Nee dat is omdat jij nu mod hier bent en niet op DIGquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daarom staat dit topic ook in ONZ.
Okèquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat is omdat jij nu mod hier bent en niet op DIG
hommoquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Starphus het volgende:
Als deze kerel het gemiddelde van Fok moet voorstellen dan kunnen jullie hierbij afscheid nemen van mij...
wat een pauper
Als deze kerel het gemiddelde van Fok moet voorstellen dan kunnen jullie hierbij afscheid nemen van mij...
wat een pauper
Vergeet niet uit te loggen voordat je gaat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Starphus het volgende:
wat een pauper
Hij is wel bovengemiddeld hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Starphus het volgende:
wat een pauper
wat een pauper
Je praat weer tegen me!quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:38 schreef smegmanus het volgende:
TS doet het zitten nog steeds pijn?
Oja, je pruik en nagellak liggen nog hier.
ah okay, ja ik weet niet welke avatar ie heeft he, das nou juist t snieke dr an.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:55 schreef smegmanus het volgende:
Sorry TS maar ik houd 't bij kutjes.
Maar erzijn ook homoderators op FOK!, goed zoeken.
Je bent een ouwehoer manquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef marcotm het volgende:
[..]
ah okay, ja ik weet niet welke avatar ie heeft he, das nou juist t snieke dr an.
Oh had ik me trouwens wel al officieel voorgesteld?
Niet he. wat onbeleefd van me.
bij deze..
Respect hoor. Je verdient veel meer views.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:28 schreef marcotm het volgende:
[..]
ah okay, ja ik weet niet welke avatar ie heeft he, das nou juist t snieke dr an.
Oh had ik me trouwens wel al officieel voorgesteld?
Niet he. wat onbeleefd van me.
bij deze..
eeehm, jij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
"hey marco. effe serious..
hoeveel kost je?"
wie was dit
nou ja dit kanaal bestaat pas sinds februari, en deze maand ben ik van 135 naar 172 abonnees gegaan, dus dr zit nog steeds groei in.( en de maand is nog niet eens om)quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:54 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Respect hoor. Je verdient veel meer views.
Straks ga je groot geld verdienen. Net zoals die kidrauhl ofzoiets.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:24 schreef marcotm het volgende:
[..]
nou ja dit kanaal bestaat pas sinds februari, en deze maand ben ik van 135 naar 172 abonnees gegaan, dus dr zit nog steeds groei in.( en de maand is nog niet eens om)
Op hoeveel sim-eurootjes staat de adsense-teller?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:24 schreef marcotm het volgende:
[..]
nou ja dit kanaal bestaat pas sinds februari, en deze maand ben ik van 135 naar 172 abonnees gegaan, dus dr zit nog steeds groei in.( en de maand is nog niet eens om)
nog niet zo veel, iets van 109 euro, maar ik kreeg pas adsense na mn eerste 40.000 views en ik heb er nu iets van 85.000 dus ik begin net die ik niet eens krijg op t moment omdat er mensen tegen mijn waarschuwingen in flink op advertenties zijn gaan klikken en google mn accounnt bevroren heeft. Iets wat trouwens wel errug vaak bij kleinere youtube partners voorkomt en we een beetje t idee is dat t gewoon een smerige truuk van google is om uiteindelijk niet te hoeven dokken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Op hoeveel sim-eurootjes staat de adsense-teller?
Eerste kanaal?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:32 schreef marcotm het volgende:
[..]
nog niet zo veel, iets van 109 euro, maar ik kreeg pas adsense na mn eerste 40.000 views en ik heb er nu iets van 85.000 dus ik begin net.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |