bullshit je hebt BSN nummer, accountnummer en geboortedatum nodig. als je dat hebt kun je bij elke instantie iets veranderen dus geen geldige klachtquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe dat, want als iemand je wil fucken kunnen ze dat aardig doen zo
Je krijgt wel een schriftelijke bevestiging, maar dan is het al verhoogd![]()
mesgien ga je doodquote:
NOPEquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
bullshit je hebt BSN nummer, accountnummer en geboortedatum nodig. als je dat hebt kun je bij elke instantie iets veranderen dus geen geldige klacht
met welke gegevens? gewoon om te trollen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NOPE
heb alleen geboortedatum ingevuld en het was goed.
Nee voor thuis, want voorschot moest omhoogquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
met welke gegevens? gewoon om te trollen?
ik ga wel ff bellen om te checken want als dat zo is kan je inderdaad genoeg mensen naaienquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee voor thuis, want voorschot moest omhoog
Dat is zo want ik kreeg een scherm, bedankt bladiebla je krijgt binnen 3 dagen schriftelijk een bevestigingquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik ga wel ff bellen om te checken want als dat zo is kan je inderdaad genoeg mensen naaien
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
En er stond alleen een sterretje bij geboortedatum
haha lekkere teamleider ben jijquote:
toch niet van klantenservice nerdquote:
Nou enquote:
Intronic een nerd noemenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihihi onze nerd is wel goed bezig met meteen bellen toch
JE DOET HET NET ZELFquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic een nerd noemen
Het is een kneus ja
ohquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |