Heb je met die toetsenborden van de Aldiquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef marcotm het volgende:
[..]
ja, ik zag t.
maar goed Dat is ook wel veelzeggend toch?
Ik mot gewoon niet zoveel roken:)quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb je met die toetsenborden van de Aldi
och, hoort er bij he...quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben nog heerlijk nieuw en naïef enzo! Maar dat belet mij niet toch hier te reageren,
Balen, TS!
Maar dan kan het nog wel balen zijn. Maar dat is natuulijk altijd zo als er iets mis gaat in een onluikende (of juist uitgebloeide) relatie.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef marcotm het volgende:
Nou ja, ik twijfelde of ik dat wel hier moet plaatsen, maar ik heb nu a gezegd... dusss
T moet gewoon stoppen...
Als ie nou es gewoon uit de kast kwam he, dan had ie allang een ander..
Ben jij het?quote:
Wat is deze?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef marcotm het volgende:
Nou ja, ik twijfelde of ik dat wel hier moet plaatsen, maar ik heb nu a gezegd... dusss
T moet gewoon stoppen...
Als ie nou es gewoon uit de kast kwam he, dan had ie allang een ander..
smegmanus staat er wel errug vaak tussen bij die slotjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik slot Marco's topics nietluister dan goed man.
Je kon niet slapen en dr was niks anders?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef Trommeldaris het volgende:
Verliefd op een dikke trol, waarom luister ik naar deze bullshit?
Neem aan zijn huidige, voor zover ik zie is zijn laatste topic door smeg dichtgegooidquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vraag me af of hij zijn huidige pohi of de pohi op z'n "verlaten account" bedoelt
SIINTERKLAAS! jAAAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Marco je bent een fucking debiel
Geen idee, het is een mysterie!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Neem aan zijn huidige, voor zover ik zie is zijn laatste topic door smeg dichtgegooid
Een speculaasje voor de moeite, WEL van de Euroshopper natuurlijk!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:39 schreef marcotm het volgende:
[..]
SIINTERKLAAS! jAAAAAAAAAAAAA!
*Op schoot kruip bij de sint*
( daar wordt aan me * gerukt, hardt gerukt, zacht gerukt, Daar wordt aan me * gerukt, wie zou dat zijn.Wees maar gerust mn kind kweet dat je t lekeer vindt, ooookal ben ik zwart als roet ik doe het gooeeeed.)
krijg ik nouw lekkers?
Teringquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:39 schreef marcotm het volgende:
[..]
SIINTERKLAAS! jAAAAAAAAAAAAA!
*Op schoot kruip bij de sint*
( daar wordt aan me * gerukt, hardt gerukt, zacht gerukt, Daar wordt aan me * gerukt, wie zou dat zijn.Wees maar gerust mn kind kweet dat je t lekeer vindt, ooookal ben ik zwart als roet ik doe het gooeeeed.)
krijg ik nouw lekkers?
Whahahahahaha,quote:
Over een reet die genomen wordt door een lul.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:43 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik snap er geen reet meer van waar dit over gaat
Dat is TS.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:47 schreef DeManvanStaal het volgende:
wat een mongool die gast in die video
Mmm, best goeie speculaas, die van de euroshopperquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee, het is een mysterie!
[..]
Een speculaasje voor de moeite, WEL van de Euroshopper natuurlijk!
moet ik nog doen, er is zo veel he. genoeg euroshopper voor een heel leven..quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:51 schreef MPC60 het volgende:
TS, wat is jouw mening over de euroshopper beschuit? Ik heb even gekeken tussen je filmpjes maar zie zo gauw geen review.
Beschuit in papquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:52 schreef marcotm het volgende:
[..]
moet ik nog doen, er is zo veel he. genoeg euroshopper voor een heel leven..
maar t goeie beschuit hoor. vooral in de pap.
Das ouderwetsch, vraag maar aan je oma.quote:
maar wel lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Das ouderwetsch, vraag maar aan je oma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |