Mjaa okay, die vorm van autohomosexualiteit is een uitzondering.quote:
eehm die in amerika? neuh. wel Revelations, maar dat tower defense heeft t eerlijk gezegd voor mij verpest, ben dr halverwee in gestopt. maar wie weet, heb t nu ook ff te druk met andere zaken/quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
Marco, heb jij de nieuwe AC al gespeeld ?
Revelations ja, tower defense is idd ruk ja, maar dat einde is echt vet. eigenlijk in 1 keer doorheen spelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:33 schreef marcotm het volgende:
[..]
eehm die in amerika? neuh. wel Revelations, maar dat tower defense heeft t eerlijk gezegd voor mij verpest, ben dr halverwee in gestopt. maar wie weet, heb t nu ook ff te druk met andere zaken/
Een onderkin die eet?quote:
een goede manier om in trance te geraken zonder dat je daar voor iets in hoeft te nemen.quote:
Ik ben een tijdje gelden ac 2 weer begonnen, maar nu in t italiaans, voor de sfeer, alleen sja, dan is dxde ondertiteling ook in t iotaliaans, en ondsanks dat iok t al gespeeld heb is dat toch moeilijker dan ik dacht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Revelations ja, tower defense is idd ruk ja, maar dat einde is echt vet. eigenlijk in 1 keer doorheen spelen.
Ik heb dat filmpje eventjes gekeken maar toen die bolle over lekker lijf begon heb ik het uitgezetquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje eventjes gekeken maar toen die bolle over lekker lijf begon heb ik het uitgezet
Tower defence was inderdaad matig. En het spel was totaal niet vernieuwend, zelfde soort missies, zelfde karakters, zelfde speelstijl.. niet slecht, maar er zijn al 2 spellen als dit.. dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:33 schreef marcotm het volgende:
[..]
eehm die in amerika? neuh. wel Revelations, maar dat tower defense heeft t eerlijk gezegd voor mij verpest, ben dr halverwee in gestopt. maar wie weet, heb t nu ook ff te druk met andere zaken/
wtfquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef marcotm het volgende:
Nou ja, ik twijfelde of ik dat wel hier moet plaatsen, maar ik heb nu a gezegd... dusss
T moet gewoon stoppen...
Als ie nou es gewoon uit de kast kwam he, dan had ie allang een ander..
Smegmanusquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is de user die naaktfoto's naar marcotm stuurde?
Smeggie wou sex met die bollequote:
oh echtquote:
Het is niet aan mij om namen te noemen of ook maar een indikatie te geven of dat bannen van voor of na mijn terugkomst is. Ik heb het enkel en alleen maar gezegd omdat hij me verder negeert en ik geen andere manier zie om hem dit duidelijk te maken. Ik ga dus ook niet zeggen wie het niet is, want daarmee maak ik de groep mogelije kandidaten alleen maar kleiner. En hoewel ik en de persoon in kwestie een geschil hebben heb ik verder geen problemen met hem. Het speelt ook mee dat ik merk hoe er hier tegen homos soms aangekeken wordt dat ik in ieder geval niet de gene zal zijn die hem zal outen..quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is de user die naaktfoto's naar marcotm stuurde?
dat heb je eigenlijk al gezegd, als hij je topics kan sluiten dan is het crewquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:26 schreef marcotm het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om namen te noemen of ook maar een indikatie te geven of dat bannen van voor of na mijn terugkomst is. Ik heb het enkel en alleen maar gezegd omdat hij me verder negeert en ik geen andere manier zie om hem dit duidelijk te maken. Ik ga dus ook niet zeggen wie het niet is, want daarmee maak ik de groep mogelije kandidaten alleen maar kleiner. En hoewel ik en de persoon in kwestie een geschil hebben heb ik verder geen problemen met hem. Het speelt ook mee dat ik merk hoe er hier tegen homos soms aangekeken wordt dat ik in ieder geval niet de gene zal zijn die hem zal outen..
Kwam ie wel uit het Tukkers gedeelte van Nederlandquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:26 schreef marcotm het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om namen te noemen of ook maar een indikatie te geven of dat bannen van voor of na mijn terugkomst is. Ik heb het enkel en alleen maar gezegd omdat hij me verder negeert en ik geen andere manier zie om hem dit duidelijk te maken. Ik ga dus ook niet zeggen wie het niet is, want daarmee maak ik de groep mogelije kandidaten alleen maar kleiner. En hoewel ik en de persoon in kwestie een geschil hebben heb ik verder geen problemen met hem. Het speelt ook mee dat ik merk hoe er hier tegen homos soms aangekeken wordt dat ik in ieder geval niet de gene zal zijn die hem zal outen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |