Wat maakt het voor jouw perfect?quote:
Of zelfgemaakte tonijnsaladequote:
Gebakken tonijn salade?quote:
Ze lijkt me wel ok, maar die onmeunige lading make up mag er wel ff af, zo kan ik het niet beoordelenquote:
Zal het smaken?quote:
Heb ik vanmiddag gemaaktquote:
Ahh zo ja.. Nja, als je maar hebt genoten mien jungquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, het kan nóg beter. Hoe malser hoe beterMaar ze waren sowieso erg lekker
Sorryquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klinkt lekkah![]()
[..]
Ik vind jou niet meer lief, nu wil ik tonijn
En dat vertel je me nu pas.. Why?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag gemaaktMet penne.
Als je je mes erop zet en hij valt er doorheen zeg maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat maakt het voor jouw perfect?
Nou vooruit, omdat ik moodswings heb vergeef ik het jequote:
Precies, mag niet klagenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh zo ja.. Nja, als je maar hebt genoten mien jung
Voor een keer mag het wel. Een dikke laag lippenstift isquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze lijkt me wel ok, maar die onmeunige lading make up mag er wel ff af, zo kan ik het niet beoordelen
Ja lekker is dat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je je mes erop zet en hij valt er doorheen zeg maar
Word ik daar een beter mens van, ja? Of krijg ik via die zen sessie een stukje braafheid van jou.quote:
Idd, ik wil echt alle eten wat hier is genoemd nuquote:
Lippenstift vind ik prima.. Maar ik vind die oogschaduw echt niet tof, het spijt mequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Voor een keer mag het wel. Een dikke laag lippenstift is
QFTquote:
Preciesquote:
Boerenkool met augurken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, ik wil echt alle eten wat hier is genoemd nu
Volgens mij ben je goed zat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Word ik daar een beter mens van, ja? Of krijg ik via die zen sessie een stukje braafheid van jou.
Jaaaa, lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, ik wil echt alle eten wat hier is genoemd nu
Nou vertel..quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies
Maar nu kreeg ik te horen "weet je niet hoe je spare ribs 'moet' eten?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |