Wat vind je daar negatief aan?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef _Lily_ het volgende:
ik ben blij dat ik over niet al te lange tijd klaar ben. Volgens mij wordt het in de nabije toekomst alleen maar verschrikkelijk op de universiteit --> ellenlange wachttijden voor coschappen en andere zaken, maar wel langstudeerboete, met zn veertigen in een klas voor kleinschalig onderwijs....
Oh okee, verkeerd begrepenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:14 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk met z'n veertigen in een les die op 20 personen is berekend. Zoiets
Dat is mooi als je er zo in kan staan.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef Pluizel het volgende:
als ik nu nog zou beginnen zou ik het net zo hard weer doen. Meisjesdroom blijft meisjesdroom.
Ik ben mezelf ook keihard tegengekomen. Zo intens dat ik daar zelfs een tijdje begeleiding van een psycholoog bij nodig heb gehad. Maar juist daardoor wil ik er nog meer voor knokken want dit is gewoon écht mijn vak. En ik denk ook dat ik van de moeilijke momenten een betere dokter word.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat is mooi als je er zo in kan staan.
Ik vind wel nog steeds dat ik het mooiste beroep heb dat er is maar ik ben tijdens de studie vooral heel hard mezelf tegengekomen.
In de zin van dat ik alles ben gaan relativeren wat ik eerst geweldig vond. Coschappen bijvoorbeeld. Ik zie er het nut niet van in om in mijn studententijd diensten van 17 uur op een dag te draaien. Moet ik dat leuk vinden?
Maar als co moet je natuurlijk 24/7 een blije smoel opzetten, wat ik heus wel weet en ook doe. Waarna er op m'n beoordeling staat dat ik zo goed ben. Het gaat nergens over haha. Misschien ben ik gewoon niet volwassen genoeg. Ik zit namelijk het liefst 4 dagen per week in de kroeg of op een feest met vrienden tot diep in de nacht. Weekend niet meegeteld. En ik vind dat het leven zoveel meer te bieden heeft dan het ziekenhuis. Als ik al fulltime moet werken dan wil ik in m'n vrije tijd niks aan m'n werk doen. En als arts doe je dat toch wel, al is het alleen maar om je vakliteratuur bij te houden
Reviews en Productbeoordelingen?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alle twee rijp voor een topic in R&P.
Nee, das REV.quote:
Een oud vrouwtje, alleen af en toe in en buiten het dorp gebruikt.quote:
Precies. En op het allerlaatst nog zo'n vraag. Toen had ik er echt geen zin meer inquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:26 schreef MaxC het volgende:
Kutvoortgangstoets zit er gelukkig weer op.
Die vragen op specificiteit en sensitiviteit kan ik best doen maar niet als je al 170 vragen hebt beantwoord
Jazeker! Split-brainquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand wel eens gehoord van een Corpus Callosotomy?
Medisch niet te behandelen epilepsie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yes. Waarbij wordt die behandeling wel eens toegepast?
U gaat door voor de koelkast!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Medisch niet te behandelen epilepsie.
Volgens mij niet vaak, maar het gebeurt wel toch? Geen communicatie tussen de hersenhelften is best naar, maar onbehandelbare epilepsie ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast!
Wordt het eigenlijk nog wel eens gedaan? Lijkt me nogal een radicale ingreep namelijk, aangezien je de communicatie tussen de 2 hersenhelften lamlegt.
Da's waar. Afweging inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens mij niet vaak, maar het gebeurt wel toch? Geen communicatie tussen de hersenhelften is best naar, maar onbehandelbare epilepsie ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |