Gewoon hopen dat je 2e corrector niet in een echtscheiding/overgang zit!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef Zamorak het volgende:
Ik besef dus net dat ik tipp-ex heb gebruikt bij mijn Nederlands examen. Ik ben zo hard de lul he
Mag dat niet dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef Zamorak het volgende:
Ik besef dus net dat ik tipp-ex heb gebruikt bij mijn Nederlands examen. Ik ben zo hard de lul he
had ik gelukkig geen last van op de computerquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef Zamorak het volgende:
Neequote:
ga de computer tippexen :")quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef lamp272 het volgende:
[..]
had ik gelukkig geen last van op de computer
maar zo erg is dat niet, kan je alleen later niet meer punten krijgen met inkijken ofzo volgens mij
Ja... het kan wel eens zijn dat jij zwaar de lul bentquote:
Mag je eigenlijk uberhaupt je examen weer inzien?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef lamp272 het volgende:
[..]
had ik gelukkig geen last van op de computer
maar zo erg is dat niet, kan je alleen later niet meer punten krijgen met inkijken ofzo volgens mij
Onze leraren zeiden van niet, tenzij je niet geslaagd ben dan mag je ff komen kijken wat je fout hebt gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef Renn het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk uberhaupt je examen weer inzien?
Misschien een domme vraag, maar weet hier niets van af.
Gelukkig is mijn school niet zo naaiend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef SummerSunshine het volgende:
Ja... het kan wel eens zijn dat jij zwaar de lul bent
Je kan om die reden uitgesloten worden van het examen.
Volgens de wet heb je het recht om je examen een half jaar lang in te zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Onze leraren zeiden van niet, tenzij je niet geslaagd ben dan mag je ff komen kijken wat je fout hebt gedaan
Zei m´n school niet :p Het stond ergens op een sitequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn school niet zo naaiend.Ik heb me docente al gemailed of ik een probleem heb.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef Zamorak het volgende:
De school bepaalt of het verboden is of nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Zei m´n school niet :p Het stond ergens op een site
Het was een groot stuk in mijn samenvatting ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:29 schreef Apostrof het volgende:
[..]![]()
Het ligt eraan waarvoor je het hebt gebruikt... Ik denk dat ze alleen moeilijk doen bij meerkeuzevragen en dat soort dingen, die kan je nog makkelijk aanpassen. Typex in je samenvatting gedogen ze waarschijnlijk wel, je leraar kan dat onmogelijk hebben aangepast in perfect hetzelfde handschrift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |