Je kon niet slapen en dr was niks anders?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef Trommeldaris het volgende:
Verliefd op een dikke trol, waarom luister ik naar deze bullshit?
Neem aan zijn huidige, voor zover ik zie is zijn laatste topic door smeg dichtgegooidquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vraag me af of hij zijn huidige pohi of de pohi op z'n "verlaten account" bedoelt
SIINTERKLAAS! jAAAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marco je bent een fucking debiel
Geen idee, het is een mysterie!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Neem aan zijn huidige, voor zover ik zie is zijn laatste topic door smeg dichtgegooid
Een speculaasje voor de moeite, WEL van de Euroshopper natuurlijk!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:39 schreef marcotm het volgende:
[..]
SIINTERKLAAS! jAAAAAAAAAAAAA!
*Op schoot kruip bij de sint*
( daar wordt aan me * gerukt, hardt gerukt, zacht gerukt, Daar wordt aan me * gerukt, wie zou dat zijn.Wees maar gerust mn kind kweet dat je t lekeer vindt, ooookal ben ik zwart als roet ik doe het gooeeeed.)
krijg ik nouw lekkers?
Teringquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:39 schreef marcotm het volgende:
[..]
SIINTERKLAAS! jAAAAAAAAAAAAA!
*Op schoot kruip bij de sint*
( daar wordt aan me * gerukt, hardt gerukt, zacht gerukt, Daar wordt aan me * gerukt, wie zou dat zijn.Wees maar gerust mn kind kweet dat je t lekeer vindt, ooookal ben ik zwart als roet ik doe het gooeeeed.)
krijg ik nouw lekkers?
Whahahahahaha,quote:
Over een reet die genomen wordt door een lul.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik snap er geen reet meer van waar dit over gaat
Dat is TS.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:47 schreef DeManvanStaal het volgende:
wat een mongool die gast in die video
Mmm, best goeie speculaas, die van de euroshopperquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, het is een mysterie!
[..]
Een speculaasje voor de moeite, WEL van de Euroshopper natuurlijk!
moet ik nog doen, er is zo veel he. genoeg euroshopper voor een heel leven..quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:51 schreef MPC60 het volgende:
TS, wat is jouw mening over de euroshopper beschuit? Ik heb even gekeken tussen je filmpjes maar zie zo gauw geen review.
Beschuit in papquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:52 schreef marcotm het volgende:
[..]
moet ik nog doen, er is zo veel he. genoeg euroshopper voor een heel leven..
maar t goeie beschuit hoor. vooral in de pap.
Das ouderwetsch, vraag maar aan je oma.quote:
maar wel lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Das ouderwetsch, vraag maar aan je oma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |