quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:40 schreef TwenteFC het volgende:
Ik snap de titel van deze aflevering niet zo goed "The bullet that changed the world"
Spoiler alertThe bullet that SAVED the world heet het. Dat was de kogel die Walter in Olivia's hoofd schoot om te voorkomen dat de twee werelden vernietigd zouden worden, vorig seizoen. denk ik. Die droeg Etta om haar nek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet de enige, als ik niet al die seizoenen ervoor had gekeken was ik nu gestopt. Ik kijk het alleen maar omdat ik wil weten hoe het afloopt.quote:Ligt het aan mij maar ik vind er tot nu toe vrij weinig aan.
Nee er is iets gebeurd tussen hun... Wat precies weet ik niet meer maar is (gedeeltelijk) vertelt in een eerdere aflevering.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peter en Olivia zijn een stuk minder close sinds ze uit amber zijn gekomen. Nu verwacht ik ook geen stomende seksscene als je op de vlucht bent, maar enige genegenheid zou toch niet misplaatst zijn? Ze zijn toch nog steeds een koppel?
Fauxlivia natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee er is iets gebeurd tussen hun... Wat precies weet ik niet meer maar is (gedeeltelijk) vertelt in een eerdere aflevering.
Ik was dus niet de enige die daar op zat te wachten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:16 schreef Amsel het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat ie niet opeens kaal wordt
Zij is de katalysator voor wat er nu met Peter gaat gebeuren en waar hij nu tot instaat is.quote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Het voelt nu toch een beetje als 'meh' aan.. September die zo de nadruk legde op Etta die moest geboren worden, niet Henry.. maar Etta want blue+red.. Nu is ze dood..
Al kun je zeggen dat zij een inspiratie bron is geweest en nu een extra motivatie voor Peter..
Dat gevoel heb ik dus ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Stefan het volgende:
Ze gaan gewoon de tijdlijn resetten aan t eind van het seizoen naar het moment dat Etta drie is in dat park
Zou dit met of zonder lensflares gebeuren, wat denk je?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Stefan het volgende:
Ze gaan gewoon de tijdlijn resetten aan t eind van het seizoen naar het moment dat Etta drie is in dat park
Ik denk dat JJ Abrams er niet meer bij betrokken is, momenteel verneukt ie Revolutionquote:Op woensdag 7 november 2012 16:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zou dit met of zonder lensflares gebeuren, wat denk je?
Die deed Walter aan toen hij binnenkwam. Je hoort een duidelijke klik en hij kijkt op dat moment ook naar beneden. Het gaat zo vloeiend, dat je zou denken dat ze dat later pas toegevoegd hebben om dat foutje weg te werken.quote:Op zondag 11 november 2012 11:18 schreef DappereDodo77 het volgende:
Beetje saai idd. Viel me wel op dat de schemerlamp aan was, in die 'bombed out' kamer.
Hmm, dat zou kunnen ja, maar de meeste schemerlampen die ik ken moet je via een schakelaar bij de lamp aanzetten. Niet via een wandschakelaar ofzo.quote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Die deed Walter aan toen hij binnenkwam. Je hoort een duidelijke klik en hij kijkt op dat moment ook naar beneden. Het gaat zo vloeiend, dat je zou denken dat ze dat later pas toegevoegd hebben om dat foutje weg te werken.
dat was ook echt het eerste dat mij opvielquote:Op zondag 11 november 2012 11:18 schreef DappereDodo77 het volgende:
Beetje saai idd. Viel me wel op dat de schemerlamp aan was, in die 'bombed out' kamer.
De observers waren ook bezig met experimenten om lichamen levend te houden na de dood. Weet niet meer wie het nou was, maar iemand had zijn hoofd aangesloten op een stel plastic slangen en die leek nog (weer?) bewust.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef Stefan het volgende:
Dat was Desmond.quote:Op zondag 11 november 2012 17:42 schreef Gray het volgende:
[..]
De observers waren ook bezig met experimenten om lichamen levend te houden na de dood. Weet niet meer wie het nou was, maar iemand had zijn hoofd aangesloten op een stel plastic slangen en die leek nog (weer?) bewust.
Dus wie weet leeft ze nog. Soort van.
daar zat ik me ook over te verbazen jaquote:Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond de aflevering wel prima hoor
Het enige waar ik me over blijf verbazen is dat die observers overal "opeens" kunnen staan, maar wel elke keer netjes met de auto aankomen...
mischien kunnen ze alleen dichtbij doen nu? of niet en het slaat nergens opquote:Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond de aflevering wel prima hoor
Het enige waar ik me over blijf verbazen is dat die observers overal "opeens" kunnen staan, maar wel elke keer netjes met de auto aankomen...
ik ben dat hele kind vergetenquote:Op maandag 12 november 2012 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
Het ging eindeeelijkkkk weer over dat jongetjewe wachten al heel lang op antwoorden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |