tijd loopt door: het is alweer wat langer dan 50 jaar geledenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef mazaru het volgende:
Gewoon je mond houden. Hoe haal je het in je hoofd om je vriend te gaan verraden? Een jaar of 50 geleden hadden ze voor dat soort mensen een vereniging.
je hebt niets te winnen, alleen te verliezen!quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Simpel-Zat het volgende:
Hij heeft zelf het risico genomen door zijn tong in dat andere wijf te steken. Dat heb ik niet gedaan.
Dan heb jij dar toch ook niks mee te maken ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Simpel-Zat het volgende:
Hij heeft zelf het risico genomen door zijn tong in dat andere wijf te steken. Dat heb ik niet gedaan.
Maar je snapt in ieder geval wel welke vereniging ik bedoelquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:38 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
tijd loopt door: het is alweer wat langer dan 50 jaar geleden
Ik ben ook tegen vreemdgaan, maar als mijn beste maat dat doet zal ik hem dat ook zeker duidelijk maken. Maar als hij niets wil zeggen is dat zijn goed recht. Het wordt een ander verhaal als hij er een scharrel op na houdt, maar een keer dronken zoenen vind ik geen reden om je met hun relatie te gaan bemoeien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:37 schreef Simpel-Zat het volgende:
Wat een rare reacties. Ik wil haar niet hosselen, maar ben zwaar tegen vreemdgaan. Ik heb hem een ultimatum gegeven en daar heeft hij geen gehoor aan gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |