quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:37 schreef Aristoo het volgende:
[..]
Rechten studeren vereist gevoel voor rechtvaardigheid.Kappen jij, dus!![]()
DubbelDomme korpsballen dienen straten te vegen en plee's uit te likken IMHO
Desondanks financieerd en faciliteerd de Staat zijn abominabele 'opleiding'. What a waste!
Wat wil je nu duidelijk maken, moraal ridder?quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's geen excuus maar realiteit.
Bedrijven kiezen over het algemeen de goedkope jongere met ruime ervaring.
Tsja, je hebt nog een lange studie te gaan, succes met afbetalen later.quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:49 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Wat wil je nu duidelijk maken, moraal ridder?
Misschien moeten die oudjes eens rationeel gaan denken in plaats van hoge lonen vragen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, je hebt nog een lange studie te gaan, succes met afbetalen later.
Ik houd het liever simpel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:53 schreef Rechten_Student het volgende:
Sowieso is het ook handig om eens progressief te gaan denken.
Ongeveer ¤ 22.000 netto. Dat is ruim ¤ 10.000 meer vergeleken met een bijstandsuitkering. Aan subsidiepotjes etc. (huur- en zorgtoeslag) mis je ongeveer ¤ 3.000 - ¤ 5000.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
30k bruto is hoeveel netto?
30k bruto is hoeveel subsidie en extra potjes minder?
Dit gaat nogal off topic, ik wil er best antwoord op geven via pm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:56 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Als een echte volks-tokkie!
Je ouders zullen vast trots zijn. Zo papa, zo zoon.
Toch?
Ik moest lachen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:37 schreef Aristoo het volgende:
Desondanks financieerd en faciliteerd de Staat zijn abominabele 'opleiding'.
Dat zijn toch geen typefouten!quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:37 schreef Aristoo het volgende:
[..]
Rechten studeren vereist gevoel voor rechtvaardigheid.Kappen jij, dus!![]()
DubbelDomme korpsballen dienen straten te vegen en plee's uit te likken IMHO
Desondanks financieerdt en faciliteerdt de Staat zijn abominabele 'opleiding'. What a waste!
Stuur maar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit gaat nogal off topic, ik wil er best antwoord op geven via pm.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:19 schreef Wespensteek het volgende:
Onderaan in de samenleving is een erg vreemde opvatting. Onderaan en bovenaan bestaat niet het is maar net welke normen je hanteert. Zelf vind ik mensen die 80 uur in de week werken omdat ze hun villa en ferrari willen betalen erg domme mensen al zullen anderen ze de topmensen vinden. Politici en ministers vindt men erg belangrijk maar het zijn zielige mensen in mijn ogen die hun privacy opofferen voor aanzien en macht. Mensen in de bijstand kunnen erg gelukkig zijn.
Als je dan wilt discussieren over eigen schuld moet je eerst duidelijk maken wat je bedoelt, niet iedereen heeft behoefte aan enorme rijkdom of macht of willen achter een bureau werken of de zorgen van ondernemerschap. Als ik zie hoeveel mensen klagen over de hoge belastingen als men veel verdient denk ik dat die mensen ook niet erg tevreden zijn.
Als jij hier rustiger van slaapt wil ik wel net doen alsof je gelijk hebt...quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:19 schreef Wespensteek het volgende:
Onderaan in de samenleving is een erg vreemde opvatting. Onderaan en bovenaan bestaat niet het is maar net welke normen je hanteert. Zelf vind ik mensen die 80 uur in de week werken omdat ze hun villa en ferrari willen betalen erg domme mensen al zullen anderen ze de topmensen vinden. Politici en ministers vindt men erg belangrijk maar het zijn zielige mensen in mijn ogen die hun privacy opofferen voor aanzien en macht. Mensen in de bijstand kunnen erg gelukkig zijn.
Als je dan wilt discussieren over eigen schuld moet je eerst duidelijk maken wat je bedoelt, niet iedereen heeft behoefte aan enorme rijkdom of macht of willen achter een bureau werken of de zorgen van ondernemerschap. Als ik zie hoeveel mensen klagen over de hoge belastingen als men veel verdient denk ik dat die mensen ook niet erg tevreden zijn.
Bazen antwoordquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als jij hier rustiger van slaapt wil ik wel net doen alsof je gelijk hebt...
Ik begrijp ook nooit zo goed hoe sommige mensen zich altijd en eeuwig achtergesteld kunnen voelen. Gelukkig is het niet mijn probleem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef Kees22 het volgende:
Als ik de OP nog eens herlees, krijg ik het gevoel dat TS een van de mensen is die als mislukkeling bestempeld wordt en uit hij daarover zijn verontwaardiging.
Vroegâh had je ooit de Bond tegen het Arbeidsethos, die zich verzette tegen de algemeen geachte maatschappelijk druk om hard te werken en veel te verdienen. Mensen die dat niet wilden werden toen wel aangeduid met "langharig werkschuw tuig". In de Telegrof stond wel eens een ingezonden brief met de klacht: "Woonden we maar in de Sovjet-Unie, dan konden we die vieze communisten naar Siberië sturen."
Voor alle mensen die zo fulmineren tegen uitkeringstrekkers: maak je niet zo druk. Als je zelf veel geld wilt verdienen en hard wilt werken: lekker doen. En als je jaloers bent op uitkeringstrekkers: sluit je aan bij hen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |