Gewoon hopen dat je 2e corrector niet in een echtscheiding/overgang zit!quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef Zamorak het volgende:
Ik besef dus net dat ik tipp-ex heb gebruikt bij mijn Nederlands examen. Ik ben zo hard de lul he
Mag dat niet dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef Zamorak het volgende:
Ik besef dus net dat ik tipp-ex heb gebruikt bij mijn Nederlands examen. Ik ben zo hard de lul he
had ik gelukkig geen last van op de computerquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef Zamorak het volgende:
Neequote:
ga de computer tippexen :")quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef lamp272 het volgende:
[..]
had ik gelukkig geen last van op de computer
maar zo erg is dat niet, kan je alleen later niet meer punten krijgen met inkijken ofzo volgens mij
Ja... het kan wel eens zijn dat jij zwaar de lul bentquote:
Mag je eigenlijk uberhaupt je examen weer inzien?quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:26 schreef lamp272 het volgende:
[..]
had ik gelukkig geen last van op de computer
maar zo erg is dat niet, kan je alleen later niet meer punten krijgen met inkijken ofzo volgens mij
Onze leraren zeiden van niet, tenzij je niet geslaagd ben dan mag je ff komen kijken wat je fout hebt gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef Renn het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk uberhaupt je examen weer inzien?
Misschien een domme vraag, maar weet hier niets van af.
Gelukkig is mijn school niet zo naaiend.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:27 schreef SummerSunshine het volgende:
Ja... het kan wel eens zijn dat jij zwaar de lul bent
Je kan om die reden uitgesloten worden van het examen.
Volgens de wet heb je het recht om je examen een half jaar lang in te zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Onze leraren zeiden van niet, tenzij je niet geslaagd ben dan mag je ff komen kijken wat je fout hebt gedaan
Zei m´n school niet :p Het stond ergens op een sitequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn school niet zo naaiend.Ik heb me docente al gemailed of ik een probleem heb.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef Zamorak het volgende:
De school bepaalt of het verboden is of nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Zei m´n school niet :p Het stond ergens op een site
Het was een groot stuk in mijn samenvatting ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:29 schreef Apostrof het volgende:
[..]![]()
Het ligt eraan waarvoor je het hebt gebruikt... Ik denk dat ze alleen moeilijk doen bij meerkeuzevragen en dat soort dingen, die kan je nog makkelijk aanpassen. Typex in je samenvatting gedogen ze waarschijnlijk wel, je leraar kan dat onmogelijk hebben aangepast in perfect hetzelfde handschrift.
Dat zou wel epic zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:29 schreef Apostrof het volgende:
[..]![]()
Het ligt eraan waarvoor je het hebt gebruikt... Ik denk dat ze alleen moeilijk doen bij meerkeuzevragen en dat soort dingen, die kan je nog makkelijk aanpassen. Typex in je samenvatting gedogen ze waarschijnlijk wel, je leraar kan dat onmogelijk hebben aangepast in perfect hetzelfde handschrift.
Als R1 = R2 wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:30 schreef lamp272 het volgende:
Natuurkunde:
S = (n-1) (1/R1 + 1/R2)
kan je dan gewoon schrijven:
S = (n-1)(2/R)
volgens het correctiemodel wel, maar ik vind dat niet heel logisch
Whyquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Zamorak het volgende:
Beter mailed mijn docente snel terug, ik ga dood hier
quote:
haha aaww het komt vast wel goed xDquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:32 schreef Zamorak het volgende:
Beter mailed mijn docente snel terug, ik ga dood hier
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:25 schreef Zamorak het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
haha aaww het komt vast wel goed xD
waarom ging je eig tippexen? dat kost toch alleen maar tijdquote:
Een vraag voor 18p. De samenvattingquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel slim, nee.
Bij hoeveel vragen?
Mja, je hebt een kans dat de 2de correctie kut gaat doen omdat die dan kan denken dat jouw docent jouw tekst heeft getipext om jou extra punten te kunnen geven enzo.quote:
quote:
hahahah ahh gossieeequote:Op woensdag 16 mei 2012 20:42 schreef Etsu het volgende:
Mare jongens, ik ben blij met die 2 punten extra. Stond bijna hele avond op het werk te juichen.
komt vast wel goed. zorg alleen voor de zekerheid dat je de rest nu keigoed maakt zodat je die kan herkansen indien nodigquote:
Ik zou het wel even voor de zekerheid controleren, maar jouw volgorde was het voorbeeld dat gegeven was dus xDquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:42 schreef Etsu het volgende:
Mare jongens, ik ben blij met die 2 punten extra. Stond bijna hele avond op het werk te juichen.
29 ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeveel punten had je voor ned dan? op eigen nakijken.
Ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
komt vast wel goed. zorg alleen voor de zekerheid dat je de rest nu keigoed maakt zodat je die kan herkansen indien nodig
[..]
Ik zou het wel even voor de zekerheid controleren, maar jouw volgorde was het voorbeeld dat gegeven was dus xD
Eerst was ie nog gewoon goed en nu ga je twijfelen?xDquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:51 schreef Etsu het volgende:
Alhoewel.
Die vraag 4, met paradox ding. Ik weet niet of dat goed is.
Ja, door jou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:52 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Eerst was ie nog gewoon goed en nu ga je twijfelen?xD
hoezo mij?D: ik rekende em gewoon goed xD Inhoudelijk komt het op hetzelfde neer (denk ik)quote:
je zei iets in trant van dat mijn leraar mij moet matsen bij vraag 4 en 20quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hoezo mij?D: ik rekende em gewoon goed xD Inhoudelijk komt het op hetzelfde neer (denk ik)
Ik heb net even opgezocht: in het protocol van 2012 van de VO-raad omtrent de examensquote:
ghehehehquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
je zei iets in trant van dat mijn leraar mij moet matsen bij vraag 4 en 20
20 vrees ik ook voor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
je zei iets in trant van dat mijn leraar mij moet matsen bij vraag 4 en 20
Rode pen ook.. Je mag ermee schrijven is ons verteld, al vindt elke corrector het ziek irritant.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:55 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik heb net even opgezocht: in het protocol van 2012 van de VO-raad omtrent de examens
staat alleen dat het niet gewenst is om correctielint te gebruiken. Het is dus niet strafbaar, verboden of wat dan ook. Het kan dus wel gezeur opleveren maar ik zie omdat het een samenvatting is geen problemen ontstaan tussen de twee correctoren.
20 had Etsu gewoon grotendeels foutquote:
Joah maar niet zo slim om je correctors te irriterenquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:57 schreef Renn het volgende:
[..]
Rode pen ook.. Je mag ermee schrijven is ons verteld, al vindt elke corrector het ziek irritant.
Klopt, maar je kan er wel tegenin gaan als ze je er op pakken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Joah maar niet zo slim om je correctors te irriteren
Dat is eigenlijk best wel een streek inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:57 schreef Renn het volgende:
[..]
Rode pen ook.. Je mag ermee schrijven is ons verteld, al vindt elke corrector het ziek irritant.
dat is echt moeilijk not-done. succes maar miss mag je um over gaan doen of alles wegkrabben ofzo.. je kan geluk hebben mja. heb je het bij veel vragen? succes ermee.quote:
je mag alleen blauw en zwart gebruiken. en van potloden alleen rood en blauw. en een tekenpotlood hooguit voor schetsen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:58 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel een streek inderdaad. Kunnen ze niet goed nakijken met rode pen.
rijdende rechtbankquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:59 schreef FirefoxNB het volgende:
moszkovich erbij of die andere hoe heet zo een die gratis is
zijn er klachten?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef Nutkicker22 het volgende:
Zo, wiskunde B ook weer gehad vandaag. Wat veel klachten, he ?
Ja, oh zo moeilijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef Nutkicker22 het volgende:
wij blijven wel enige eckte bazen he, ookal heeft nu 75% van de vwo'ers vraag 1 goed beantwoord.quote:
Klachten? Waarover wordt geklaagd dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef Nutkicker22 het volgende:
Zeker weten, zowat iedereen uit mijn cluster klas klaagde erover. En mijn leraar vond het moeilijker als voorgaande jarenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:00 schreef dramatic het volgende:
[..]
rijdende rechtbank
[..]
zijn er klachten?
hij was zeker niet moeilijk. ik faal gewoon best wel maar bij mij in de klas is goed gescoord. eerste 10 vragen waren heel goed te doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:01 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Zeker weten, zowat iedereen uit mijn cluster klas klaagde erover. En mijn leraar vond het moeilijker als voorgaande jaren
Dat is balenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:01 schreef dramatic het volgende:
ik kom niet op examenklacht.. ik kwam niet uit die afgeleide.. maar ik had dus gedeeld door de noemer ipv noemer^2![]()
havoquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:02 schreef FokNederland het volgende:
Maar ik ben blij want ik het economie en Nederlands goed gemaakt.
jeweetzquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef revolution69 het volgende:
Wiskunde B is voor noobs, wiskunde A is veel lauwer!
Ja, lekker 20 a 25 graden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:04 schreef revolution69 het volgende:
Wiskunde B is voor noobs, wiskunde A is veel lauwer!
Zou wel lukken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:05 schreef dramatic het volgende:
maar ik heb nu 5.7-7.7 en sta een 6.4. een 7 zou tof zijn toch
dus als de nterm 1,7 wordt, zeg je: nee dankje, ik wil 1,6?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Nutkicker22 het volgende:
Had 2011-ll een n-term van 1,6 ????!! Dat wil ook wel voor 2012-l
en de rest van de scholieren niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:07 schreef Nutkicker22 het volgende:
Serieus, de cito naait mij wel erg dit jaar zeg.... + 5,5 CE norm
1.6 is leip. CSS jwzquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus als de nterm 1,7 wordt, zeg je: nee dankje, ik wil 1,6?
Ik wil het liefst zo hoog mogelijk hequote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus als de nterm 1,7 wordt, zeg je: nee dankje, ik wil 1,6?
Je bent gewoon niet slim genoegquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:07 schreef Nutkicker22 het volgende:
Serieus, de cito naait mij wel erg dit jaar zeg.... + 5,5 CE norm
Met de moeilijkheidsgraad van andere examens valt het wel mee. vwo Nederlands, Wiskunde B zijn dit jaar wel lastiger dan voorgaande jarenquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:59 schreef revolution69 het volgende:
Echt jammer dit, de kracht van de coffeeshops was dat je gewoon kon langstikken als je ergens was. Als ik bevoorbeeld in Amsterdam kom om een museum te bekijken ofzo kon ik gwoon een jointje roken in een shop, nu kan dat alleen maar in mijn woonplaats waar ik dan een pas heb.
Weet iemand hoe het zit met registreren. Stel ik wil later ambtenaar worden, wordt ik dan wel aangenomen??
tjah dat zijn de enige die ik tot nu toe gemaakt heb.. misschien zijn ze allemaal wel moeilijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:08 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Met de moeilijkheidsgraad van andere examens valt het wel mee. vwo Nederlands, Wiskunde B zijn dit jaar wel lastiger dan voorgaande jaren
Ik weet niet wat je slim noemt. Maarja, intelligentie is moeilijk te beoordelen. Ik heb dit jaar vrij weinig gedaan dus ik ben gewoon erg lui.quote:
Ik ben benieuwd naar Natuurkunde, Duits, Engels, Biologie en Scheikunde ...quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef dramatic het volgende:
[..]
tjah dat zijn de enige die ik tot nu toe gemaakt heb.. misschien zijn ze allemaal wel moeilijk
Het is allemaal subjectief hè. Het is dat het ons overkomt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:08 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Met de moeilijkheidsgraad van andere examens valt het wel mee. vwo Nederlands, Wiskunde B zijn dit jaar wel lastiger dan voorgaande jaren
Je ervaart je eigen examen meestal ook moeilijker doordat je onder druk werkt etc.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:08 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Argument?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef FirefoxNB het volgende:
5.5 zou je dat niet via de rechtbank terug kunnen draaien, lol t zou wat zij
Denk het niet, het is al doorgevoerd in de wet. Dus het ligt nu aan het volgend kabinet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef FirefoxNB het volgende:
5.5 zou je dat niet via de rechtbank terug kunnen draaien, lol t zou wat zij
Ik ben ook lui en de overheid wil dat mensen zoals is een keer wat gaan doen om hun diploma te halen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je slim noemt. Maarja, intelligentie is moeilijk te beoordelen. Ik heb dit jaar vrij weinig gedaan dus ik ben gewoon erg lui.
Dan moet je niet gaan zeggen dat mensen niet slim zijn, verrekte aap.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef revolution69 het volgende:
[..]
Ik ben ook lui en de overheid wil dat mensen zoals is een keer wat gaan doen om hun diploma te halen.
Hoeft niet. Als je nu gewoon een voldoende hebt op NE/EN/WI, hoef je dat niet te doen volgend jaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef Apostrof het volgende:
Als je nu blijft zitten ben je dubbel genaaid door de regeling van volgend jaar weer met die stamvakken.
Dat kan ook een rol spelen natuurlijk, maar meestal presteer ik onder druk beter. Alleen de afgelopen 2 examens niet, wel bij SE's. Oefenexamens heb ik bij Nederlands wel beter gemaakt en bij Wiskunde heb ik het laatste SE een 3,2 gehaald voor de herkansing ... De herkansing bestond uit oude examensquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef Renn het volgende:
[..]
Je ervaart je eigen examen meestal ook moeilijker doordat je onder druk werkt etc.
Ik zeg niet dat ze niet slim zijn, maar niet slim genoeg/hoog genoege cijfersquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan zeggen dat mensen niet slim zijn, verrekte aap.
Ik snap je redenering nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:15 schreef revolution69 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet slim zijn, maar niet slim genoeg/hoog genoege cijfers
Slim genoeg en niet hoog genoege cijfers ligt héél ver uit elkaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:15 schreef revolution69 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet slim zijn, maar niet slim genoeg/hoog genoege cijfers
Was ook sarcastisch bedoeldquote:
Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:18 schreef Nutkicker22 het volgende:
Hoe kan een oud-verpleegkundige nu minister van Onderwijs zijn ?
Ik ben trots op Nederlandquote:
Ik ook maar dat betekent niet dat het hier foutloos is xDquote:
quote:
Ik merk ik het inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik ook maar dat betekent niet dat het hier foutloos is xD
bedankt man voor het beantwoorden van mijn vraag!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef Apostrof het volgende:
Als je nu blijft zitten ben je dubbel genaaid door de regeling van volgend jaar weer met die stamvakken.
Dat meisje dat je hele Nederlands examen voor je heeft nagekekenquote:
Eens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef JApieman het volgende:
Iedereen heeft toch wel één vak waar die beter in is zodat je die 5,5 wel kan halen? Als je bijvoorbeeld een 8,5 op Engels haalt ofzo moet die 5,5 gemiddeld wel te halen zijn.
ik ben constant heb voor bijna alles 6 tot 7..... al ben ik best goed met engels maar dat moet ook dan nog blijken, tot nu toe is er geen zekerheidquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef JApieman het volgende:
Iedereen heeft toch wel één vak waar die beter in is zodat je die 5,5 wel kan halen? Als je bijvoorbeeld een 8,5 op Engels haalt ofzo moet die 5,5 gemiddeld wel te halen zijn.
Doe je netjes hoor. Ruilen ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb op dit moment 2 onvoldoendes voor CE en sta nu wel gemiddeld een 5,5.(NL niet meegerekend).
Sterker nog: als de norm 0,4+ is, dan heb ik 4 onvoldoendes voor CE en toch 5,5 gemiddeld.
Je mag mijn cijfers wel kopiëren. Maar niet iets waar je trots op moet zijn ofzoquote:
ub=universiteitsbibliotheek.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:37 schreef FirefoxNB het volgende:
ub? wat is je volgende examen dan? maandag ?
Zolang ik maar slaag (voor mijn NT + NG profiel), hahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:40 schreef Etsu het volgende:
Had vorig jaar op CE:
Nederlands: 4,6
Engels: 4,4
Geschiedenis: 5,2
Aardrijkskunde: 4,7
Economie: 5,2
M&O: 6,1
Maw: 5,9
Wiskunde A: 7,1
5 onvoldoendes, en toch 5,4 gemiddeld.
Dus één vak goed knallen, dan kom je er wel aan.
Hopelijk doe je economie veel beter en kan je voor Nederlands evt. herkansen ? Dan heb je je vwo diploma in de pocketquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:41 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Zolang ik maar slaag (voor mijn NT + NG profiel), haha
Ik mag mijn CE cijfers van vorig jaar meenemen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:42 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Hopelijk doe je economie veel beter en kan je voor Nederlands evt. herkansen ? Dan heb je je vwo diploma in de pocket
Mag je dan ook eerst het examen maken en de hoogste laten tellen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag mijn CE cijfers van vorig jaar meenemen.![]()
Het punt is: ik heb één 5 teveel als eindcijfer, en heb AK laten vallen en IN erbij genomen.
Nu heb ik 5,5 gemiddeld.
Als ik een 4,4 heb voor NE (dus norm moet 0,4+ zijn), dan sta ik een 6 als eindcijfer (sta nu 7,4 voor SE) en een 5,5 gemiddeld voor CE. En dan kan ik gewoon economie laten staan wat ik vorig jaar had.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mag je dan ook eerst het examen maken en de hoogste laten tellen?
Oh dat is wel fijn ja. Duimen voor Nederlands danquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag mijn CE cijfers van vorig jaar meenemen.![]()
Het punt is: ik heb één 5 teveel als eindcijfer, en heb AK laten vallen en IN erbij genomen.
Nu heb ik 5,5 gemiddeld.
Als ik een 4,4 heb voor NE (dus norm moet 0,4+ zijn), dan sta ik een 6 als eindcijfer (sta nu 7,4 voor SE) en een 5,5 gemiddeld voor CE. En dan kan ik gewoon economie laten staan wat ik vorig jaar had.
Jij mocht toch je CE cijfers meenemen? Mag je dan ook eerst het examen maken en dan als je een lager cijfer hebt dan vorig jaar zeggen dat je die van vorig jaar kiest? Lijkt me niet, maarja.quote:
Ja, dat mag. Maar het blijft verbonden met je SE-cijfer toen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij mocht toch je CE cijfers meenemen? Mag je dan ook eerst het examen maken en dan als je een lager cijfer hebt dan vorig jaar zeggen dat je die van vorig jaar kiest? Lijkt me niet, maarja.
Hmmm, oke.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Maar het blijft verbonden met je SE-cijfer toen.
Vorig jaar stond ik een 6,1 voor SE bij NE, en als eindcijfer een 5. En als ik dit jaar lager haal voor CE en als eindcijfer een 6 sta, heb ik pech wat eindcijfer betreft.
Ik heb al voor 2 vakken ongeveer al een 5,0 gescoord. En de rest zal ik waarschijnlijk ook niet veel hoger scorenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:52 schreef Etsu het volgende:
Dus eigenlijk heb ik het niet zó zwaar ofzo. Maar vind het wel zielig voor jullie.
Maar boodschap is duidelijk: til die 5,5 regel niet zo zwaar aan, er is vast één vak waar je een 7+ op scoort.
Geef de moed niet eerder op dan wanneer je weet dat je gezakt bent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:53 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Ik heb al voor 2 vakken ongeveer al een 5,0 gescoord. En de rest zal ik waarschijnlijk ook niet veel hoger scoren
8ste jaar middelbare hier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:55 schreef Nutkicker22 het volgende:
Maarja, ik heb dit jaar nauwelijks wat gedaan. Gedemotiveerd door middelbare school tijd. Dit is mijn 7de jaar van het vwo en ben 19 inmiddels
Idd, ik ga nu wel weer mijn best doen hoor. Volgens mij heeft iedereen dat wel, dat je het hele geen ene reet doet en vervolgens op het eindexamen ga je superhard leren en knallen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:54 schreef Renn het volgende:
[..]
Geef de moed niet eerder op dan wanneer je weet dat je gezakt bent.
Voor hetzelfde gaan je volgende examens supergoed en slaag je met vlag en wimpel!
Erg knap van je, duidelijk een doorzetterquote:
Gewoon knallen inderdaad!quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:56 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Idd, ik ga nu wel weer mijn best doen hoor. Volgens mij heeft iedereen dat wel, dat je het hele geen ene reet doet en vervolgens op het eindexamen ga je superhard leren en knallen!
Dankje wel voor de motivatie, steunquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:58 schreef Renn het volgende:
[..]
Gewoon knallen inderdaad!
Een goed begin is het halve werk en een stuk fijner, maar slagen door aan het einde te knallen is zeker niet minder mogelijk.
In welk vak ben je goed in?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:59 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Dankje wel voor de motivatie, steun
Biologie, 7,0 en scheikunde 6,6.quote:
wiskunde kan je wel blijkbaar, dus ga daarvoor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:12 schreef lamp272 het volgende:
Nederlands 5.6
Duits 6.5
Engels 6.3
WisA 7.3
Bio 6.4
Scheikunde 6.4
Natuurkunde 6.5
Nederlands voor CE 28-30 punten..
wie heeft er vertrouwen in.. ik ben namelijk echt bang dat ik ga zakken haha..
Wiskunde is op het examen makkelijker dan SE toetsen hoorde ik dus daar kun je wel hoog halen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:12 schreef lamp272 het volgende:
Nederlands 5.6
Duits 6.5
Engels 6.3
WisA 7.3
Bio 6.4
Scheikunde 6.4
Natuurkunde 6.5
Wow, dat is een goede lijst hoor. Ik mag blij zijn met ong. 20 punten voor Nederlandsquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:12 schreef lamp272 het volgende:
Nederlands 5.6
Duits 6.5
Engels 6.3
WisA 7.3
Bio 6.4
Scheikunde 6.4
Natuurkunde 6.5
Had je wiB goed gemaakt vandaag?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:15 schreef Nutkicker22 het volgende:
Nederlands 6,9
Engels 6,2
Wiskunde B 5,0
Duits 6,3
Scheikunde 6,6
Biologie 7,0
Natuurkunde 5,3 => evt. laten vallen
Geen flauw idee, als ik uitreken kom ik ongeveer tussen 4,0 of 6,0 uit.quote:
ja dat zou zeker mooi zijn, wat dan heb je met 6 afgerond!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:18 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, als ik uitreken kom ik ongeveer tussen 4,0 of 6,0 uit.
Met een 6,0 ben ik reuzeblij
Ik vind het wel apart dat je geen Wiskunde B in je pakket hebt aangezien je natuurkunde en scheikunde doet ;p (n-profiel)quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:12 schreef lamp272 het volgende:
Nederlands 5.6
Duits 6.5
Engels 6.3
WisA 7.3
Bio 6.4
Scheikunde 6.4
Natuurkunde 6.5
inderdaadquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:19 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ja dat zou zeker mooi zijn, wat dan heb je met 6 afgerond!
Dat hebben er bij ons echt veel, andersom ook trouwens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:21 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat je geen Wiskunde B in je pakket hebt aangezien je natuurkunde en scheikunde doet ;p (n-profiel)
ja ik wil graag geneeskunde doen en daar heb je aan wiA genoeg!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:21 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat je geen Wiskunde B in je pakket hebt aangezien je natuurkunde en scheikunde doet ;p (n-profiel)
hoi.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat hebben er bij ons echt veel, andersom ook trouwens.
Ja als ik dat had geweten had ik dat ook gedaan, scheelt toch weer in tijd en gemiddelde. Helaas zeiden ze bij ons dat je wiskunde B nodig had. Nja, wel leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:21 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ja ik wil graag geneeskunde doen en daar heb je aan wiA genoeg!
ook geneeskunde doen? rotterdam toevallig?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja als ik dat had geweten had ik dat ook gedaan, scheelt toch weer in tijd en gemiddelde. Helaas zeiden ze bij ons dat je wiskunde B nodig had. Nja, wel leuk.
Geneeskunde ja, maar dan inquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:24 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ook geneeskunde doen? rotterdam toevallig?
Omdat examens?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb jou hier weinig gezien. Hoe komt dat?
Both. Nu wachten op uitslag decentraal, tjongejonge wat een zenuwbedoeling zegquote:
ja, ik heb ook decentraal gedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Both. Nu wachten op uitslag decentraal, tjongejonge wat een zenuwbedoeling zeg
Heb jij ook decentraal gedaan?
Die eerste ronde heb je vast binnenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:29 schreef lamp272 het volgende:
[..]
ja, ik heb ook decentraal gedaan.
Ben door de eerste ronde
nu wachten op de stof voor de toetsen en dan 6-7-8 juni die toetsen maken!
oftewel, lekker door leren na examens! JEEEEJ
waaaar?quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:30 schreef Renn het volgende:
Potentieel geneeskunde. Wel aangemeld, centrale loting. Hopen op 8gem.
Wiskunde was inderdaad genietenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef dramatic het volgende:
Ik genoot trouwens wel tijdens wiskunde. Laatste wiskunde toets, ging vrij lekker voor mn doen en best leuke vragen nog
Wiskunde is leuk als het lukt.quote:
Van mij mochten ze meer meetkunde erin zetten en wat moeilijkere. Ondanks dat mijn meetkunde slecht isquote:
Dit heb ik ook met Nederlands en andere vakken. De vraagstelling is soms zo a-specifiek dat je er nog alle kanten mee op kan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:41 schreef Nutkicker22 het volgende:
Met de examenvragen van Wiskunde heb ik altijd wel moeite. Want ik begrijp de vraagstellingen vaak niet waarbij ik iets moet aantonen => ingewikkelde,vage formule omschrijven. Hoe moet ik van A naar B komen ineens. In de leerboeken van wiskunde oefen je met veel gemakkelijkere sommen en is het meestal rechttoe rechtaan
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:52 schreef Zamorak het volgende:
Hallo Klaasje,
Nee, je hoeft je geen zorgen te maken over het gebruik van de tipp-ex. Ik zag dat je er overheen geschreven hebt en dat is overduidelijk jouw handschrift.
Groetjes,
Mw. Klaasje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mazzelquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:52 schreef Zamorak het volgende:
Hallo Klaasje,
Nee, je hoeft je geen zorgen te maken over het gebruik van de tipp-ex. Ik zag dat je er overheen geschreven hebt en dat is overduidelijk jouw handschrift.
Groetjes,
Mw. Klaasje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha ha zamorak heet Klaasjequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:52 schreef Zamorak het volgende:
Hallo Klaasje,
Groetjes,
Mw. Klaasje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nicequote:Op woensdag 16 mei 2012 22:52 schreef Zamorak het volgende:
Hallo Klaasje,
Groetjes,
Mw. Klaasje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is die er ook vroeg bij met nakijken!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:52 schreef Zamorak het volgende:
Hallo Klaasje,
Groetjes,
Mw. Klaasje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke spelling.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:07 schreef Etsu het volgende:
treurig dit, ik whatsapp met een klasgenoot van me en ik vroeg hoe m&o ging.
zegt ze kut, en ik vraag hoe ned ging.
zegt ze:
ja die heb ik gehaalt!!
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:11 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Zooo ik ben er ook weer, hebben jullie geleerd vandaag?
alleen uitgezocht wat we moeten leren voor ecoquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:11 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Zooo ik ben er ook weer, hebben jullie geleerd vandaag?
Eco is pas over 2 weken johquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen uitgezocht wat we moeten leren voor eco
FOK! heeft mijn spelling wel echt goed gedaan trouwens. Ze zouden op de basisschool gewoon verplicht een jaar FOK! moeten doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest mijn best doen om haar niet te corrigeren.
Ik heb voor alle examens in het totaal alleen 1 oefentoets gemaakt voor M&O, dat is alles. Ik begin morgen wel met wiskunde denk ik.quote:
dus?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Eco is pas over 2 weken joh
ik moet maar eens beginnen met geschiedenis, republiek heb ik nog niet eens gelezen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb voor alle examens in het totaal alleen 1 oefentoets gemaakt voor M&O, dat is alles. Ik begin morgen wel met wiskunde denk ik.
Laatste periode heb je er toch ook een toets over gehad ofniet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik moet maar eens beginnen met geschiedenis, republiek heb ik nog niet eens gelezen...
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:07 schreef Etsu het volgende:
treurig dit, ik whatsapp met een klasgenoot van me en ik vroeg hoe m&o ging.
zegt ze kut, en ik vraag hoe ned ging.
zegt ze:
ja die heb ik gehaalt!!
alleen over de 1e 2 hoofdstukken, maar had die vragen bijna allemaal fout... Gelukkig wist ik Vietnam welquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Laatste periode heb je er toch ook een toets over gehad ofniet?
Oh, wij hadden toen gewoon over alles en toen had ik een 7,3 dus komt nu vast ook wel goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
alleen over de 1e 2 hoofdstukken, maar had die vragen bijna allemaal fout... Gelukkig wist ik Vietnam wel
Ik heb die neiging altijd op Engelse forums. Wel genaaid dat de echte Engelse zo in 't voordeel zijn. Type je een hele rant komt er weer een 13jarige met een spelfoutquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
FOK! heeft mijn spelling wel echt goed gedaan trouwens. Ze zouden op de basisschool gewoon verplicht een jaar FOK! moeten doen.
Ja die zelfde avond nog had ze alles nagekeken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:01 schreef lamp272 het volgende:
[..]
Is die er ook vroeg bij met nakijken!
Ik ga ook wel voor de 9 op Engels examen. Mooie compensatie voor wiskunde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:20 schreef dramatic het volgende:
[..]
Ik heb die neiging altijd op Engelse forums. Wel genaaid dat de echte Engelse zo in 't voordeel zijn. Type je een hele rant komt er weer een 13jarige met een spelfoutDaarom is m'n Engels nu redelijk en ga ik voor de 9-10 op 't examen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:20 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja die zelfde avond nog had ze alles nagekeken.Toen was ze niet zo blij dat er vervolgens 4 veranderingen in het correctiemodel kwamen
Tweede correctie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:20 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja die zelfde avond nog had ze alles nagekeken.Toen was ze niet zo blij dat er vervolgens 4 veranderingen in het correctiemodel kwamen
gaat dat jullie serieus lukken? een 9quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga ook wel voor de 9 op Engels examen. Mooie compensatie voor wiskunde.
Ja ik ook wel man. Maar ik weet niet, als ik zo die reacties lees van vorig jaar is die normering best streng nog.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga ook wel voor de 9 op Engels examen. Mooie compensatie voor wiskunde.
Nee mocht ze geen uitspraak over doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
zei ze trouwens nog iets over hoe het is gemaakt?
oh, mijn docente mag dat wel. alleen niet hoeveel punten etc.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee mocht ze geen uitspraak over doen
Engels was vorig jaar kut.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja ik ook wel man. Maar ik weet niet, als ik zo die reacties lees van vorig jaar is die normering best streng nog.
Ik denk dat ik sowieso wel hoger dan een 8 haal.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:22 schreef lamp272 het volgende:
[..]
gaat dat jullie serieus lukken? een 9
nee alle leraren op school weten al of je gezakt of geslaagd bent, maar zeggen gewoon niets.. dat is kut haha!quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:23 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee mocht ze geen uitspraak over doen
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, mijn docente mag dat wel. alleen niet hoeveel punten etc.
quote:En ja, uiteraard ben ik gelijk begonnen met nakijken. Dat doe ik altijd. Mijn streven is altijd om de eerste avond de open vragen af te hebben. Dat hangt wel af van het aantal examenklassen uiteraard. Zoals je weet, had ik er dit jaar maar één. De open vragen van de tekst heb ik inderdaad al af. Ik wil nog wel een enkele vraag opnieuw doorlopen om te zien of ik overal even consequent geweest ben. De samenvattingstekst heb ik ook al twee keer goed doorgelezen. Wat een apart onderwerp: versieringen van gebouwen. Ik moet hem echt nog een derde keer goed lezen voor ik aan de samenvattingen kan beginnen.
Vond je het examen moeilijk? De eerste tekst vond ik erg prettig leesbaar en bij de samenvattingsopdracht waren veel aanwijzingen. Dat is fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |