Is het niet gewoon een server reset? Uurtje ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 03:46 schreef Seamonkey- het volgende:
Hoe lang duurt die maintenance is dat net zoals bij wow een paar uur?
dat zal dan aan je pc/connectie liggen hor...quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:51 schreef CamelNLD het volgende:
OMG wat is die install downloader traag. Al sinds vanavond aan het downloaden
Gewoon rechterklik op een item.quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik mis de identify scrolls
Of komen die later?
Ehm, naar je stash lopen en eruit halen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:13 schreef Blistering het volgende:
Hoe krijg ik m'n items van m'n stash naar m'n inventory? Ik was zo slim om na een auction gekocht te hebben op ''send to stash'' te drukken
Ik ben een retard (en het is nog vroeg), thanks!quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:17 schreef seto het volgende:
[..]
Gewoon rechterklik op een item.
[..]
Ehm, naar je stash lopen en eruit halen?
Raar, want er zit nog hell tussen nightmare en infernoquote:Op donderdag 17 mei 2012 08:39 schreef Catch_me het volgende:
Nightmare uitgespeeldNet bij de eerste pack mobs al in 1 x dood @ inferno xD
hihi true storyquote:Op donderdag 17 mei 2012 08:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik mis de identify scrolls
Of komen die later?
repairen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan je je items ook weer laten maken bij blacksmith?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:44 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
repairen?
dat kan bij de shopkeepersJups repairen, eens kijken waar ik dat kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |