SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
deze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast.quote:Wanneer?
Vrijdag 25 mei om 20:00. We maken er een gedenkwaardige avond van.
Waar?
Rotterdam. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we (en hebben we gelijk wat te doen) en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Bombshell
Henrivo
MsMelkboer
LaPeach
tijnbrein
Onder voorbehoud:
DeHovenier
automatic_
sylvesterrr
[ Bericht 2% gewijzigd door Hungry_Joe op 18-05-2012 13:06:52 ]It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Komt goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier weer verder dus, stelletje slowchatters.
Die gaat niet door.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Die meet van morgen, is daar nog leven in?
korter geworden? In de OP?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Het lijstje voor de Rotterdam-meet is wat korter geworden.
Is trouwens al duidelijk wat de agenda is voor die meet?
De OP is niet aangepast, zou dus kunnen dat er in het vorige topic mensen zijn toegevoegd maar niet zijn meegekomen in de OP. Wil het best aanpassen in de wiki, maar als mensen voortaan zo vriendelijk zouden willen zijn om het even te melden als de OP moet worden aangepast zou ik dat bijzonder op prijs stellen.quote:
quote:
Overigens ik ga met alle slowchat hier niet elke post napluizen of er toevallig ergens staat dat de OP aangepast moet worden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De OP is niet aangepast, zou dus kunnen dat er in het vorige topic mensen zijn toegevoegd maar niet zijn meegekomen in de OP. Wil het best aanpassen in de wiki, maar als mensen voortaan zo vriendelijk zouden willen zijn om het even te melden als de OP moet worden aangepast zou ik dat bijzonder op prijs stellen.
ik zie ze nietquote:
Niet meer dan logisch tochquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Overigens ik ga met alle slowchat hier niet elke post napluizen of er toevallig ergens staat dat de OP aangepast moet worden.
Minder slowchatten lijkt me logischerquote:
sorryquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Minder slowchatten lijkt me logischerdacht ik
Arnhem meet is eruit gehaald. Als er nog mensen zijn die in de OP willen of er bij de Rotterdam meet bijgezet willen worden, roep maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die gaat niet door.
H_J, kun jij die meet van donderdag uit de OP halen?
Ik zal 'm iig uit de wiki halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |