Nederlands is een kuttaalquote:
Sommige karakters zijn wel even irritant als in de boeken zoals Catelyn Stark en Daenerysquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond het ook niets. Het strookt niet met het karakter van Jaime zoals hij is in het boek.
Vind het wel jammer dat ze niet gewoon dood bleef.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:02 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind Catelyn iets sympathieker overkomen in de serie, maar dat komt ook doordat ze haar hebben veranderd. Misschien wilden ze de schok van de Red Wedding erger maken?
Dany is gewoon vervelend en saai...
Denk niet dat ze haar dood laten gaan, tenminste nu nog niet. Dan zouden ze haar net zo goed gewoon in de Red Waste kunnen laten sterven zoals in het boek. Missandei is overbodig denk ik, ze is in het boek alleen maar een tolk, dus die kunnen ze net zo goed weglaten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond Irri veel leuker. Is ook niet zeker of Doreah nog leeft, ze is verdwenen. Ik kijk uit naar Missandrei (sp?).
Ik vind Ygritte geweldig, en hopelijk gaat ze niet net zo vaak "you know nothing Jon Snow" zeggen als in het boek. Ik was echt blij dat ze doodging
Ik hoop dat ze elkaar doden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:53 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kan echt niet wachten totdat Jaime Cersei wurgt!
Ze zei op een gegeven moment "you know nothing" 3x per bladzijde, ik ging me er zo aan ergeren. Verder vond ik het wel jammer. Arme Jonquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je was blij dat Ygritte doodging? Vond het eigenlijk één van de emotionelere momenten in de serieMaar was wel noodzakelijk voor Jon's karakterontwikkeling.
die Alton was wel een verre achterneef volgensmij, dus Kinslayer is hij in mijn ogen niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:03 schreef Luuksor het volgende:
Wat mij opviel.. Nu Jaime zijn achterneef heeft vermoord, gaat het Kingslayer/Kinslayer idee van later in boek 4 niet meer op.. Dat was toch wel een vrij belangrijk moment tussen Jaime en Tyrion..
Wat ontbreekt bij veel van deze covers op youtube is de drum. Het is juist hetgeen wat het nummer zo onheilspellend maakt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik vond dat zo grappig hoe Olenna Redwyne grapjes maakte over dat nummer.
Ik denk dat Jaime nog wel eens het zwart aan zou kunnen nemenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze elkaar doden.Lekker symbolisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |