Creep alert!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Mss het volgende:
Dafuq, ik heb vrijdag in de campuskroeg hier met een gozer staan praten. Was een okay jongen, facebook uitgewisseld omdat hij wel eens naar een feest van ons wilde komen. Nu zie ik dat ik maandag een fb-message van hem heb gekregen. Ik zie hem nu pas omdat hij in de 'other' map terecht was gekomen. Maar het was echt een 'wtf' bericht. Hij stuurde dat hij mij zo'n lief en leuk meisje vond, en heel goed bij hem zou passen, en dat ik hem goed begreep en dat hij zich zo prettig voelde bij mij. Hij weet dat ik een vriend heb, dus hij vroeg of ik dan vriendinnen had die eens met hem uit wilde. WTF!
Hahahah watquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Mss het volgende:
Dafuq, ik heb vrijdag in de campuskroeg hier met een gozer staan praten. Was een okay jongen, facebook uitgewisseld omdat hij wel eens naar een feest van ons wilde komen. Nu zie ik dat ik maandag een fb-message van hem heb gekregen. Ik zie hem nu pas omdat hij in de 'other' map terecht was gekomen. Maar het was echt een 'wtf' bericht. Hij stuurde dat hij mij zo'n lief en leuk meisje vond, en heel goed bij hem zou passen, en dat ik hem goed begreep en dat hij zich zo prettig voelde bij mij. Hij weet dat ik een vriend heb, dus hij vroeg of ik dan vriendinnen had die eens met hem uit wilde. WTF!
Klinkt als iets voor Dwynquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Mss het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHAHA SJAAN HEEFT EEN BIEBERLAKJE
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik las BIERlakje...ik vond Sjaan ineens ubercool totdat ik BIEBERlakje las
Bierlakjequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik las BIERlakje...ik vond Sjaan ineens ubercool totdat ik BIEBERlakje las
SAY WHUT?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
En dat zijn de officiele promotiefoto's van Nfu Oh he
Dat zit in een gratis app waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Whahahaha!!![]()
![]()
![]()
![]()
waar haal je ze toch zo snel vandaan die achterlijke foto's?![]()
Weet iemand trouwens hoe ik van die irritante reclame op mijn foon afkom? Elke keer staat er zo'n icoontje (rood sterretje, groen plusje...whatever) in mijn scherm en die gaat pas weg als ik ernaar heb gekeken. RETE-IRRITANT!!![]()
![]()
Oh, ga maar eens in de nagelgroothandel kijken. Het kan nog veel ergerquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef Mss het volgende:
Ik vraag me altijd af waar je dat soort nepnagels kunt krijgen. Dit koopt toch niemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |