Ja zoiets, en bij wiskunde C hebben we geen differentieren gehad. Dus dat zal wel het grote verschil zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:16 schreef Rummikub het volgende:
As I was saying:
Ja het is allemaal niet bijzonder moeilijk wat we hebben, WiB'ers lachen erom, en terecht want het stelt ook weinig voor.
Thema's zijn een beetje dit:
Functies (logaritmisch, exponentieel, gebroken, wortels)
Kansrekening (binominaal, normale verdeling etc.)
Veel differentieren (kettingregel, somregel, quotitientregel)
Dat was het eigenlijk
Je hebt dan wel veel differentiëren, maar ik durf te wedden dat dat een veel uitgekledere versie is dan wat je bij wiskunde B krijgt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:16 schreef Rummikub het volgende:
As I was saying:
Ja het is allemaal niet bijzonder moeilijk wat we hebben, WiB'ers lachen erom, en terecht want het stelt ook weinig voor.
Thema's zijn een beetje dit:
Functies (logaritmisch, exponentieel, gebroken, wortels)
Kansrekening (binominaal, normale verdeling etc.)
Veel differentieren (kettingregel, somregel, quotitientregel)
Dat was het eigenlijk
Mwa, waarschijnlijk wel, maar we hoeven weer niet te primitiveren en zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:17 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je hebt dan wel veel differentiëren, maar ik durf te wedden dat dat een veel uitgekledere versie is dan wat je bij wiskunde B krijgt.
Natuurkunde is toch altijd open vragen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:20 schreef Renn het volgende:
Volgende week maandag natuurkunde.![]()
Ik hoop weinig open vragen, die doe ik altijd fout.
10,2 nodig voor een 10 jammergenoeg. Dus een 8,2 voldoet.
natuurkunde is toch altijd open!?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:20 schreef Renn het volgende:
Dan sta je er goed voor!quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:20 schreef Renn het volgende:
Ah. Vind ik eigenlijk wel beter zo, algebra is het enige beetje uitdagende nog bij wiskunde A.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:19 schreef Rummikub het volgende:
Lijkt mij dat het er gewoon bijhoort, moeten we wel kunnen voor het examen iig.
Natuurkunde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:20 schreef Renn het volgende:
Edit: Open vragen zijn natuurlijk redenerings vragen. Géén rekenvragen. Het hele examen bestaat natuurlijk uit open vragen
Had net het examen van 2011 gemaakt, had ik een 7.6 voor. Helaas lagen al die onderwerpen mij. Als het over lenzen en vergrotingen gaat snap ik het al snel niet meer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:20 schreef Renn het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:21 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Natuurkunde is toch altijd open vragen?
Zie edit, my bad.quote:
Lol, ik sta niet zó goed voor natuurkunde..quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:20 schreef Renn het volgende:
Mij ook, kort door de bocht. Andere fouten zijn; significantie en verkeerd overschrijven uit binas.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah. Vind ik eigenlijk wel beter zo, algebra is het enige beetje uitdagende nog bij wiskunde A.
[..]
Natuurkunde.Open vragen maak ik ook meestal fout, mijn redenatie is vaak te kort.
10 was mogelijk.. Stond een 9,3 voordat we een PO kregenquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan sta je er goed voor!
Wil je iets met natuurkunde gaan doen?
Ooit multiplechoise gezien?quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:22 schreef Rezania het volgende:
Hoezo zou het hele examen uit open vragen bestaan, Renn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |