In die mijn zat een stof waardoor je heel snel ziek werd. Walter was een pak aan het maken wat je daar tegen beschermd, maar had daar koper voor nodig. Toen dat niet te verkrijgen was, dacht die man dat hij het dan maar moest halen, omdat hij zo nodig aan zijn zoontje moest voordoen dat hij wel lef had.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:14 schreef Goofoyou het volgende:
Ik snapte deze aflevering niet echt. Ik kon ook de helft niet goed verstaanWat was er nou precies met dat koper dat geruild moet worden? En waarom ging die man die kwartsen halen in zijn eentje?
Oh bedankt! Het is helder nuquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:51 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
In die mijn zat een stof waardoor je heel snel ziek werd. Walter was een pak aan het maken wat je daar tegen beschermd, maar had daar koper voor nodig. Toen dat niet te verkrijgen was, dacht die man dat hij het dan maar moest halen, omdat hij zo nodig aan zijn zoontje moest voordoen dat hij wel lef had.
Ik anders wel. Vond het leuk dat het mysterieuze weer een beetje terug was. Aflevering 2 en 3 vond ik trouwens wel een stuk beter dan de eerste.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het was een erg goede aflevering, maar in het laatste seizoen verwacht je toch meer. Een aflevering zoals White Tulip was in seizoen 2 bijv. enorm goed, maar in een seizoen als dit hoort zo'n semi-standalone niet echt thuis en waardeert men het niet echt.
Ik durf er een krat bier op te zetten dat ze de boel resetten naar 2012/13quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:08 schreef maurisioo het volgende:
Ik denk dat na de laatste aflevering alles afgelopen is.
Ik durf alles op mijn uitspraak te zetten. Ik neem aan dat ze na de laatste afleveringen namelijk geen nieuwe meer gaan maken, wel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik durf er een krat bier op te zetten dat ze de boel resetten naar 2012/13
Nee, alsjeblieft geen reset.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:06 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat Etta dood gaat binnenkort en dat de laatste aflevering alles wordt gereset naar die dag in het park met Etta
Dat had ik al in seizoen 3, S5 vind ik weer een stuk beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:35 schreef opreis het volgende:
Ben ik de enige die zich begint te ergeren aan onlogische zaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:40 schreef TwenteFC het volgende:
Ik snap de titel van deze aflevering niet zo goed "The bullet that changed the world"
Spoiler alertThe bullet that SAVED the world heet het. Dat was de kogel die Walter in Olivia's hoofd schoot om te voorkomen dat de twee werelden vernietigd zouden worden, vorig seizoen. denk ik. Die droeg Etta om haar nek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet de enige, als ik niet al die seizoenen ervoor had gekeken was ik nu gestopt. Ik kijk het alleen maar omdat ik wil weten hoe het afloopt.quote:Ligt het aan mij maar ik vind er tot nu toe vrij weinig aan.
Nee er is iets gebeurd tussen hun... Wat precies weet ik niet meer maar is (gedeeltelijk) vertelt in een eerdere aflevering.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peter en Olivia zijn een stuk minder close sinds ze uit amber zijn gekomen. Nu verwacht ik ook geen stomende seksscene als je op de vlucht bent, maar enige genegenheid zou toch niet misplaatst zijn? Ze zijn toch nog steeds een koppel?
Fauxlivia natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee er is iets gebeurd tussen hun... Wat precies weet ik niet meer maar is (gedeeltelijk) vertelt in een eerdere aflevering.
Ik was dus niet de enige die daar op zat te wachten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:16 schreef Amsel het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat ie niet opeens kaal wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |