Ik zou die youtube daaronder even bekijkenquote:
Tja, nogal moeilijk te vinden...quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mja, stoere chicks zonder kapsones en emotionele instabiliteit
OEFFF DARLAquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zou die youtube daaronder even bekijken
Dat bedoel ik.. Zo wijverig ben ik niet eens (geloof ik) en zelfs ik ben zwaar instabiel :$quote:
Waarom kom ik ze dan telkens tegen?quote:
Ik zeg toch niet dat het een perse met het ander te maken heeft? Ik kom alleen vrouwen tegen die stoer zijn en geen emotionele instabiele jankzakken zijn,quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Zo wijverig ben ik niet eens (geloof ik) en zelfs ik ben zwaar instabiel :$
Who doesn'tquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
heb gewoon even zin in een bad chick
Telkens? Ik zal je kans pakken, voor je het weet kom je ze nooit meer tegenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom kom ik ze dan telkens tegen?
Nou, da's goed tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het een perse met het ander te maken heeft? Ik kom alleen vrouwen tegen die stoer zijn en geen emotionele instabiele jankzakken zijn,
Halleauxquote:
srsly die is goedquote:
Waarom diequote:
Dat is verboden op hemelvaart.quote:
nigga 's trippinquote:
Wel verdommequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is verboden op hemelvaart.
omdat ik mij de laatste tijd een beetje veel misdraagquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom diePI?
Ik wou dat ik dat morgen weer mocht
Goeie reactie.quote:
Heb jij wel een hemelvaartboom opgezet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is verboden op hemelvaart.
Nou?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
omdat ik mij de laatste tijd een beetje veel misdraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |