Die had precies dezelfde dialogen op de monster uit wc na. Maar idd, er daagt me wat. En het is een nieuwe tijdlijn dus gebeurt het 3 jaar later.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dat was een terugblik van één van de allereerste afleveringen van de serie.
Klopt ja. Je kon er natuurlijk op wachten dat Fringe in de andere tijdlijn een case overnieuw zou doen met een iets ander beloop. Vond het zelf ook wel lachen dat hij doodnormaal uit de WC stapte opeens.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die had precies dezelfde dialogen op de monster uit wc na. Maar idd, er daagt me wat. En het is een nieuwe tijdlijn dus gebeurt het 3 jaar later.
Dat is echt belachelijk. Nep fan. Tevens mis je dan belangrijke verhaalontwikkelingen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef Stefan het volgende:
Ik was t al vergeten.
Moet bekennen dat ik ep 14, 15 en 16 van S4 heb doorgeskipt, werd me allemaal te melodramatisch. Nog 6 ofzo en ik ben compleet bij.
Dat was misschien wel DE sleutelaflevering waar alles om draaitquote:Op maandag 4 juni 2012 17:47 schreef maurisioo het volgende:
De enige aflevering waar ik toch iets doorgespoeld heb, was een met het verleden van Walter en zijn vrouw. Dat vond ik echt geen leuke aflevering. Die sfeer vond ik maar niks, en het was ook nog eens saai.
Maar voor de rest vond ik alle afleveringen leuk om te zien.
Ja dat geloof ik best. Ik weet wel waar die aflevering over ging hoor, maar heb de helft wel overgeslagen. Was iets met dat Olivia zoek was of zo.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:53 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Dat was misschien wel DE sleutelaflevering waar alles om draait
Het wordt zo uitgemolken dat je best wat kan doorskippen. Die hele Olivia nieuwe tijdlijn is verliefd op Peter ouwe tijdlijn is wel eens klaar wmb.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk. Nep fan. Tevens mis je dan belangrijke verhaalontwikkelingen.
Je hebt toch hopelijk wel naar het verhaal van September geluisterd...quote:Op maandag 4 juni 2012 16:30 schreef Stefan het volgende:
Ik was t al vergeten.
Moet bekennen dat ik ep 14, 15 en 16 van S4 heb doorgeskipt, werd me allemaal te melodramatisch. Nog 6 ofzo en ik ben compleet bij.
Ja, die hele sequence gezien.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Je hebt toch hopelijk wel naar het verhaal van September geluisterd...
Tja het is gewoon geen serie die lekker vrolijk een case of the week opzet handhaaft.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:08 schreef Stefan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat gelul met september ook wel zat ben. Ik vond Fringe als een soort X Files Light beter in t begin
En dat pakte dus ook niet goed uit dat ze met moeite een vijfde halve seizoen kregen om t af te ronden, denk dat ze liever zes tot tien seizoenen hadden gemaakt neem ik aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:42 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Tja het is gewoon geen serie die lekker vrolijk een case of the week opzet handhaaft.
Dat was eerst wel de bedoeling, maar omdat de kijkcijfers zo vies tegenvielen had het weinig zin om zo door te gaan en het potentieel van de serie te onderdrukken als het ware.
Maar ik vind t niet zo gek dat Fringe dus is ingezakt qua kijkijfers en dat ze t op 13 eps na hebben gecanceld. Seizoen 4 wordt echt zo uitgemolken met de alternatieve tijdlijn. De enige vraag is hoe gaat Peter terug. S1 was de vraag wat is het patroon, S2 was de vraag wat is het andere universum, s3 ging meer over peter en olivia en de machine maar s4 is alleen peters probleem met de nieuwe tijdlijn en voor de wereld had t niet veel uitgemaakt als ie er niet zo zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:38 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Zoals ik het ooit gelezen hebben ze vorig jaar een 5, 6 en 7-jaren plan gepresenteerd.
Voorkeur lag altijd bij 6 seizoenen.
Voor mij was seizoen 4 een gedurfde gok, die niet helemaal heeft uitgepakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik vond dat S4 juist met nek en schouders boven de eerdere seizoenen uitstak door het combineren van hele goede case-of-the-week scenario's in combinatie met een sterke rode draad, die een onverwachts oplossing kreeg gedurende het seizoen welke ook in combinatie met de seizoens-arc steeds duidelijker werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |