongeluk gehad, misschien dat hij daarom niet opneemt, maar zo'n duet, ik zeg doen.
Smegmanusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:51 schreef Rodawa het volgende:
maar het komt er dus op neer dat we nooit zullen weten wie de mod in kwestie is?
kasthomoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zijn vermoedens ja, al ging hij wel gelijk heftig ontkennen.
Ja das een aspergertrekje he, elke tiepfout is er een te veel. Heelaas is het mijn stijl...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:19 schreef Weka het volgende:
Wat heb ik een bloedhekel aan slordige fouten in de TT, kijk verdomme je bericht eens na voor je 'm online gooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |