Door te oefenen meer spel inzicht krijgen. Het is per champion ook verschillend hoe je rol is. Als jij een Alistar speelt met wat tanky items, dan is het niet zo erg om dood te gaan in een teamfight (ligt er natuurlijk aan op welke manier). Als jij halverwege je hp zit, dan is het beter om maar door te blijven gaan en dood te gaan om zodoende de teamfight te winnen, dan dat je juist weg loopt en de rest van je team wordt afgemaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:26 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Jaaaa dat heb ik al wel lang genoeg gedaan. Maar ik snap nog niet helemaal hoe jij in je eentje je team kan ondersteunen etc. Ik haal zelf wel een positieve score, maar verlies dan vaak alsnog met team
jij ad carry? feederquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:34 schreef jespertje het volgende:
Eindelijk weer een positieve reeks op ranked, 10 games gespeeld, 8 gewonnenAP mid ftw of caitlyn bot
agreed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Probleem is ook wat je onder een positieve score verstaat. Ik heb liever een 0/7/21 Taric dan een 4/1/0 Cait om maar iets te noemen.
Je vergeet de most important rule in LoL: na 2 losses op ranked even iets anders doen of een normal doen, om tilten/irritaties te voorkomenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef Hamilcar het volgende:
Tyfus tering, gisteren gewoon 7 ranked op een rij verloren. Over de 100 ELO. Van een Ashe met 50 cs @ 20 minutes, een tower-divende Alistar die Yorick double-buff geeft rond de 4-5 minute mark en een Evelynn, ik heb het allemaal mogen meemaken gisteren. Doei 1430, hoi 1328 ofzo![]()
.. en dan duo queue je later met een maat, sta je 7-1-7 als jungle Udyr en throwed je team kei hard als je iets van 20-5 staat. Niet normaal, wat een dag.
weekend begint blijkbaar tegenwoordig al op donderdag etc.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef Hamilcar het volgende:
Tyfus tering, gisteren gewoon 7 ranked op een rij verloren. Over de 100 ELO. Van een Ashe met 50 cs @ 20 minutes, een tower-divende Alistar die Yorick double-buff geeft rond de 4-5 minute mark en een Evelynn, ik heb het allemaal mogen meemaken gisteren. Doei 1430, hoi 1328 ofzo![]()
.. en dan duo queue je later met een maat, sta je 7-1-7 als jungle Udyr en throwed je team kei hard als je iets van 20-5 staat. Niet normaal, wat een dag.
Ja, ik zat steeds te denken 'na 1 win ga ik lekker Diablo 3 spelen'. Ik had het maar beter meteen kunnen gaan doen. Ranked voor 10-11 's avonds is gewoon geen goed idee. Nu kan ik weer met allemaal kansloze lui mezelf naar 1450 werken zodat ik weer over de 1500 komquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:07 schreef jespertje het volgende:
[..]
Je vergeet de most important rule in LoL: na 2 losses op ranked even iets anders doen of een normal doen, om tilten/irritaties te voorkomen
Ik ben ook vorige week begonnen, je moet in het begin een beetje geluk hebben dat je in het team komt met t minst aantal mongolenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:50 schreef Hamilcar het volgende:
[ afbeelding ]
.. speel nu eerste potje ranked sinds woensdag, heb nu al geen zin meer. Wat een kenker volk. Laatste pick was Vlad.
Ja, ik ga nu gewoon lekker makkelijke OP champs spelen zoals udyr jungle/top en ryze mid. AD Sion is ook goed met blitz support omdat je op lvl1 keihard kan invaden. Stun+grab = lololol.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:48 schreef apenkont het volgende:
[..]
Ik ben ook vorige week begonnen, je moet in het begin een beetje geluk hebben dat je in het team komt met t minst aantal mongolenen vanaf de 1400 kan je een beetje normale potjes spelen...
als je team tenminste weet wat dat is.... Invaden :p maar zowiezo zijn ap mid en top volgens mij de beste lanes om mee te carryen.. Ik heb voornamelijk ahri en gp gespeeld in het begin, met gp heb ik nu na 10 potjes een 100% win rate :pquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:57 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu gewoon lekker makkelijke OP champs spelen zoals udyr jungle/top en ryze mid. AD Sion is ook goed met blitz support omdat je op lvl1 keihard kan invaden. Stun+grab = lololol.
Als je top je lane hard wint 1v1 kun je natuurlijk makkelijk gaan roamen. Top is namelijk wel echt een snowball-lane waarbij je hun top compleet waardeloos kan maken en het eigenlijk een 4v5 wordt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet per sé. Het is belangrijk dat je toplane goed farmed, omdat hij vaak damage + survivability is en daar dus zijn items voor moet hebben.
Maar toplane zit in de meeste gevallen teveel van de rest van het earlygame-gebeuren af om de andere lanes te helpen/ganken (of je moet tp hebben). Als je wilt carryen, zou ik zelf voor mid of jungle gaan (invloed op alle lanes, maar je moet wel een dikke huid hebben).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |