abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juli 2012 @ 17:51:57 #101
228086 DappereDodo77
Always ahead
pi_114811592
63? Pff, had 'm geen dag onder de 70 geschat.
pi_114817493
Ja en Jasika had een auto-ongeluk gehad, maar dat was gelukkig niet zo ernstig. Wat een pech zeg hebben de castmembers. Hopelijk is het geen slecht voorteken :P
  zondag 29 juli 2012 @ 23:22:37 #103
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_114827031
Zolang het geen Fringe-events worden ;)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_114827507
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 23:22 schreef AllesWatWas het volgende:
Zolang het geen Fringe-events worden ;)
Haha, ja :P

Trouwens, ik weet niet of het al bekend was of dat iemand geïnteresseerd is, maar blijkbaar zenden ze Fringe nu op de zaterdagavond uit op sbs 6 om middernacht. Ik keek in de tvgids en zag dat ze het weer op net 5 uitzonden, ging toen kijken en er was niks te zien. Ik dacht dus dat de tvgids een fout had gemaakt. Maarja blijkbaar is Fringe verplaatst van net 5 naar sbs 6. Vraag me af of ze op die zender meer tv-kijkers gaan trekken. Moet wel zeggen dat ik het een rare tijd vind, maar miss is de serie te bloederig voor onschuldige ogen, dus vandaar zo laat :P Vond Fringe altijd al een beetje vreemd op net 5 tussen al die cliché-vrouwen/meidenseries zoals Gossip Girl, 90210, kookprogramma's etc. Maarja sbs 6... misschien dat de serie goed zou passen op Veronica ofzo. Achja...
  maandag 30 juli 2012 @ 12:09:10 #105
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_114840823
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_114840876
Fringe vond ik altijd wel fijn op net5 op de supernatural avonden met oa Medium, Supernatural, Ghost Whisperer, etc ; maar ze hebben tegenwoordig wat minder serie-avonden volgens mij. Wat er nu op is spreekt voornamelijk vrouwen aan ja. En de misdaadavond dan nog :P

Maar ik kan niet wachten om te weten hoe de serie eindigd! Ben blij dat ze vooraf weten dat dit het laatste seizoen is :)
pi_114841342
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Fringe vond ik altijd wel fijn op net5 op de supernatural avonden met oa Medium, Supernatural, Ghost Whisperer, etc ; maar ze hebben tegenwoordig wat minder serie-avonden volgens mij. Wat er nu op is spreekt voornamelijk vrouwen aan ja. En de misdaadavond dan nog :P

Maar ik kan niet wachten om te weten hoe de serie eindigd! Ben blij dat ze vooraf weten dat dit het laatste seizoen is :)
Dat is waar dat het een mooi geheel vormde met die andere bovennatuurlijke series. Maarja Medium en Ghost Whisperer vind ik toch meer op vrouwen gericht dan Supernatural en Fringe. Die laatste vind ik persoonlijk een neutrale serie en oké, over Supernatural valt te praten (twee knappe mannen en af en toe wat bloot hier en daar voor de vrouwen). Fringe en SPN zouden voor mijn part best op een mannenzender als Veronica kunnen worden uitgezonden :P

En ik ben ook blij ja dat het nu ook duidelijk is dat het het laatste seizoen is. Dan kan de serie mooi worden afgerond. Ik ontdekte trouwens laatst dat Anna Torv ook twee afleveringen in McLeod's Daughters had gespeeld. Ook een van m'n favoriete series O+ . Het was wel even wennen dat ze met een Australisch accent sprak (ook al heb ik wel interviews gezien, maar toch). En ik weet niet of dat op dit forum was of ergens anders dat Olivia zo'n zelfde gezicht trekt ...beetje zo'n zielig gezicht ofzo (weet niet hoe ik het echt moet beschrijven) en ik dacht echt dat haar beperkte gezichtsuitdrukkingen aan Anna Torv zelf lag, maar in McLeod's Daughters was ze echt heel erg anders :P

Trouwens, ik dacht even dat ik in het Supernatural topic zat :') Ik zit dat namelijk helemaal in te halen en heb dus een dikke SPN overdosis :') Net seizoen 5 gezien en woow was dat mooi. Kijk jij SPN, AlwaysHappy? Ik zie het niet in je sig staan maar de serie zou er wel tussen passen :o /offtopic

Oh en na deze post zal ik het weer over Fringe hebben :P
pi_114842309
Supernatural wel geprobeerd omdat een van die hoofdrolspelers ook in Gilmore Girls zat en omdat ik ook wel hou van sci-fi / bovennatuurlijke series ; maar de serie trekt me totaal niet. Maar ik kijk al veel, dus dat kwam goed uit eigenlijk :P

Medium en Ghost Whisperer zijn wel iets meer op vrouwen gericht ja, maar niet zo erg als bv Grey's Anatomy, Desperate Housewives of McLeod's Daugthers ( heb ik ook gekeken ja, leuke serie! ). En die hebben ze toen ook uitgezonden icm Fringe en Supernatural. Maar net5 heeft veel series weg gedaan heb ik het idee. Of ze zenden ze op rare tijdstippen uit zoals SBS nu dus ook doet met Fringe. Zo trek je geen kijkers :P
pi_115423910
Die comic-con panel is echt fantastisch om te zien. :P Kijk op youtube echter liever niet de versie van Warner Brothers zelf, omdat zij er een grappig stukje van Anna Torv hebben uitgeknipt. Een grappig stukje dat alleen volwassenen begrijpen. :P
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_115708856
Ik zat een paar teasers te kijken van seizoen 5 en in deze: zeggen de observers 'we are you, many generations after your lifetime'. Maar dat klopt toch helemaal niet? Henrietta is gewoon het kind van Olivia en Peter dus zoveel generaties zijn ze ook niet verder? :{
pi_116252780
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:32 schreef Goofoyou het volgende:
Ik zat een paar teasers te kijken van seizoen 5 en in deze: zeggen de observers 'we are you, many generations after your lifetime'. Maar dat klopt toch helemaal niet? Henrietta is gewoon het kind van Olivia en Peter dus zoveel generaties zijn ze ook niet verder? :{
Ik zie de vraag nu pas en ik snap je vraag niet. :P De Observers komen uit een verre toekomst.

De nieuwe promos al gezien?
pi_116254346
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik zie de vraag nu pas en ik snap je vraag niet. :P De Observers komen uit een verre toekomst.

De nieuwe promos al gezien?
Kan het filmpje even niet kijken, maar met de vraag bedoel ik dit: Wanneer Henrietta 18 jaar is ofzo bestaan de observers toch of niet? Dat is niet zooooveel generaties na Olivia en Peter dus, maar in het filmpje wordt er wel gesproken over dat observers 'mensen' zijn die na vele generaties op aarde leven.

Of snap ik nu iets niet? :') :P Dus voor mij klinkt het nu alsof de Observers echt vele decennia later op de wereld zijn, terwijl dat niet echt waar is :) Ze zijn er best wel vroeg.
pi_116254499
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Kan het filmpje even niet kijken, maar met de vraag bedoel ik dit: Wanneer Henrietta 18 jaar is ofzo bestaan de observers toch of niet? Dat is niet zooooveel generaties na Olivia en Peter dus, maar in het filmpje wordt er wel gesproken over dat observers 'mensen' zijn die na vele generaties op aarde leven.

Of snap ik nu iets niet? :') :P Dus voor mij klinkt het nu alsof de Observers echt vele decennia later op de wereld zijn, terwijl dat niet echt waar is :)
Het filmpje was in het algemeen. Gewoon een nieuwe trailer ;) Walter zei in aflevering 19 van seizoen 4:

"In the year 2609AD they finally ruined the planet. They poisoned it, the air, the water. And when it was fundamentally uninhabitable they traveled back in time and took our planet from us."

Dat zou je antwoord moeten zijn denk ik. ;) en anders vraag je maar door, ik heb vast wel een antwoord :P

E: Oh die zin zit ook in de teaser. Nou ja de observer bedoelt gewoon met vele generaties na jouw leven dat ze uit de verre toekomst (2609) komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BeyondTheGreen op 31-08-2012 23:11:54 ]
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:19:04 #114
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_116257826
Zin in!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_117032341
Wanneer begint het weer?
  donderdag 20 september 2012 @ 18:22:02 #116
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_117032405
28 september *O*
pi_117032425
quote:
11s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:20 schreef maurisioo het volgende:
Wanneer begint het weer?
http://www.pogdesign.co.uk/cat/

29 september is 5x01 te downloaden :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117032471
Mooi
pi_117041011
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Of snap ik nu iets niet? :') :P Dus voor mij klinkt het nu alsof de Observers echt vele decennia later op de wereld zijn, terwijl dat niet echt waar is :) Ze zijn er best wel vroeg.
Nee, je snapt het niet. De observers zijn veel en veel ouder maar ze zijn terug in de tijd gereisd.
pi_117051325
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee, je snapt het niet. De observers zijn veel en veel ouder maar ze zijn terug in de tijd gereisd.
Aha. Dat had ik even niet meegekregen :) Ik dacht dat ze van Henrietta's tijd waren.
pi_117303838
Nog 2 dagen :D
  Public Relations / Redactie Film donderdag 27 september 2012 @ 10:41:53 #122
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_117305035
Afgelopen week aflevering 4X19 weer gekeken.
pi_117305339
The end is near, nog 13 weken ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_117316642
Fijn dat het weer begint!
Jammer dat het daarna afgelopen is ;(
  Public Relations / Redactie Film donderdag 27 september 2012 @ 17:03:04 #125
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_117318098
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
The end is near, nog 13 weken ;(
Het gaat langer duren. NBA etc op Fox.
Er komen eerst 4 afleveringen, een break, en daarna is het nog open.
De finale wordt januari/februari verwacht.

Tevens geen extra lange finale, maar gewoon een multi-parter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')