Ik wacht nog op het moment dat Bonnie daarmee begintquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit gezien dat katjes achteruit rennen.
Ik wou hier op reageren, maar ik laat hetquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kut, ik bloed uit een wond aan mijn been
Als er iemand niet tegen bloed kan, nu de andere kant opkijken!
Waarom, beste Allydosum?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Allure_ het volgende:
Oke vanavond en morgen iedereen party hard, zit ik hier als een bejaarde
chagrijnig
Gooby pls, is revresedquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nog nooit gezien dat katjes achteruit rennen.
Ik krijg bezoek en je bent welkom hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Allure_ het volgende:
chagrijnig
Is toch leuk :$quote:
Waarom doe je niet mee dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Allure_ het volgende:
chagrijnig
omdat ik moet ploeteren, dus ik kan pas zaterdag gaan. Echtttttttttttttttttttttquote:
fak u wlofendagquote:
Dat is wel fucked upquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
omdat ik moet ploeteren, dus ik kan pas zaterdag gaan. EchtttttttttttttttttttttMaar zonder mij is het toch niet leuk, dat scheelt
quote:
Ach ja dat is wel een troost je. Maar niet minder kutquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
omdat ik moet ploeteren, dus ik kan pas zaterdag gaan. EchtttttttttttttttttttttMaar zonder mij is het toch niet leuk, dat scheelt
Niemand die een beetje medelijden met me heeftquote:
Dwang is wat anders dan niks anders meer willen. Just sayin'quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef Dqod het volgende:
Eenmaal tussen mijn benen geweest en je wil niets anders meer
Alsof Ally dat niet heerlijk zou vinden, just sayin'quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dwang is wat anders dan niks anders meer willen. Just sayin'
Laat Ally gewoon met rust ja wil jequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof Ally dat niet heerlijk zou vinden, just sayin'
WEES GODVERDOMME MAAR EEN VROUW, EENS PER MAAND EN KOM DAN MAAR TERUGquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niemand die een beetje medelijden met me heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |