Godverdomme de teringquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:43 schreef marcotm het volgende:
[..]
omdat t een stereotiepe fassbinder ik ben zoo kwetsbaar neonlicht sex relatie was,
ik bedoel die muziek die je hoort was t nummer dat ie altijd draaide als ik mn broek weer aan trok..
zegt dat wat?
Ja maar deze verdenk ik ervanquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:44 schreef marcotm het volgende:
[..]
ik weet nie, misschie staat ie dr wel niet tussen, dr zijn meer mods op fok dan alleen deze..
IK LACH ME DOODquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:43 schreef marcotm het volgende:
[..]
omdat t een stereotiepe fassbinder ik ben zoo kwetsbaar neonlicht sex relatie was,
ik bedoel die muziek die je hoort was t nummer dat ie altijd draaide als ik mn broek weer aan trok..
zegt dat wat?
Je kan ook rechtsboven op "volg topic" klikken, wat is dit nu weer voor manier om aandacht te vragen.quote:
Of deze?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Alhoewel het ook het_hupt zou kunnen zijn of dirkh
Dat is gewoon Sociosquote:
prive is t echt zoon wijf, echt ongeloofelijk hoe die gasten kunnen acteren als ze publiekelijk gaan.quote:
Als ik aandacht zou willen, zou ik wel iets anders posten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kan ook rechtsboven op "volg topic" klikken, wat is dit nu weer voor manier om aandacht te vragen.
Het was sowieso geen SuperwormJim me wie je geneukt hebt want die had al je spelfouten eruit gezwaffeld bij jequote:Op donderdag 17 mei 2012 02:49 schreef marcotm het volgende:
[..]
prive is t echt zoon wijf, echt ongeloofelijk hoe die gasten kunnen acteren als ze publiekelijk gaan.
wisten jullie bv dat goring homo was?
Wacht daar heb ik ook een filmpje over gemaakt.
om het stereotiepe pad maar eens te verlaten. en dat met die dresscode van freddie mercurie is geen woord aan verzonnen
SNOEIHARD ZEG IK JE!quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was sowieso geen SuperwormJim me wie je geneukt hebt want die had al je spelfouten eruit gezwaffeld bij je
nou nee, ik ben tamelijk echt.ook op mijn kanaal, waht you see is what you getquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als ik aandacht zou willen, zou ik wel iets anders posten.
marcotm, jij bent dus gewoon een player?
eeehm hallo. Ik ben hier het mannetje hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was sowieso geen SuperwormJim me wie je geneukt hebt want die had al je spelfouten eruit gezwaffeld bij je
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:52 schreef marcotm het volgende:
[..]
eeehm hallo. Ik ben hier het mannetje hoor.
kloptquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:55 schreef wietparkiet het volgende:
SwJ is laatst ook vader geworden toch
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:56 schreef Arcadia het volgende:
Groeien wormen uit eieren? Heb nog nooit een baby worm gezien.
quote:Paring
Regenwormen planten zich geslachtelijk voort waarbij eieren worden geproduceerd die worden afgezet in een slijmachtige massa die uiteindelijk indroogt tot een eicocon. Regenwormen zijn tweeslachtig (hermafrodiet), maar een regenworm kan niet de eigen eitjes bevruchten. Elke regenworm heeft zowel een mannelijk als een vrouwelijk geslachtsorgaan. Een andere bijzonderheid is het feit dat de wormen wel een echte paring kennen, maar de eieren worden toch buiten het lichaam bevrucht tijdens de vorming van de cocon.
Regenwormen kunnen zich in principe het gehele jaar door voortplanten. In veel streken zijn de winters te streng of de zomers te droog om actief te zijn en hier planten de regenwormen zich voornamelijk in de lente en de herfst voort, de rest van het jaar moeten ze zich verschuilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |