Ja geniaal. Het breekt mijn hart dat het moet stoppen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey broertje, wat een aflevering hewat een serie
quote:
Wanneer komt Janeway of Picard een gastrolletje spelen? :-Pquote:
haha, national treasure meets apocalypse nowquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet vinden.. tot nu toe kan het me nog niet imponeren maar misschien is het gewoon een opbouw die je straks gaat waarderen..
Het wordt nu dus een soort Tomb Raider.. op zoek naar de verborgen schatten (videotapes) en ondertussen bad guys vechten.
SPOILER: Promo 6x03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar de rest van de eps. Ik heb wel het idee alsof het echte 'Fringe' gevoel weer terug is. Mysterieus en spannendSPOILER: Promo 6x03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar uiteindelijk wel goed dat dit het laatste seizoen is.
Fuck the EBU
Ze hebben niet geluisterd naar de TTquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:28 schreef jcdragon het volgende:
Goede aflevering. Maar moet er nou elke aflevering de zaklamp rechtstreeks in de camera geschenen worden ?
Ik hoop op een 2hr finale met een Battle tegen de Observers. We shall seequote:Op zondag 14 oktober 2012 09:04 schreef Stefan het volgende:
Hoe verwachten jullie dat t gaat eindigen?
Ik denk dat er gereset gaat worden, of naar de tijd dat etta 4 is of dat Walter nog in t gekkenhuis zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |