Ze hebben sex gehadquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
marcotm is echt hard getrolled door iemand
Ze hebben een date gehad man, let nou opquote:
Das toch bijna niet te gelovenquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hebben een date gehad man, let nou op
Ik blijf wakker tot Smegmanus gaat reagerenquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das toch bijna niet te geloven?!
zoals ik al zei, ik heb er meerdere op fok gehad ( ik bedoel forumers, en niet allemaal teglijk in 1 week of zo hoor:) en de meesten zijn op papier gewoon hetero, want oei oei oei, stel dat men t hier doorkrijgt, dan worden ze gelijk gelynched.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heb je eigenlijk al gezegd, als hij je topics kan sluiten dan is het crew
Noem gewoon namen man, jij bent al uit de kastquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:33 schreef marcotm het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik heb er eerdere op fok gehad ( ik bedoel forumers) en de meesten zijn op papier gewoon hetero, want oei oei oei, stel dat men t hier doorkrijgt, dan worden ze gelijk gelynched.
Maar das blijkbaaar iets van alle tijden. Die zogenaamde tolerantie hier in nederland is niets meer dan een dun vernislaagje
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:26 schreef marcotm het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om namen te noemen of ook maar een indikatie te geven of dat bannen van voor of na mijn terugkomst is. Ik heb het enkel en alleen maar gezegd omdat hij me verder negeert en ik geen andere manier zie om hem dit duidelijk te maken. Ik ga dus ook niet zeggen wie het niet is, want daarmee maak ik de groep mogelije kandidaten alleen maar kleiner. En hoewel ik en de persoon in kwestie een geschil hebben heb ik verder geen problemen met hem. Het speelt ook mee dat ik merk hoe er hier tegen homos soms aangekeken wordt dat ik in ieder geval niet de gene zal zijn die hem zal outen..
Het feit dat men al denkt te weten wie de persoon in kwestie is en de mogelijkheid datr wij sex hebben gehad, en de reacties die dat bij mensen oproept zegt geloof ik meer dan genoeg..
Om het spreekwoord wie een kuil graaft voor een ander maar eens aan te roepen..
Er zijn er hier wel meer op fok waar ik mee in bed heb gelegen, maar waar niemand t van mag weten en dat vindt ik persoonlijk een hele trieste zaak..
Oh man, ik vind jou echt een heldquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:33 schreef marcotm het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik heb er meerdere op fok gehad ( ik bedoel forumers, en niet allemaal teglijk in 1 week of zo hoor:) en de meesten zijn op papier gewoon hetero, want oei oei oei, stel dat men t hier doorkrijgt, dan worden ze gelijk gelynched.
Maar das blijkbaaar iets van alle tijden. Die zogenaamde tolerantie hier in nederland is niets meer dan een dun vernislaagje
jij hebt duidelijk niet opgelet kneusquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:34 schreef Catkiller het volgende:
Ik begrijp je wel man, ik zou het ook uit maken als mijn vriendin een baardje laat staan.
Ik zie door de topics het forum niet meer en alles sorry hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk niet opgelet kneus
Op wie stem jij Marco in mijn poll?quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:41 schreef marcotm het volgende:
De meeste homos zijn ooit begonnen als potenrammer.
Geen betere camouflage van je geaardheid dan heel hard roepen dat je een hekel aan homos hebt.
Mensen die zo maar midden in een gesprek zonder aanleiding even moeten zeggen dat ze zelf geen homo zijn he..
en dat geld trouwens ook voor pedo's:)
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op wie stem jij Marco in mijn poll?
omdat t een stereotiepe fassbinder ik ben zoo kwetsbaar neonlicht sex relatie was,quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zie door de topics het forum niet meer en alles sorry hoor
Waarom moet de tekst in dat filmpje dan weer zo stereotype roze zeg, jammer, heel jammer.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:43 schreef marcotm het volgende:
[..]
omdat t een stereotiepe fassbinder ik ben zoo kwetsbaar neonlicht sex relatie was,
ik bedoel die muziek die je hoort was t nummer dat ie altijd draaide als ik mn broek weer aan trok..
zegt dat wat?
ik weet nie, misschie staat ie dr wel niet tussen, dr zijn meer mods op fok dan alleen deze..quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op wie stem jij Marco in mijn poll?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |