quote:
Op maandag 30 juli 2012 12:10 schreef AlwaysHappy het volgende:Fringe vond ik altijd wel fijn op net5 op de supernatural avonden met oa Medium, Supernatural, Ghost Whisperer, etc ; maar ze hebben tegenwoordig wat minder serie-avonden volgens mij. Wat er nu op is spreekt voornamelijk vrouwen aan ja. En de misdaadavond dan nog

Maar ik kan niet wachten om te weten hoe de serie eindigd! Ben blij dat ze vooraf weten dat dit het laatste seizoen is

Dat is waar dat het een mooi geheel vormde met die andere bovennatuurlijke series. Maarja Medium en Ghost Whisperer vind ik toch meer op vrouwen gericht dan Supernatural en Fringe. Die laatste vind ik persoonlijk een neutrale serie en oké, over Supernatural valt te praten (twee knappe mannen en af en toe wat bloot hier en daar voor de vrouwen). Fringe en SPN zouden voor mijn part best op een mannenzender als Veronica kunnen worden uitgezonden

En ik ben ook blij ja dat het nu ook duidelijk is dat het het laatste seizoen is. Dan kan de serie mooi worden afgerond. Ik ontdekte trouwens laatst dat Anna Torv ook twee afleveringen in McLeod's Daughters had gespeeld. Ook een van m'n favoriete series

. Het was wel even wennen dat ze met een Australisch accent sprak (ook al heb ik wel interviews gezien, maar toch). En ik weet niet of dat op dit forum was of ergens anders dat Olivia zo'n zelfde gezicht trekt ...beetje zo'n zielig gezicht ofzo (weet niet hoe ik het echt moet beschrijven) en ik dacht echt dat haar beperkte gezichtsuitdrukkingen aan Anna Torv zelf lag, maar in McLeod's Daughters was ze echt heel erg anders

Trouwens, ik dacht even dat ik in het Supernatural topic zat

Ik zit dat namelijk helemaal in te halen en heb dus een dikke SPN overdosis

Net seizoen 5 gezien en woow was dat mooi. Kijk jij SPN, AlwaysHappy? Ik zie het niet in je sig staan maar de serie zou er wel tussen passen

/offtopic
Oh en na deze post zal ik het weer over Fringe hebben