abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:40:17 #276
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_117886364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zoals?
Nou bijv. dat ze sterker wordt, meer tegen Klaus op staat. Nu lukken veel spells niet omdat ze er nog te zwak voor is (vandaar dat ze zo vaak uit haar neus bloedt) en dat vind ik jammer.
pi_117886463
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:40 schreef silent_scream1 het volgende:

[..]

Nou bijv. dat ze sterker wordt, meer tegen Klaus op staat. Nu lukken veel spells niet omdat ze er nog te zwak voor is (vandaar dat ze zo vaak uit haar neus bloedt) en dat vind ik jammer.
Ik weet waarom ze uit haar neus bloedt :9

Maar goed ja, ze kunnen nu niet opeens haar veel sterker maken dan dat ze was in het vorige seizoen. Dat moet geleidelijk aan gaan.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:44:52 #278
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_117886479
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik weet waarom ze uit haar neus bloedt :9

Maar goed ja, ze kunnen nu niet opeens haar veel sterker maken dan dat ze was in het vorige seizoen. Dat moet geleidelijk aan gaan.
Klopt, maar ik hoop voor haar dat ze dat wel gaan doen...
pi_117889986
Ik vind het gewoon een slechte actrice ook, ze kan mij niet overtuigen.
Ik denk dat een andere actrice haar rol al veel beter had gemaakt :Y
pi_117891821
Poeh moet het nog even laten bezinken...
Ik had ergens nog wel gehoopt dat het Bonnie zou lukken om Elena terug te halen zodat ze geen vampier zou worden. En Stefan en Elena, ik ben nog steeds geen fan. Veel te zoetsappig nu alweer! Veel te weinig Damon ook in deze aflevering!!!

Oh en het einde snap ik echt totaal niet!
pi_117891979
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:26 schreef Crohnjurist het volgende:
Poeh moet het nog even laten bezinken...
Ik had ergens nog wel gehoopt dat het Bonnie zou lukken om Elena terug te halen zodat ze geen vampier zou worden. En Stefan en Elena, ik ben nog steeds geen fan. Veel te zoetsappig nu alweer! Veel te weinig Damon ook in deze aflevering!!!

Oh en het einde snap ik echt totaal niet!
Wilde je dat Elena mens bleef ja? Ohh ik zat echt zo: "beter lukt het niet, beter lukt het niet!!"
Dus ik ben super blij dat de transformatie gelukt is. En idd, moar Delena!!! O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_117896680
Vond het een vreemde aflevering...het was niet wat ik had verwacht, maar ik wel verwachtte weet ik ook niet precies.
Ik had wel gedacht dat Klaus terug zou komen, maar nog niet zo snel...
pi_117897566
zo, nu maar eens kijken >:)
maar zo te lezen was het niet echt denderend

[ Bericht 42% gewijzigd door EilandjeOnline op 12-10-2012 16:05:28 ]
pi_117898927
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
zo, nu maar eens kijken >:)
maar zo te lezen was het niet echt denderend
Naja ik vond 'm wel super goed. :D Er is maar 1 iemand die er negatief over is :9
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:53:23 #285
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_117899739
Ik vond m ook nice. En ik kon alles goed volgen ook, die intro hielp. :P
pi_117900633
Vanochtend gekeken. Vond hem ook een beetje tegenvallen. Vond de transformatie ook een beetje tegenvallen, ik dacht dat Elena wel van de pastor zou voeden, niet van een paar druppels bloed op de grond :') En hoe zijn ze ineens uit die kooien ontsnapt? Matt & Damon waren toch nog buiten?

Veel te veel Stefan/Elena ook in de aflevering. Getverderrie.

Die Damon & Elena scene waar ze alles weer herinnerde was wel mooi O+ En ik snap echt niet waarom ze boos op hem werd omdat hij haar wilde laten leven. Elena, hou toch op :{

Volgende week ziet er goed uit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117902431
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:24 schreef loezzzje het volgende:
Vanochtend gekeken. Vond hem ook een beetje tegenvallen. Vond de transformatie ook een beetje tegenvallen, ik dacht dat Elena wel van de pastor zou voeden, niet van een paar druppels bloed op de grond :') En hoe zijn ze ineens uit die kooien ontsnapt? Matt & Damon waren toch nog buiten?

Veel te veel Stefan/Elena ook in de aflevering. Getverderrie.

Die Damon & Elena scene waar ze alles weer herinnerde was wel mooi O+ En ik snap echt niet waarom ze boos op hem werd omdat hij haar wilde laten leven. Elena, hou toch op :{

Volgende week ziet er goed uit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok van de sleutels van die bewaker ofzo? I dunno. Maar goed ik ben heeeeel blij dat 't weer terug is O+ promo idd gezien, die lange is ook nice :9
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:39:41 #288
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_117902479
Haar transformatie ging wel erg snel inderdaad, met die lullige paar druppels, maar hoe ze uit de kooi komt....Ik denk:
Ze hadden de wind of ventilatoren uitgezet die dat....kruid....naar binnen bliezen. (Tenminste, ze waren niet meer zo aan het hoesten, dus ik neem aan dat het uit stond?) En die andere twee hadden al aardig wat van dat spul binnen gekregen + ze waren beschoten = zwak en krachtloos. Elena had dat spul niet in zich en de ventilator (of wat het ook was) stond uit. Die kan dan denk ik makkelijk die kooi kapot gemaakt hebben. Want met vampier worden komt vampierenkracht?

(Denk niet de sleutels, ze kwam al nauwelijks bij het bloed...)

Ze hadden die ontsnapping wel mogen laten zien. Wilde Elena als vampier die losbreekt! :D

Moest bijna een traantje wegpinken voor Damon, met zijn verhaal aan Elena. Haar die toekomst willen gunnen ten opzichte van zichzelf. O+

Het einde snap ik inderdaad ook niet.
pi_117902666
Het einde was ook vreemd ja.
Waarom stak hij alles in brand?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:48:50 #290
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_117902734
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef Koningin het volgende:
Het einde was ook vreemd ja.
Waarom stak hij alles in brand?
Vraag is eerder, waarom heeft hij iedereen + zichzelf vermoord! :D En had ie het over....The Beginning!
pi_117902779
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:48 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Vraag is eerder, waarom heeft hij iedereen + zichzelf vermoord! :D En had ie het over....The Beginning!
Precies :D Maar zijn ze ook echt wel dood? Waarom zouden ze anders allemaal met vervain staan. Misschien nieuwe bovennatuurlijke wezens?? :o
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:56:01 #292
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_117904992
Ik vond hem wel tof, deze episode :D

Ben benieuwd idd wat het einde nou betekend. We zullen moeten afwachten :P

En Stefan en Elena... meh. Hoop toch dat ze voor Damon gaat kiezen O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:09:38 #293
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_117905545
Net bekeken. Best wel een leuke aflevering. Zelf had ik nog geen enkele spoiler gelezen ga dat ook het ganse seizoen proberen.

Tevens...Je moet wel over een aflevering kunnen praten als die al online staat dan moet je hier maar niet komen kijken als je nog geen tijd hebt gehad om te kunnen kijken.
Trotse Belg.
pi_117914263
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:48 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik vond het ook vaag. Maar zou ook Damon's revenge kunnen zijn. Dat 'ie 'm compelled heeft om de boel even op te ruimen....maar aan de andere kant neem ik aan dat ie toch wel flink vervained was.

En echt :r dat hele Stefan en Elena gebeuren. Team Damon!!
Oh en Bonnie sucked ook....gewoon omdat het kan :P

Trouwens ^O^ van Claus dat 'ie Caroline alleen wilde in zn eigen body. Blijft toch een klein beetje een gentleman ;) Tot ie de nek snapped van zn zusje :P
pi_117914504
Episode synopsis voor de komende paar epi's:

4x02:
SPOILER
4x03:
SPOILER
4x04:
SPOILER
pi_117914603
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:09 schreef Sasman het volgende:
Tevens...Je moet wel over een aflevering kunnen praten als die al online staat dan moet je hier maar niet komen kijken als je nog geen tijd hebt gehad om te kunnen kijken.
Is ook wel zo, alleen ik doe het liever niet zeg maar. Is denk ik een stukje beleefdheid van mijn kant :) Al weet ik dat het wel kán en mág.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117916435
Beetje stom einde. Maar nu ligt het nieuwe seizoen wel helemaal open.

En ik hoopte dat we meer te zien zouden krijgen van de sex tussen Tyler/Klaus en dinges :@ O+

En jongens, als er een nieuwe aflevering is geweest moet dat gewoon vrij bespreekbaar zijn. Dit is het USA topic. Heb je het nog niet gezien? Dan gewoon niet meelezen.
Doe ik ook :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_117920310
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Trouwens ^O^ van Claus dat 'ie Caroline alleen wilde in zn eigen body. Blijft toch een klein beetje een gentleman ;) Tot ie de nek snapped van zn zusje :P

Ik moest zo hard lachen toen ie dat zei _O-
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:55:20 #299
208890 June.
Seriously?
pi_117922068
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Vlindur het volgende:

En ik hoopte dat we meer te zien zouden krijgen van de sex tussen Tyler/Klaus en dinges :@ O+

Het is geen True Blood ;)
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:05:53 #300
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_117923494
Ik ben en blijf team Damon, maar voorlopig hebben we na de kus van vorig seizoen volgens de schrijvers wel weer even genoeg gehad.

Het is weer even vaag inderdaad wat er gaat gebeuren, maar ja geen seizoen zonder weer nog betere geweldigere vampierhunters natuurlijk, hoewel deze wel snel vertrokken waren nadat die sheriffachtige vent ze in de brand deed.

Ik dacht halverwege de aflevering echt serieus ze gaan het nu toch niet laten gebeuren dat Elena geen vampier wordt en dat Bonnie haar toch redt. Maar gelukkig is ze vampier nu.

Ben erg benieuwd naar de rest van het seizoen.

en die uitspraak van Tyler/Klaus was geniaal!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')