Ja, ik vind t wel tof als een man kookt/bakt.. Hebben de mannen niet veel aan, maar okquote:
quote:
Haha die deden wij vroeger in groep 8 zingen met leraar die keyboard kan spelen, beste leraar ooit.quote:
Alles heeft een einde en een worst wel twee.quote:
OMG, stuur me pics, NUquote:
Ik ben verlegen als ik makeup op hebquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMG, stuur me pics, NU
En Bobby, verdomme
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik vind t wel tof als een man kookt/bakt.. Hebben de mannen niet veel aan, maar ok![]()
Ik zal je wel op je gemak stellen :$quote:
quote:
quote:
Waar, wanneer, hoe, waaromquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef ynuhh het volgende:
Potloodvis heeft weer een nieuwe foto laten zien.
waarquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef ynuhh het volgende:
Link ons dan verdommequote:
dra åt helvete?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
for helvede (denk ik?) hoor ik echt de hele dag als ik daar ben
Wat is daarmee dan? En die chick die reageert met "mooie foto" terwijl je helemaal niets ziet dan zijn rugquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef ynuhh het volgende:
Komt helemaal goedquote:
Thnx!quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoe zie je er nu uit? #80. Zit mobiel, dus duurt even.
Hmm het zijn echt 2 woorden. Het klinkt echt als "for helvete" ofzo, for fuck sake? god damn it? zoiets... weet het niet meerquote:
Ja, dat eerste dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:17 schreef wolvendagen het volgende:
ja of för helvete. dra åt helvete is meer tegen mensen zo van krijg de tyfus
Is een beetje het verhaal achter zijn profiel. Altijd z'n haar laten zien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat is daarmee dan? En die chick die reageert met "mooie foto" terwijl je helemaal niets ziet dan zijn rug
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik vind t wel tof als een man kookt/bakt.. Hebben de mannen niet veel aan, maar ok![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
Ik zal pret wat meer de keuken in moeten jagenMoet ik even langskomen, ik zal wel even met m 'praten'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
En iets van "fit hål" en "kuk sugare" etc. Dat tweede weet ik wat het betekend. En cp barn ofzo hoor ik ook vaak, dat is mongool(tje) ofzoquote:
Vond ik dus ook.. Beetje gewaagd wel ook, wou dat eigenlijk niet zien :$quote:
Je weet alleen de slechte dingen dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
En iets van "fit hål" en "kuk sugare" etc. Dat tweede weet ik wat het betekend. En cp barn ofzo hoor ik ook vaak, dat is mongool(tje) ofzo
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik even langskomen, ik zal wel even met m 'praten'
Maar eigenlijk toch weer wel hè..quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vond ik dus ook.. Beetje gewaagd wel ook, wou dat eigenlijk niet zien :$
Ja... ze schelden daar echt zoveelquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet alleen de slechte dingen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |